Meld hier alle forum-bugs!

23-02-2009 11:31 3102 berichten
Alle reacties Link kopieren
Haai allemaal,

Komen jullie rare forumdingen tegen? Werken functies niet (meer) zoals ze zouden moeten? Meld ze hier! Om de probleemoplossing aan de kant van techniek te versnellen is het altijd handig om te vermelden welke browser (incl versienummer) en welk besturingssysteem je gebruikt.

grtjs, Naomi
Ik ook weer, weer dat venster in beeld en vervolgens word ik eruit gekeild.

En het is vrijdag, dus ik neem niet aan dat dit nog opgelost wordt, voor midden volgende week?
Je zóu natuurlijk kunnen zeggen, we schakelen de advertenties uit en gaan op de achtergrond het probleem uitzoeken...

Maar ja, dat is kiezen tussen forummers en adverteerders, en ik heb zo'n flauw vermoeden wat dan de uitkomst is. Kunnen jullie die adverteerders niet melden dat die advertenties zo het tegenovergestelde bereiken dan waarvoor ze bedoeld zijn, en ze dus beter tijdelijk uitgeschakeld kunnen worden live? Dan kunnen jullie op de achtergrond/in een staging omgeving de boel testen.
If at first you do not succeed, try doing it the way your wife told you.
Zusje, dat zijn dingen die 'van hogerhand' worden besloten. Ik neem straks nog een keer contact op om naar de stand van zaken te vragen en als dit vandaag niet opgelost kan worden kijk ik of er iets anders mogelijk is...

grtjs, Naomi
Snap ik Naomi, was niet zozeer gericht op jullie hoor, jullie hebben al eerder aangegeven dat die beslissing ergens anders genomen wordt.
If at first you do not succeed, try doing it the way your wife told you.
Hebben ze op de zusterfora eigenlijk hetzelfde probleem?
Oké, ik ga heel voorzichtig proberen een reactie te plaatsen.

Heb niet alles hier gelezen, kom momenteel maar zelden van pagina naar pagina, de bewerking wordt steeds afgesloten, afgekapt of wat er maar komt te staan en heb dan helemaal geen vivapagina meer op mijn beeldscherm, vernieuwen helpt niet, wederom wordt dan de boel afgebroken. *huilsmiley*

Maar ik begrijp, laatste reacties wel kunnen lezen, dat ik niet de enige ben en dat er aan gewerkt wordt.

*fingers crossed dat het dan in ieder geval geplaatst wordt*
Geve wat is dat dan wat jij hebt geinstalleerd? (heb totaal geen verstand van die dingen)
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
Geve, als jij nou hier eens post voor de vivaforummaisjes wat te doen, te installeren, te weigeren, toe te voegen, te verwijderen zodat wij het net zo krijgen als jij?

Ik word er ook gestoord van!
quote:misschicken schreef op 08 mei 2009 @ 08:26:

Hebben ze op de zusterfora eigenlijk hetzelfde probleem?

Op tenminste 1 andere Sanoma-site komt het probleem inderdaad ook voor...

grtjs, Naomi
Wat Geve heeft staat gewoon in zijn posting hoor:quote:Hier nergens last van. Ik dacht: ik meld het maar even. FF 3.0.10 en XP. En veel belangrijker: adblock plus met een paar eigenhandig toegevoegde filters. Resultaat: geen reclame, geen WieHier, geen Klik&Win, geen LastMinutes, geen VivaTipt, geen storingen, geen vervelende popups, en het forum reageert razendsnel.Firefox dus en Adblock Plus. Even intikken bij google en downlooien. Als je alles tenminste wilt omgooien voor een slecht functionerend forum.
Het ging goed vanmorgen....tot een kwartiertje geleden...

Inmiddels vliegen de foutmeldingen me weer om mijn oren.!
Nog steeds kan ik zonder in te loggen en onder een andere naam stemmen voor FvdM.

Niet eerlijk hoor, ik geloof hier niet meer zo in.
@Zusenzo, dit wordt nog uitgezocht door internetredactie! 't Is dus zeker niet de bedoeling dat dit zo blijft... ik hoop dat ik hier snel meer over kan zeggen.

@Misschicken:
janken helpt niet hoor!

Tillen we het over het weekend heen?
Hier ook al een paar dagen continu foutmeldingen, waarbij de hele zaak wordt afgesloten.

Heb hier nog nooit eerder last van gehad.
Ik hoop 't niet, misschicken! Ik krijg eind van de middag een update, hopelijk met goed nieuws....
Volgens mij zijn ze nog druk bezig want nu is net bij mij de lijst nieuwe topics, de top 10 topics en de laatste reacties verdwenen.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Het stomme is: Hij bekijkt de pagina's goed. Totdat hij automatisch overschakelt naar de compatibiliteitsweergave. Daarna is het weer mis.. Zucht.
Update: het is dus nog niet opgelost, en het lijkt er nu op dat het toch niet aan de advertenties ligt ;-( Ze zijn er nog steeds hard mee bezig.

Mogelijke tijdelijke oplossingen:

- een andere browser dan Internet Explorer gebruiken

- javascript uitschakelen

Sorry dat ik geen beter nieuws heb!
Dat zeg ik...gewoon het weekend door met de storing dus.

Misschien leuk puntje van discussie...de technische afdeling?
Ik heb met heel veel tegenzin Firefox erop gezet. Het werkt.
Ik ga er niks anders meer opzetten. De ervaring van gisteren was voor mij genoeg. Ik zie het maandag wel weer.

Ik ga mijn instellingen niet veranderen omdat jullie ICT mensen de zaakjes niet op orde hebben.

Zo belangrijk is het forum nou ook weer niet.
Als je tijdelijk een andere browser installeert verandert er niets aan je instellingen en IE blijft gewoon op je pc staan. Je hebt er gewoon een extra browser bij, dat is alles.
Misschien is er al eerder een antwoord op gegeven en ik ben vooral erg lui om terug te bladeren. Maar ik ben nog steeds te zien in het overzicht wie online is. Terwijl ik deze optie toch niet actief heb staan. Enig idee waarom dit nog steeds het geval is? Of het is een onoplosbare bug?
quote:Vivamod schreef op 08 mei 2009 @ 17:31:

Update: het is dus nog niet opgelost, en het lijkt er nu op dat het toch niet aan de advertenties ligt ;-( Ze zijn er nog steeds hard mee bezig.

Mogelijke tijdelijke oplossingen:

- een andere browser dan Internet Explorer gebruiken

- javascript uitschakelen

Sorry dat ik geen beter nieuws heb! Andere browser durf ik niet aan, ik wil zo min mogelijk veranderen. Ik wil wel javascript uitschakelen, maar waar vind ik die? Heb een beetje lopen zoeken bij start maar zie het nergens staan.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven