Singles Unite: deel 4!!
zondag 1 november 2020 om 18:40
FB / Happy PancakePompoenschip schreef: ↑01-11-2020 18:38Weet iemand nog een leuke een vooral gratis datingsite? Ik heb net een lexa account aangemaakt, maar je kunt er werkelijk niks als een gratis member...
zondag 1 november 2020 om 18:53
zondag 1 november 2020 om 18:54
Niet gratis toch?Pompoenschip schreef: ↑01-11-2020 18:53Ik was okcupid helemaal vergeten! Het was altijd idd een leuke website. Bedankt voor de reminder
zondag 1 november 2020 om 21:20
Ja maar als ik de likes zie...
Zijn naar zee geweest en hebben een strandwandeling van 2,5 uur gemaakt. Was wel veel te warm gekleed, was daar 17 graden, heel gek, het is al november.
Maar heerlijke namiddag gehad, hond wordt helemaal gek met zand onder haar poten.
zondag 1 november 2020 om 21:39
Woon jij dicht bij de Vlaamse kust Attra? Oostende is een van mijn favoriete steden.Attraverso schreef: ↑01-11-2020 21:20Ja maar als ik de likes zie...
Zijn naar zee geweest en hebben een strandwandeling van 2,5 uur gemaakt. Was wel veel te warm gekleed, was daar 17 graden, heel gek, het is al november.
Maar heerlijke namiddag gehad, hond wordt helemaal gek met zand onder haar poten.
maandag 2 november 2020 om 03:08
Hee leuke mensen, was even heerlijk bijlezen hier. Ik werd een half uurtje geleden wakker en heb nu wat last van slapeloosheid, na dit bericht ga ik het weer proberen.
Ik kwam vanavond terug van een hemels weekend met mijn Duitser, we zijn nu officieel een stel
30 oktober 2020 gekozen als begin datum van onze relatie. Het is zo goed en kloppend en makkelijk. Ongelovelijk gewoon. En dat hij uit een ander land komt, maakt het allemaal extra leuk. We gaan elkaars taal leren is het plan. En we hebben zo veel dingen gemeen. Dus ja de vragenlijst bij ok cupid helpt, 97% hadden wij. We hebben trouwens dit weekend ook allebei ons profiel op okcupid verwijderd. Heel cool om samen te doen!
Als jullie het goed vinden, schrijf ik hier nog mee, dit is echt een geweldig leuk topic!
Ik kwam vanavond terug van een hemels weekend met mijn Duitser, we zijn nu officieel een stel
30 oktober 2020 gekozen als begin datum van onze relatie. Het is zo goed en kloppend en makkelijk. Ongelovelijk gewoon. En dat hij uit een ander land komt, maakt het allemaal extra leuk. We gaan elkaars taal leren is het plan. En we hebben zo veel dingen gemeen. Dus ja de vragenlijst bij ok cupid helpt, 97% hadden wij. We hebben trouwens dit weekend ook allebei ons profiel op okcupid verwijderd. Heel cool om samen te doen!
Als jullie het goed vinden, schrijf ik hier nog mee, dit is echt een geweldig leuk topic!
maandag 2 november 2020 om 05:09
Wat leuk Hyphen!! En absoluut blijven mee schrijven dat je nu een relatie hebt betekent niet dat je ineens niet meer welkom bent.
Mijn ex, ook van OKC, en ik hadden ook 97% match en beide ruim 500 vragen door de jaren heen beantwoord. Dit was enorm te merken in onze match ook. We spraken echt dezelfde liefdes taal etc.
Dus mocht ik toch ooit weer willen internet daten, dan absoluut OKC. Bij Tinder is het echt een lucky shot en OKC vind ik dan diepgaander.
Jammer dat m'n relatie geen stand heeft gehouden, deze ex gaat niet zomaar uit m'n systeem merk ik
Ik ga ook nog maar een poging tot slapen doen. Bij jou zijn het vast de vlinders die door je lijf gieren?
Mijn ex, ook van OKC, en ik hadden ook 97% match en beide ruim 500 vragen door de jaren heen beantwoord. Dit was enorm te merken in onze match ook. We spraken echt dezelfde liefdes taal etc.
Dus mocht ik toch ooit weer willen internet daten, dan absoluut OKC. Bij Tinder is het echt een lucky shot en OKC vind ik dan diepgaander.
Jammer dat m'n relatie geen stand heeft gehouden, deze ex gaat niet zomaar uit m'n systeem merk ik
Ik ga ook nog maar een poging tot slapen doen. Bij jou zijn het vast de vlinders die door je lijf gieren?
maandag 2 november 2020 om 05:36
Qiyara schreef: ↑02-11-2020 05:09Wat leuk Hyphen!!
Thanx!
Jammer dat m'n relatie geen stand heeft gehouden, deze ex gaat niet zomaar uit m'n systeem merk ik![]()
Dan was het wel iets heel echts, en wie weet komen jullie ooit toch weer bij elkaar, you never know. Of wordt het op termijn een diepe vriendschap
Heel veel vlinders. We hebben 72 uur aan elkaar vastgeplakt gezeten. Het was zo intens
maandag 2 november 2020 om 07:08
Niet echt, op een uurtje rijden.
Oostende kan inderdaad wel eens leuk zijn. Al vind ik het in Zeeland veel aangenamer, rustiger, mooier.
Maar gisteren wou ik gewoon strand en ben ik naar Heist gereden.