Singles Unite: deel 4!!
dinsdag 3 november 2020 om 22:23
woensdag 4 november 2020 om 08:54
Voor jou wel Sabbiehh
Omdat jullie zo enthousiast zijn maar eens op okcupid gekeken..braaf vragen beantwoord wat ik van anale sex vind en of ik nog wil zoenen na orale sex
ok..en dat om te matchen? maar goed..okcupid is wel visueel beter geworden moet ik zeggen..nice..maar ze hebben ook het aantal likes dat je mag geven op een dag terug geschroefd naar 10 op een dag ofzo..echt weinig..
dus mwah..voorlopig.
Ik ken OKC van vroeger, toen vooral populair onder vreemdgangers, open huwelijken, polyamories, genderzoekers, expats en andere niet Nederlands sprekenden..
Omdat jullie zo enthousiast zijn maar eens op okcupid gekeken..braaf vragen beantwoord wat ik van anale sex vind en of ik nog wil zoenen na orale sex
dus mwah..voorlopig.
Ik ken OKC van vroeger, toen vooral populair onder vreemdgangers, open huwelijken, polyamories, genderzoekers, expats en andere niet Nederlands sprekenden..
woensdag 4 november 2020 om 09:11
Dat is wel zo Tomcat. Mijn ex is polyamoreus. M'n ex daarvoor van OKC was een expat.
Nu wil ik echt geen relatie meer met iemand die niet de Nederlandse taal beheerst, dat was echt lastig zeg.
Maar verder hou ik persoonlijk van die open minded vibe op die site.
Ik ben zelf niet in een hokje te plaatsen en pas niet helemaal binnen de norm van de maatschappij.
En OKC heb je wel types die ook van de norm afwijken, dat spreekt mij heel erg aan. En die vragenlijst dus ook.
Wel stom dat je ineens maar 10 likes per dag mag geven, dat is dan enorm teruggeschroefd met begin dit jaar.
Zonde, alle sites worden steeds beperkter. Hopelijk komt er een tijd dat niemand meer wil internet daten en we elkaar weer IRL kunnen ontmoeten en moeite gaan doen net als vroegah...
Nu wil ik echt geen relatie meer met iemand die niet de Nederlandse taal beheerst, dat was echt lastig zeg.
Maar verder hou ik persoonlijk van die open minded vibe op die site.
Ik ben zelf niet in een hokje te plaatsen en pas niet helemaal binnen de norm van de maatschappij.
En OKC heb je wel types die ook van de norm afwijken, dat spreekt mij heel erg aan. En die vragenlijst dus ook.
Wel stom dat je ineens maar 10 likes per dag mag geven, dat is dan enorm teruggeschroefd met begin dit jaar.
Zonde, alle sites worden steeds beperkter. Hopelijk komt er een tijd dat niemand meer wil internet daten en we elkaar weer IRL kunnen ontmoeten en moeite gaan doen net als vroegah...
woensdag 4 november 2020 om 09:37
woensdag 4 november 2020 om 09:45
Ik vind dat altijd zo intimederend..dat je moet weten wat je wil...natuurlijk weet ik dat niet. Dat weet je pas als je het tegenkomt, zo gaat het bij tenminste.
Dat vind ik ook erg lastig aan al die OKC vragen..er zijn er echt heel veel middle of the road vragen waarbij ik best mijn mening kan geven maar het mij echt qua match geen ruk uitmaakt wat een ander zegt. iets als heb je een geldig paspoort, boeiend, ben je verlegen, kan je met iemand op date die heel stil is..dat zijn voor mij echt geen onderscheidende selectiecriteria.
Dat vind ik ook erg lastig aan al die OKC vragen..er zijn er echt heel veel middle of the road vragen waarbij ik best mijn mening kan geven maar het mij echt qua match geen ruk uitmaakt wat een ander zegt. iets als heb je een geldig paspoort, boeiend, ben je verlegen, kan je met iemand op date die heel stil is..dat zijn voor mij echt geen onderscheidende selectiecriteria.
woensdag 4 november 2020 om 09:45
Ik heb binnenkort een date
we kletsen al even en de klik lijkt via de app heel erg aanwezig. We gaan binnenkort even gezellig videobellen en daarna ergens de date. Leuk!
Verder gaat het even ruk. Niet zulk leuk nieuws gekregen uit het ziekenhuis en dan neig ik ernaar om mijn hele leven op pauze te zetten, terwijl dat nergens voor nodig is nog. Dus komende tijd even proberen veel leuke dingen te doen en te plannen.
Verder gaat het even ruk. Niet zulk leuk nieuws gekregen uit het ziekenhuis en dan neig ik ernaar om mijn hele leven op pauze te zetten, terwijl dat nergens voor nodig is nog. Dus komende tijd even proberen veel leuke dingen te doen en te plannen.
woensdag 4 november 2020 om 09:50
Wat maakt het intimiderend, omdat je er voor jezelf niet uit bent?tomcat schreef: ↑04-11-2020 09:45Ik vind dat altijd zo intimederend..dat je moet weten wat je wil...natuurlijk weet ik dat niet. Dat weet je pas als je het tegenkomt, zo gaat het bij tenminste.
Voor mij geldt het andersom, ik ben mijzelf aan het leren kennen, doorgronden, gevoelens en behoeften boven tafel aan het halen op elk moment van de dag. Daardoor weet ik goed wat wel en niet past en kan ik heel veel mannen al heel snel afvinken. Dat geeft mij veel rust.
Toen ik dat nog niet wist ging ik veel te vaak, lang door in iets wat helemaal niet bij me paste. In de hoop dat het misschien wel zou gaan veranderen.
Die vragenlijst op OKC staan bijzonder veel vragen op die ik ook niet nuttig vind hoor. Maar ook vragen die ik wel belangrijk vind. Zijn er honderden he.
woensdag 4 november 2020 om 11:27
Eens, ik zoek geen gelijkgestemde qua mening, maar gewoon een "klik" ( ook een jeukwoord) of chemie.tomcat schreef: ↑04-11-2020 09:45Ik vind dat altijd zo intimederend..dat je moet weten wat je wil...natuurlijk weet ik dat niet. Dat weet je pas als je het tegenkomt, zo gaat het bij tenminste.
woensdag 4 november 2020 om 11:28
Hoi, ik steek weer even mijn hoofd om het hoekje!
Afgelopen weken waren nogal druk en hectisch.
Nog steeds op een leuke manier contact met ex-lover. Voelt goed, komt mede ook (denk ik) omdat ik op een next level voel dat wij in elkaars leven zullen blijven (al dan niet amoureus).
Tevens was er iemand met wie ik ineens dagelijks contact had over van alles en nog wat, gewoon vriendschappelijk maar met af en toe een kleine flirt. Ik ben sowieso een flirt dus ik zocht er eigenlijk helemaal niets achter. Tot hij ineens zei dat hij een stapje terug wilde doen omdat hij "het gevoel" had dat ik er meer energie in stopte dan hij, en hij bang was dat ik dacht dat dit zou leiden tot iets serieus.
Ehmmm come again?? Die man heb ik dus even netjes op zijn plek gezet.
Ik voelde me wel een piep klein beetje beledigd of zelfs gekwetst, dat deze man (die ik toch zeker al meer dan 10 jaar ken) zomaar aannam dat mijn oprechte aandacht gelijk stond aan het willen van een relatie.
Maarja dat is zijn issue, niet het mijne en dat heb ik dus netjes aangegeven.
Mannen......
Afgelopen weken waren nogal druk en hectisch.
Nog steeds op een leuke manier contact met ex-lover. Voelt goed, komt mede ook (denk ik) omdat ik op een next level voel dat wij in elkaars leven zullen blijven (al dan niet amoureus).
Tevens was er iemand met wie ik ineens dagelijks contact had over van alles en nog wat, gewoon vriendschappelijk maar met af en toe een kleine flirt. Ik ben sowieso een flirt dus ik zocht er eigenlijk helemaal niets achter. Tot hij ineens zei dat hij een stapje terug wilde doen omdat hij "het gevoel" had dat ik er meer energie in stopte dan hij, en hij bang was dat ik dacht dat dit zou leiden tot iets serieus.
Ehmmm come again?? Die man heb ik dus even netjes op zijn plek gezet.
Ik voelde me wel een piep klein beetje beledigd of zelfs gekwetst, dat deze man (die ik toch zeker al meer dan 10 jaar ken) zomaar aannam dat mijn oprechte aandacht gelijk stond aan het willen van een relatie.
Maarja dat is zijn issue, niet het mijne en dat heb ik dus netjes aangegeven.
Mannen......
woensdag 4 november 2020 om 12:22
Still wat fijn het contact met je ex. Heerlijk dat hij een blijvertje is. Dat hoop ik ook van harte met mijn ex, alleen heb ik daar zelf wel de tijd voor nodig emotioneel eerst helemaal los te komen.
Wat gek van die man om dat zomaar aan te nemen. Hoe reageerde hij op je en is het contact nog te herstellen als vriendschap?
Wat gek van die man om dat zomaar aan te nemen. Hoe reageerde hij op je en is het contact nog te herstellen als vriendschap?