Testen op NOD
zaterdag 31 oktober 2020 om 13:56
Vandaag NOD en een Etos testje gedaan. Wil een foto uploaden maar weet niet hoe dat moet, lol. Hij is in ieder geval positief, ik ben zo blij! Het is een vrij duidelijke streep.... wel heb ik buikpijn, mega brandende tepels en maagzuur. Is dat normaal? Ben nu 6 maanden bezig om een kindje te krijgen met mijn partner en ben in deze tijd twee keer zwanger geweest (echt een hele lichte test 1 dag voor NOD) maar toen is het met 4+3 en 5 weken misgegaan. Mijn huisarts zei waarschijnlijk pech en dat er iets fout is gegaan bij celdeling en dat het lichaam heeft ingegrepen.
Nou jullie zullen begrijpen dat ik heel blij ben maar tegelijk zo angstig... oef. Heeft iemand dit ook meegemaakt? Take care allemaal
Nou jullie zullen begrijpen dat ik heel blij ben maar tegelijk zo angstig... oef. Heeft iemand dit ook meegemaakt? Take care allemaal
zaterdag 31 oktober 2020 om 14:23
Gefeliciteerd! Kwaaltjes zijn voor iedereen anders. Ik ben morgen 39 weken en heb de hele zwangerschap geen enkel kwaaltje gehad. Geen pijnlijke borsten, niet misselijk en geen buikpijn.
Vriendin van mij heeft de hele zwangerschap lang alleen maar kwaaltjes gehad.
Geen enkele zwangerschap is hetzelfde, dus er is niet echt een normaal.
Ik vond het ook heel spannend. Het is eigenlijk de hele periode afwachten hoe het gaat lopen en zeker die eerste weken vond ik ook heel spannend.
Vriendin van mij heeft de hele zwangerschap lang alleen maar kwaaltjes gehad.
Geen enkele zwangerschap is hetzelfde, dus er is niet echt een normaal.
Ik vond het ook heel spannend. Het is eigenlijk de hele periode afwachten hoe het gaat lopen en zeker die eerste weken vond ik ook heel spannend.