Meld hier alle forum-bugs!
maandag 23 februari 2009 om 11:31
Haai allemaal,
Komen jullie rare forumdingen tegen? Werken functies niet (meer) zoals ze zouden moeten? Meld ze hier! Om de probleemoplossing aan de kant van techniek te versnellen is het altijd handig om te vermelden welke browser (incl versienummer) en welk besturingssysteem je gebruikt.
grtjs, Naomi
Komen jullie rare forumdingen tegen? Werken functies niet (meer) zoals ze zouden moeten? Meld ze hier! Om de probleemoplossing aan de kant van techniek te versnellen is het altijd handig om te vermelden welke browser (incl versienummer) en welk besturingssysteem je gebruikt.
grtjs, Naomi
zaterdag 9 mei 2009 om 12:12
quote:Jaschenca schreef op 08 mei 2009 @ 22:50:
[...]
Zelf geloof ik niet zo in het uitschakelen van javascript, ik denk namelijk dat daar het probleem ook niet echt ligt. Helaas zijn IE en het forum geen vriendjes, andere browsers daarentegen kunnen heel goed opschieten met het forum .
Bij mij hielp uitschakelen van Javascript ook niet.
En ik geloof eigenlijk ook niet zo heel erg in dat het allemaal maar aan IE ligt.
Want waarom kan ik als ik UITgelogd ben wel alles snél volgen, zonder eruit gedonderd te worden?
Of vraag ik nou iets heel doms?
[...]
Zelf geloof ik niet zo in het uitschakelen van javascript, ik denk namelijk dat daar het probleem ook niet echt ligt. Helaas zijn IE en het forum geen vriendjes, andere browsers daarentegen kunnen heel goed opschieten met het forum .
Bij mij hielp uitschakelen van Javascript ook niet.
En ik geloof eigenlijk ook niet zo heel erg in dat het allemaal maar aan IE ligt.
Want waarom kan ik als ik UITgelogd ben wel alles snél volgen, zonder eruit gedonderd te worden?
Of vraag ik nou iets heel doms?
Ik vond het ook heel eng.
Doe bij google intikken, google chrome, pak de eerste link, doe start download, zeg overal ja op, alles wordt geinstalleerd, gooi internet dicht, kijk op je bureaublad en daar staat ie al! Zonder dat je dat zelf erheen hoeft te slepen.
Klik op Google Chrome en er gaat een wereld voor je open!
Je favorieten staan nu rechts ipv links, maar daar wen je wel aan.
Doe bij google intikken, google chrome, pak de eerste link, doe start download, zeg overal ja op, alles wordt geinstalleerd, gooi internet dicht, kijk op je bureaublad en daar staat ie al! Zonder dat je dat zelf erheen hoeft te slepen.
Klik op Google Chrome en er gaat een wereld voor je open!
Je favorieten staan nu rechts ipv links, maar daar wen je wel aan.
zaterdag 9 mei 2009 om 12:19
Toch blijf ik altijd maar dat Vivanare gevoel te houden.
Mijn oma zei altijd:
als je ruzie hebt met de hele wereld, aan wie ligt het dan?
Als Viva (react) nou zo ontzettend veel klachten krijgt van gebruikers... aan wie ligt het dan..?
Maar wie kunnen het na maanden en maanden leuren en helpen en melden en nog een keer oplossen?
De gebruikers.
Blijft be-la-che-lijk.
Mijn oma zei altijd:
als je ruzie hebt met de hele wereld, aan wie ligt het dan?
Als Viva (react) nou zo ontzettend veel klachten krijgt van gebruikers... aan wie ligt het dan..?
Maar wie kunnen het na maanden en maanden leuren en helpen en melden en nog een keer oplossen?
De gebruikers.
Blijft be-la-che-lijk.
zaterdag 9 mei 2009 om 12:25
quote:misschicken schreef op 09 mei 2009 @ 12:23:
Hou eens op Yas, je geeft licht!
Ik ben gewoon blij met de kleine geneugtens des levens.
De zon schijnt, kreeg allemaal verjaarskaarten in de bus (ben morgen jarig, op moederdag, bleughh) bestelde waren van ECI en BOL en vanavond verjaarsvisite alvast.
Moet als een razende roeland door het huis om het enigzins operationeel te maken, mijn lief is al bezig.
Maar ik zit zo te genieten van mijn nieuwe internet!
Hou eens op Yas, je geeft licht!
Ik ben gewoon blij met de kleine geneugtens des levens.
De zon schijnt, kreeg allemaal verjaarskaarten in de bus (ben morgen jarig, op moederdag, bleughh) bestelde waren van ECI en BOL en vanavond verjaarsvisite alvast.
Moet als een razende roeland door het huis om het enigzins operationeel te maken, mijn lief is al bezig.
Maar ik zit zo te genieten van mijn nieuwe internet!
zaterdag 9 mei 2009 om 13:36
Dit probleem is vast allang behandeld, maar ik kan het niet vinden.
Ik wil een foto plakken maar heb geen balk boven het berichtvenster met de icoontjes om een plaatje te plakken, een link te plaatsen, etc. En dat al drie dagen.
Ook niet in het uitgebreide reactie-venster, wel heb ik smilies.
Weet iemand hoe ik mijn balkje weer terugkrijg?
Ik heb IE, geloof versie 8.
Alvast bedankt!
Ik wil een foto plakken maar heb geen balk boven het berichtvenster met de icoontjes om een plaatje te plakken, een link te plaatsen, etc. En dat al drie dagen.
Alvast bedankt!
zaterdag 9 mei 2009 om 13:38
quote:robo schreef op 09 mei 2009 @ 13:36:
Alvast bedankt!
Velen hebben het niet. Zijn ze nog mee bezig.
Wat je even kan doen is [img] hier dan de url van je plaatje zetten [/img]
dan zou je ook je plaatje moeten kunnen plakken.
Alvast bedankt!
Velen hebben het niet. Zijn ze nog mee bezig.
Wat je even kan doen is [img] hier dan de url van je plaatje zetten [/img]
dan zou je ook je plaatje moeten kunnen plakken.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
zaterdag 9 mei 2009 om 14:16
zaterdag 9 mei 2009 om 23:34
In principe heb ik hier weinig problemen op 2 dingetjes na:
- kan geen ander topic eten via de pijler;
- maar het ergste vindt ik dat, als ik via een link wil verderklikken, de pagina geopend wordt op de openstaande Viva-pagina ipv op een nieuwe pagina.
Weet iemand wat ik aan m'n laatste probleem kan doen? Ik heb niets gewijzigd in m'n instellingen. Hij doet 't alleen bij het Viva-forum.
Gebruik IE6 (niet lachen ...).
- kan geen ander topic eten via de pijler;
- maar het ergste vindt ik dat, als ik via een link wil verderklikken, de pagina geopend wordt op de openstaande Viva-pagina ipv op een nieuwe pagina.
Weet iemand wat ik aan m'n laatste probleem kan doen? Ik heb niets gewijzigd in m'n instellingen. Hij doet 't alleen bij het Viva-forum.
Gebruik IE6 (niet lachen ...).
zondag 10 mei 2009 om 11:47