Singles Unite: deel 4!!

21-10-2020 19:42 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
Daar zijn we dan!! Deel 4 alweer :cheer2:
Even iets heel slechts van mij, heb op tinder best wat matches, maar die hebben qua baan nogal een ander nivo. Ik ben echt geen golddigger en ben financieel onafhankelijk. Maar ik zit niet op een magazijn medewerker te wachten....is dat heel slecht :huh:
Nee hoor Limo..ik zal iemand niet meteen afwijzen erop maar een kassamevrouw bij de supermarkt klinkt voor mij ook niet echt als een match

overigens was ik ooit magazijnmedewerker..het kan ook een kikker zijn die een prins wordt ;)
anoniem_3997 wijzigde dit bericht op 24-10-2020 23:48
25.41% gewijzigd
tomcat schreef:
24-10-2020 23:32
ik draag braaf mijn mondkapje in de supermarkt..en als ik het heb dan moet het van mijn dochter zijn..en dan zijn mijn zoons ook al in contact geweest als dat zo is..en mijn ex heeft ze nu..ik zie echt niet wat ik nou wijzer zou worden van een test.
Volgens de GGD heeft een mondkapjes niet zoveel waarde als je het al hebt.

Ik vertelde dat ik met mondkapje spullen op mijn werk had opgehaald zodat ik kon werken.

Tenzij je een medisch kapje hebt.
tomcat schreef:
24-10-2020 23:44
rook je ook een sigaar erbij?
Hahaha nee die dan weer niet
tomcat schreef:
24-10-2020 23:37
Sabbiehh krijg ik ook niet op facebook want die is te jong en Julia volgens mij ook verder dan 15 km
Ja tel daar maar wat kilometers bij op haha
Klein uurtje
Ik had een tijdje een tinderding met een vrouw die in haar speciale stoel ging zitten met een whiskey en een sigaar en die ging dan plaatjes draaien op haar pick-up.. maar toen ze vertelde dat ze het zo leuk vond om geen antwoord te geven als ik wat zei op tinder..tja..dan is het snel over..
Limo76 schreef:
24-10-2020 23:46
Even iets heel slechts van mij, heb op tinder best wat matches, maar die hebben qua baan nogal een ander nivo. Ik ben echt geen golddigger en ben financieel onafhankelijk. Maar ik zit niet op een magazijn medewerker te wachten....is dat heel slecht :huh:
Nee, gaat ook niet om geld denk ik? Ik zou er niet warm voor lopen omdat ik me dan af vraag of we hetzelfde in het leven staan etc. (Voel me als ik dit typ dan ook wel weer een beetje hoogdravend :-( ) Maar kan me niet voorstellen dat zo iemand nou echt blij word van wat hij doet, en mensen die altijd maar klagen over hun werk of naar hun werk moeten knap ik dan wel weer op af.
tomcat schreef:
24-10-2020 23:53
Ik had een tijdje een tinderding met een vrouw die in haar speciale stoel ging zitten met een whiskey en een sigaar en die ging dan plaatjes draaien op haar pick-up.. maar toen ze vertelde dat ze het zo leuk vond om geen antwoord te geven als ik wat zei op tinder..tja..dan is het snel over..
Wat is er leuk aan om geen antwoord te geven??

Overigens Tom, qua afstand ga je het met mij ook niet redden hoor. Val net buiten die 15 km van Ams.
Ik merk trouwens wel, om ook even serieus te zijn, dat ik verander in mijn welzijn..heb die eerste fase van gekkigheid nu wel gehad..tijd voor wat serieuzere dates (als er dates komen)
Sabbieehhhh schreef:
Nee, gaat ook niet om geld denk ik? Ik zou er niet warm voor lopen omdat ik me dan af vraag of we hetzelfde in het leven staan etc. (Voel me als ik dit typ dan ook wel weer een beetje hoogdravend :-( ) Maar kan me niet voorstellen dat zo iemand nou echt blij word van wat hij doet, en mensen die altijd maar klagen over hun werk of naar hun werk moeten knap ik dan wel weer op af.
Ik denk hetzelfde, terwijl ik mij aan de andere kant ook besef dat ik die persoon misschien te kort doe.

Baan zegt niet alles over de persoon. Hoe hij is en in het leven staat.

Misschien kan je met die persoon wel schitterde gesprekken hebben en masseert hij geweldig. 😎
julia_20 wijzigde dit bericht op 24-10-2020 23:58
7.78% gewijzigd
tomcat schreef:
24-10-2020 23:47
Nee hoor Limo..ik zal iemand niet meteen afwijzen erop maar een kassamevrouw bij de supermarkt klinkt voor mij ook niet echt als een match

overigens was ik ooit magazijnmedewerker..het kan ook een kikker zijn die een prins wordt ;)
Ja maar op je midden 40 nog kassa medewerker ? Ik wil niemand op niveau veroordelen, maar val wel op enige vorm van intelligentie
Julia_20 schreef:
24-10-2020 23:57
Ik denk hetzelfde, terwijl ik mij aan de andere kant ook besef dat ik die persoon misschien te kort doe.

Baan zegt niet alles over de persoon. Hoe hij is en in het leven staat.

Misschien kan je met die persoon wel schitterde gesprekken hebben en masseert hij geweldig. 😎
Klopt, dat is dan dus iets wat ik me ook bedenk.
jeeej!! die slome Adrian zegt dat die Slome rocky moet winnen en nu wordt ie weer stoer :D
Sabbieehhhh schreef:
Ohh gelukkig, ik ben gewoon ambitieus, en wil een partner die dat ook is, of gewoon tevreden met zijn werk
Limo76 schreef:
24-10-2020 23:58
Ja maar op je midden 40 nog kassa medewerker ? Ik wil niemand op niveau veroordelen, maar val wel op enige vorm van intelligentie
Wil niet zeggen dat er geen intelligentie is. Soms waren er gewoon omstandigheden waarom iemand is waar hij is. Maar snap je wel hoor. Het is lastig.
Limo76 schreef:
Ik vond die topzakenvrouw van nederland toch wat stoerder als date :D maar dan ben ik weer de kassajuffrouw vrees ik :D
tomcat schreef:
24-10-2020 23:56
Ik merk trouwens wel, om ook even serieus te zijn, dat ik verander in mijn welzijn..heb die eerste fase van gekkigheid nu wel gehad..tijd voor wat serieuzere dates (als er dates komen)
Tja jij werd ineens stil ... :-)
Limo76 schreef:
25-10-2020 00:02
Tja jij werd ineens stil ... :-)
jij ook..ik ben daar erg geemancipeerd in :D
Ik heb maandag een tinderdate bij een tankstation in de buurt...wilden eerst bij de ah afspreken, maar daar schenken ze geen koffie :-D
tomcat schreef:

Dit is Neelie Smit-Kroes, kan niet anders.
I'm not a big fish, William. I'm Moby Dick.
:-D
tomcat schreef:
25-10-2020 00:04
jij ook..ik ben daar erg geemancipeerd in :D
😁😁 zal er weer wat energie in stoppen
Gut, Rocky weegt net zoveel als ik..maar ik ben een halve meter groter :D
Limo76 schreef:
Beroep is een heel matige proxy voor intellect. Overigens heb ik zelf ook een tijdje magazijnwerk gedaan en kan ik je vertellen dat het best waardevol is om eens met mensen in contact te komen buiten je hooggeleide bubbel.
tomcat schreef:
25-10-2020 00:14
Gut, Rocky weegt net zoveel als ik..maar ik ben een halve meter groter :D
Jij hebt wel een betere haardos.
nee joh..rocky heeft ook een mooie bos haar..en die is nog zwart, niet grijs

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven