Singles Unite: deel 4!!

21-10-2020 19:42 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
Daar zijn we dan!! Deel 4 alweer :cheer2:
Ja ieder mens heeft sociale contacten nodig. Een klankbord. Hoe minimaal ook.
Ik heb nu meer een keer een feestje nodig..gewoon lekker dansen en drinken en flirten en zoenen en weer dansen en en en en
Weet iemand nog een leuke een vooral gratis datingsite? Ik heb net een lexa account aangemaakt, maar je kunt er werkelijk niks als een gratis member...
Pompoenschip schreef:
01-11-2020 18:38
Weet iemand nog een leuke een vooral gratis datingsite? Ik heb net een lexa account aangemaakt, maar je kunt er werkelijk niks als een gratis member...
FB / Happy Pancake
Okcupid is mijn favoriete datingsite vanwege de vragenlijst en dat levert echt goede matches op.
Met meer diepgang. Voor mij althans.
Qiyara schreef:
01-11-2020 18:40
Okcupid is mijn favoriete datingsite vanwege de vragenlijst en dat levert echt goede matches op.
Ik was okcupid helemaal vergeten! Het was altijd idd een leuke website. Bedankt voor de reminder
Pompoenschip schreef:
01-11-2020 18:53
Ik was okcupid helemaal vergeten! Het was altijd idd een leuke website. Bedankt voor de reminder
Niet gratis toch?
Julia_20 schreef:
01-11-2020 18:54
Niet gratis toch?
Jawel hoor. Gratis erg goed te gebruiken.
De betaalde functie snap ik op die website niet echt. Totaal niet noodzakelijk namelijk.
Julus schreef:
01-11-2020 11:21
Attra jij hebt nu ook fb dating toch? Is het iets voor je?
Ja maar als ik de likes zie...

Zijn naar zee geweest en hebben een strandwandeling van 2,5 uur gemaakt. Was wel veel te warm gekleed, was daar 17 graden, heel gek, het is al november.
Maar heerlijke namiddag gehad, hond wordt helemaal gek met zand onder haar poten.
Klinkt goed. Het was vandaag een hele milde temperatuur. Fijn dat het geslaagd was, ook voor je hond.
Attraverso schreef:
01-11-2020 21:20
Ja maar als ik de likes zie...

Zijn naar zee geweest en hebben een strandwandeling van 2,5 uur gemaakt. Was wel veel te warm gekleed, was daar 17 graden, heel gek, het is al november.
Maar heerlijke namiddag gehad, hond wordt helemaal gek met zand onder haar poten.
Woon jij dicht bij de Vlaamse kust Attra? Oostende is een van mijn favoriete steden.
Ik heb 2 matches op FB. Maar ik ga geen gesprek beginnen. Zij ook niet denk ik.
Is dat FB dating met je echte FB profiel?
Qiyara schreef:
01-11-2020 18:40
+1
:cheer2:
Hee leuke mensen, was even heerlijk bijlezen hier. Ik werd een half uurtje geleden wakker en heb nu wat last van slapeloosheid, na dit bericht ga ik het weer proberen.
Ik kwam vanavond terug van een hemels weekend met mijn Duitser, we zijn nu officieel een stel :yes:

30 oktober 2020 gekozen als begin datum van onze relatie. Het is zo goed en kloppend en makkelijk. Ongelovelijk gewoon. En dat hij uit een ander land komt, maakt het allemaal extra leuk. We gaan elkaars taal leren is het plan. En we hebben zo veel dingen gemeen. Dus ja de vragenlijst bij ok cupid helpt, 97% hadden wij. We hebben trouwens dit weekend ook allebei ons profiel op okcupid verwijderd. Heel cool om samen te doen!

Als jullie het goed vinden, schrijf ik hier nog mee, dit is echt een geweldig leuk topic!
Wat leuk Hyphen!! En absoluut blijven mee schrijven dat je nu een relatie hebt betekent niet dat je ineens niet meer welkom bent.

Mijn ex, ook van OKC, en ik hadden ook 97% match en beide ruim 500 vragen door de jaren heen beantwoord. Dit was enorm te merken in onze match ook. We spraken echt dezelfde liefdes taal etc.
Dus mocht ik toch ooit weer willen internet daten, dan absoluut OKC. Bij Tinder is het echt een lucky shot en OKC vind ik dan diepgaander.
Jammer dat m'n relatie geen stand heeft gehouden, deze ex gaat niet zomaar uit m'n systeem merk ik :-(

Ik ga ook nog maar een poging tot slapen doen. Bij jou zijn het vast de vlinders die door je lijf gieren?
Qiyara schreef:
02-11-2020 05:09
Wat leuk Hyphen!!
Thanx!

Jammer dat m'n relatie geen stand heeft gehouden, deze ex gaat niet zomaar uit m'n systeem merk ik :-(
Dan was het wel iets heel echts, en wie weet komen jullie ooit toch weer bij elkaar, you never know. Of wordt het op termijn een diepe vriendschap

Ik ga ook nog maar een poging tot slapen doen. Bij jou zijn het vast de vlinders die door je lijf gieren?
Heel veel vlinders. We hebben 72 uur aan elkaar vastgeplakt gezeten. Het was zo intens
48 uur bedoel ik
Klinkt heel fijn! Nu dus in de na geniet stand. Niet meer kunnen slapen, of alweer wakker geworden?
Antoon69 schreef:
01-11-2020 21:39
Woon jij dicht bij de Vlaamse kust Attra? Oostende is een van mijn favoriete steden.
Niet echt, op een uurtje rijden.
Oostende kan inderdaad wel eens leuk zijn. Al vind ik het in Zeeland veel aangenamer, rustiger, mooier.
Maar gisteren wou ik gewoon strand en ben ik naar Heist gereden.
Julus schreef:
01-11-2020 23:11
Ik heb 2 matches op FB. Maar ik ga geen gesprek beginnen. Zij ook niet denk ik.
Maar als iedereen dat zo doet kom je toch bij dat punt waar iedereen over klaagt?
Wat iedereen irriteert.
Qiyara schreef:
02-11-2020 05:49
Klinkt heel fijn! Nu dus in de na geniet stand. Niet meer kunnen slapen, of alweer wakker geworden?
Ik ben nu echt wakker, eerder nog wat gedoezeld. Het is zo veel dit, slapen is ff bijzaak.
.
hyphen wijzigde dit bericht op 02-11-2020 07:35
Reden: dubbel
99.24% gewijzigd
Hyphen wat heerlijk..ik ben zo blij voor je!!

Lekker blijven schrijven hoor. Kunnen we ook een beetje mee zwijmelen :love:

Ik ga mij zo klaar maken voor een overleg in teams.
Viva op je tel pffff

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven