Singles Unite: deel 4!!
zaterdag 24 oktober 2020 om 23:46
zaterdag 24 oktober 2020 om 23:47
zaterdag 24 oktober 2020 om 23:48
Volgens de GGD heeft een mondkapjes niet zoveel waarde als je het al hebt.
Ik vertelde dat ik met mondkapje spullen op mijn werk had opgehaald zodat ik kon werken.
Tenzij je een medisch kapje hebt.
zaterdag 24 oktober 2020 om 23:53
zaterdag 24 oktober 2020 om 23:53
Nee, gaat ook niet om geld denk ik? Ik zou er niet warm voor lopen omdat ik me dan af vraag of we hetzelfde in het leven staan etc. (Voel me als ik dit typ dan ook wel weer een beetje hoogdravend
zaterdag 24 oktober 2020 om 23:56
Wat is er leuk aan om geen antwoord te geven??tomcat schreef: ↑24-10-2020 23:53Ik had een tijdje een tinderding met een vrouw die in haar speciale stoel ging zitten met een whiskey en een sigaar en die ging dan plaatjes draaien op haar pick-up.. maar toen ze vertelde dat ze het zo leuk vond om geen antwoord te geven als ik wat zei op tinder..tja..dan is het snel over..
Overigens Tom, qua afstand ga je het met mij ook niet redden hoor. Val net buiten die 15 km van Ams.
zaterdag 24 oktober 2020 om 23:57
Ik denk hetzelfde, terwijl ik mij aan de andere kant ook besef dat ik die persoon misschien te kort doe.Sabbieehhhh schreef: ↑24-10-2020 23:53Nee, gaat ook niet om geld denk ik? Ik zou er niet warm voor lopen omdat ik me dan af vraag of we hetzelfde in het leven staan etc. (Voel me als ik dit typ dan ook wel weer een beetje hoogdravend) Maar kan me niet voorstellen dat zo iemand nou echt blij word van wat hij doet, en mensen die altijd maar klagen over hun werk of naar hun werk moeten knap ik dan wel weer op af.
Baan zegt niet alles over de persoon. Hoe hij is en in het leven staat.
Misschien kan je met die persoon wel schitterde gesprekken hebben en masseert hij geweldig.
julia_20 wijzigde dit bericht op 24-10-2020 23:58
7.78% gewijzigd
zaterdag 24 oktober 2020 om 23:58
Ja maar op je midden 40 nog kassa medewerker ? Ik wil niemand op niveau veroordelen, maar val wel op enige vorm van intelligentie
zondag 25 oktober 2020 om 00:00
Klopt, dat is dan dus iets wat ik me ook bedenk.Julia_20 schreef: ↑24-10-2020 23:57Ik denk hetzelfde, terwijl ik mij aan de andere kant ook besef dat ik die persoon misschien te kort doe.
Baan zegt niet alles over de persoon. Hoe hij is en in het leven staat.
Misschien kan je met die persoon wel schitterde gesprekken hebben en masseert hij geweldig.![]()
zondag 25 oktober 2020 om 00:00
Ohh gelukkig, ik ben gewoon ambitieus, en wil een partner die dat ook is, of gewoon tevreden met zijn werkSabbieehhhh schreef: ↑24-10-2020 23:53Nee, gaat ook niet om geld denk ik? Ik zou er niet warm voor lopen omdat ik me dan af vraag of we hetzelfde in het leven staan etc. (Voel me als ik dit typ dan ook wel weer een beetje hoogdravend) Maar kan me niet voorstellen dat zo iemand nou echt blij word van wat hij doet, en mensen die altijd maar klagen over hun werk of naar hun werk moeten knap ik dan wel weer op af.
zondag 25 oktober 2020 om 00:01
Wil niet zeggen dat er geen intelligentie is. Soms waren er gewoon omstandigheden waarom iemand is waar hij is. Maar snap je wel hoor. Het is lastig.
zondag 25 oktober 2020 om 00:02
zondag 25 oktober 2020 om 00:02
zondag 25 oktober 2020 om 00:08
tomcat schreef: ↑24-10-2020 23:53Ik had een tijdje een tinderding met een vrouw die in haar speciale stoel ging zitten met een whiskey en een sigaar en die ging dan plaatjes draaien op haar pick-up.. maar toen ze vertelde dat ze het zo leuk vond om geen antwoord te geven als ik wat zei op tinder..tja..dan is het snel over..
Dit is Neelie Smit-Kroes, kan niet anders.
I'm not a big fish, William. I'm Moby Dick.
zondag 25 oktober 2020 om 00:15
Beroep is een heel matige proxy voor intellect. Overigens heb ik zelf ook een tijdje magazijnwerk gedaan en kan ik je vertellen dat het best waardevol is om eens met mensen in contact te komen buiten je hooggeleide bubbel.
I'm not a big fish, William. I'm Moby Dick.