Singles Unite: deel 4!!
zaterdag 24 oktober 2020 om 21:26
Hier geloof ik ook in.Qiyara schreef: ↑24-10-2020 21:08Voor minder kan je nooit meer gaan, elke liefdesrelatie die ik heb gehad wordt steeds gezonder, veiliger, leuker. Tenminste dat is tot nu toe mijn ervaring.
Dus ik heb alle vertrouwen dat er nog iemand rond loopt die op dat moment weer bij me past en bij mijn leven aansluit. We stoppen niet met ontwikkelen dus zo'n relatie ontwikkeld daar in mee.
zaterdag 24 oktober 2020 om 21:28
zaterdag 24 oktober 2020 om 21:32
Nee hoor Julus, ik probeer je niet heel hard te vermijden, je komt hier altijd als een warme, begripvolle, lieve persoonlijkheid over. Als ik je ook nog knap vind ben ik verkocht 
En ik weet niet waar je woont, maar heb niet de indruk dat je in de regio Amsterdam woont
En ik weet niet waar je woont, maar heb niet de indruk dat je in de regio Amsterdam woont
anoniem_3997 wijzigde dit bericht op 24-10-2020 21:33
20.09% gewijzigd
zaterdag 24 oktober 2020 om 21:35
Yup. Maar ik wil dit wel meemaken. En met chatten is niks mis.
zaterdag 24 oktober 2020 om 21:35
tomcat schreef: ↑24-10-2020 21:32Nee hoor Julus, ik probeer je niet heel hard te vermijden, je komt hier altijd als een warme, begripvolle, lieve persoonlijkheid over. Als ik je ook nog knap vind ben ik verkocht
Ik ben helaas niet zo knap
zaterdag 24 oktober 2020 om 21:37
Julus schreef: ↑24-10-2020 21:21Klinkt als een hele fijne vriend. Dit is dus niet voor niets geweest.
Het is apart hoe een liefde de lat zo hoog kan laten worden. Dat heb ik ook. Ik ga ook niet voor minder dan wat ik heb gehad bij 1 ex. Hij heeft die lat extreem hoog gelegd. Zo hoog dat ik bang ben dat er niemand aan kan tippen.
Hoe doe je dat, om toch open te staan voor minder?
Nou daar kan ik me echt niks bij voorstellen. Dus je bent ooit eerder heel erg verliefd geweest en dat wil je nu nog sterker voelen?
Het is toch 'nieuwe ronde, nieuwe kansen'? Als je heel erg verliefd geweest bent duurt dat inderdaad langer voor dat die persoon niet meer je gevoel beheerst, maar daarna kan ik makkelijk weer iemand leuk vinden. Meestal een ander type (wat betrouwbaarder
zaterdag 24 oktober 2020 om 21:42
Nee dit heeft niks met verliefdheid te maken. Maar met zijn persoonlijkheid, de manier waarop hij in het leven staat. Een unieke persoonlijkheid en lastig om dat nog eens te vinden.Antoon69 schreef: ↑24-10-2020 21:37Nou daar kan ik me echt niks bij voorstellen. Dus je bent ooit eerder heel erg verliefd geweest en dat wil je nu nog sterker voelen?
Het is toch 'nieuwe ronde, nieuwe kansen'? Als je heel erg verliefd geweest bent duurt dat inderdaad langer voor dat die persoon niet meer je gevoel beheerst, maar daarna kan ik makkelijk weer iemand leuk vinden. Meestal een ander type (wat betrouwbaarder). En ik vind een beetje verliefd ook heel leuk. Een heel heftige verliefdheid creëer je ook zelf in je hoofd op dat moment, dat is niet alleen de verdienste van de persoon in kwestie.
Iemand met enorm veel kanten die mij telkens weer kon verrassen. En onze wisselwerking was bijzonder.
zaterdag 24 oktober 2020 om 21:43
Ja. Want stel....dat er een geweldig iemand uit komt. Dan wil ik de optie hebben. Dat ik nu niet actief date wil niet zeggen dat ik dat nooit meer ga doen. En ik ga ook niet actief zoeken. Ik wil zien wat er gebeurt.valentinamaria schreef: ↑24-10-2020 21:38je maakt er een reizende chat van.
die 50 km is meestal hemelsbreed.
zaterdag 24 oktober 2020 om 21:46
Qiyara en Julus,
Je kan inderdaad niet meer voor minder gaan, dat zou betekenen (in mijn ogen) dat je je eigenwaarde niet serieus neemt.
Ik heb een lange weg afgelegd om hier te zijn, en deze vriend heeft mij meerdere positieve lessen geleerd. Ik cijferde mijzelf altijd weg voor partners, deed bijna alles om maar leuk gevonden te worden. In mijn voorlaatste relatie kon ik meer mijzelf zijn en het voelde goed dat ik ook geaccepteerd werd.
In deze laatste relatie kon ik helemaal mijzelf zijn, en werd ik ook nog eens begeerd om wie ik was. En dat was helemaal nieuw voor mij.
Dat heeft mij nu geleerd dat er inderdaad echt wel iemand voor mij weggelegd is, voor de persoon die ik echt ben.
Lekkere zware kost zo op de zaterdagavond
Je kan inderdaad niet meer voor minder gaan, dat zou betekenen (in mijn ogen) dat je je eigenwaarde niet serieus neemt.
Ik heb een lange weg afgelegd om hier te zijn, en deze vriend heeft mij meerdere positieve lessen geleerd. Ik cijferde mijzelf altijd weg voor partners, deed bijna alles om maar leuk gevonden te worden. In mijn voorlaatste relatie kon ik meer mijzelf zijn en het voelde goed dat ik ook geaccepteerd werd.
In deze laatste relatie kon ik helemaal mijzelf zijn, en werd ik ook nog eens begeerd om wie ik was. En dat was helemaal nieuw voor mij.
Dat heeft mij nu geleerd dat er inderdaad echt wel iemand voor mij weggelegd is, voor de persoon die ik echt ben.
Lekkere zware kost zo op de zaterdagavond
zaterdag 24 oktober 2020 om 21:50
Zit je op je telefoon? Het is heel simpel.Sabbieehhhh schreef: ↑24-10-2020 21:48Nou, ik kan met de beste wil van de wereld de optie niet vinden binnen Facebook. Blijkbaar steunt zelfs Facebook mij in mijn hele niet daten![]()
Klik op fb. Dan zie je rechtsboven naast je meldingen die drie streepjes . Als je daar op klikt (= je profiel) zie je bovenaan menu en je naam staan. Dan zie je de groepen waar je in zit etc en daar tussen staat dating. Daar kun je starten met een profiel vullen.
anoniem_380155 wijzigde dit bericht op 24-10-2020 21:52
6.48% gewijzigd
zaterdag 24 oktober 2020 om 21:51
Still, het is fijn jou en je inzichten weer te lezenStill-i-Rise schreef: ↑24-10-2020 21:46Qiyara en Julus,
Lekkere zware kost zo op de zaterdagavond![]()
zaterdag 24 oktober 2020 om 21:55
Het is natuurlijk zo dat je jezelf bij iedere relatie beter leert kennen. Ik heb na mijn laatste jaren de tijd genomen om met alle overtuigingen aan de slag te gaan. Alles wat ik vond dat er moest veranderen: net als jij Still paste ik me teveel aan en vond grenzen stellen lastig. Ik was een pleaser. Dat heb ik aangepakt. En na zoveel jaar ben ik nu dus niet meer de Julus van toen. Waar dus een ander type man bij past.
zaterdag 24 oktober 2020 om 21:57
Ja daar staat ie dus echt niet tussen. Zal wel iets met mijn instellingen te maken hebben. Mijn profiel heeft volgens mij alles volledig verborgen staan en een woonplaats in het buitenlandJulus schreef: ↑24-10-2020 21:50Zit je op je telefoon? Het is heel simpel.
Klik op fb. Dan zie je rechtsboven naast je meldingen die drie streepjes . Als je daar op klikt (= je profiel) zie je bovenaan menu en je naam staan. Dan zie je de groepen waar je in zit etc en daar tussen staat dating. Daar kun je starten met een profiel vullen.
zaterdag 24 oktober 2020 om 22:08
Hmmm...ik heb t ook aangemaakt, maar ik zit op onderwerpen over de paardensport en als ik iets niet wil....is t een kerel met paarden.tomcat schreef: ↑24-10-2020 21:15Nou ik sta ook in het facebook dating experiment..ben benieuwd. Op zich schat ik Facbook best hoog in qua algoritme's enzo, en ze hebben natuurlijk enorm veel informatie over mensen op de achtergrond..welke groepen je bekijkt, welke dingen je liked, wat je deelt, welke evenemente je intresse in hebt getoond..zou best eens kunnen dat ze beter matchen dan welke datingapp dan ook.