Singles Unite: deel 4!!
zaterdag 24 oktober 2020 om 23:19
Dan heb je al veel ultiems mogen ervaren. Ook al was dat niet met 1 persoon. Ik denk dat je het ook niet allemaal in 1 persoon kunt vinden, maar het kan wel zo voelen. Ik had wat jij benoemt in 1 van al mijn relaties, op 1 van die pijlers na. Maar ja, het mocht niet zo lang duren als ik hoopte. De ander miste meer dan ik en dan houdt het op. We hadden ieder een andere beleving en dan heb je er uiteindelijk niks aan.kantlijn schreef: ↑24-10-2020 23:13Ah ja oke. Ik weet van meerdere mensen dat dat ultieme bestaat, heb dat zelf helaas nog niet ervaren. Wel ultieme passie, relationele geborgenheid, intellectuele uitdaging, zielsverwantschap en overeenkomstige levensfases maar nog nooit gecombineerd in één relatie.
zaterdag 24 oktober 2020 om 23:30
Julus schreef: ↑24-10-2020 23:19Dan heb je al veel ultiems mogen ervaren. Ook al was dat niet met 1 persoon. Ik denk dat je het ook niet allemaal in 1 persoon kunt vinden, maar het kan wel zo voelen. Ik had wat jij benoemt in 1 van al mijn relaties, op 1 van die pijlers na. Maar ja, het mocht niet zo lang duren als ik hoopte. De ander miste meer dan ik en dan houdt het op. We hadden ieder een andere beleving en dan heb je er uiteindelijk niks aan.
Dat 'ultieme' had alleen betrekking op passie en niet zozeer op de rest, hoewel ik vervulling van die overige facetten in verschillende relaties wel in hoge mate heb meegemaakt, maar ik denk dat de ultimiteit wat mij betreft meer een emergent verschijnsel is dat voorkomt uit de wisselwerking tussen twee personen dan de optelsom van alle vooraf bedachte deelfacetten.
kantlijn wijzigde dit bericht op 24-10-2020 23:32
0.52% gewijzigd
I'm not a big fish, William. I'm Moby Dick.
Maar die zien wel anderen, kom je ook niet in de supermarkt oid?
Je kunt jezelf ook 10 dagen in quarantaine zetten, ben je er ook vanaf.
ik aan de Chardonnay
zaterdag 24 oktober 2020 om 23:31
Toch zou ik het dan wel doen. Je doet toch ook boodschappen neem ik aan?
zaterdag 24 oktober 2020 om 23:32
ik draag braaf mijn mondkapje in de supermarkt..en als ik het heb dan moet het van mijn dochter zijn..en dan zijn mijn zoons ook al in contact geweest als dat zo is..en mijn ex heeft ze nu..ik zie echt niet wat ik nou wijzer zou worden van een test.Sabbieehhhh schreef: ↑24-10-2020 23:30Maar die zien wel anderen, kom je ook niet in de supermarkt oid?
Je kunt jezelf ook 10 dagen in quarantaine zetten, ben je er ook vanaf.
zaterdag 24 oktober 2020 om 23:34
Zaterdagavond half 12....sabbie...kom op zeg, gewoon een glas wijn
zaterdag 24 oktober 2020 om 23:35
Dat zeg ik, je kan jezelf ook 10 dagen in quarantaine zetten. Maar dan dus ook geen supermarkt. Mondkapje is daarin helaas geen argument he
zaterdag 24 oktober 2020 om 23:35
zaterdag 24 oktober 2020 om 23:43
Ah, de ultieme uitwerking van het archetypische plot van de missie richting top en het spanningsveld tussen die missie en het meisje, met onderliggend de queeste naar zingeving. Adrian!!!
zaterdag 24 oktober 2020 om 23:44
rook je ook een sigaar erbij?Sabbieehhhh schreef: ↑24-10-2020 23:41Hahah had even zin in thee![]()
En ben qua drank dan al snel meer van een whiskey of wodka dan wijn![]()