Erik Mouthaan, hot or not?
woensdag 4 november 2020 om 09:14
Ok, ik weet dat hij op mannen valt, maar ik vind hem sinds ik zijn serie Erik in de Verdeelde Staten heb gezien, echt heeel aantrekkelijk.
Hij komt warm, oprecht en betrokken over maar ik vind hem ook sexy. Die ogen en wenkbrauwen! En die armen!
Ben ik raar, of wordt mijn crush gedeeld door meer dames?
Hij komt warm, oprecht en betrokken over maar ik vind hem ook sexy. Die ogen en wenkbrauwen! En die armen!
Ben ik raar, of wordt mijn crush gedeeld door meer dames?
woensdag 4 november 2020 om 09:18
woensdag 4 november 2020 om 09:22
rumforviva schreef: ↑04-11-2020 09:18Not at all. Hij heeft zo’n in elkaar gedrukt gezicht alsof hij net geboren is.
Voor mij ook Not
woensdag 4 november 2020 om 09:27
Ditpamelacourson schreef: ↑04-11-2020 09:18Voor mij een dikke vette not. Echt niks aantrekkelijks aan die man.
woensdag 4 november 2020 om 09:49
Wat grappig, het heeft er inderdaad wel iets van weg. Maar raar genoeg vind ik Roel van Velzen dus echt 100 keer niks!
Ik vind Erik ook niet perse knap maar wel heel sexy ofzo. En aantrekkelijk. Maar dat is dus pas sinds ik die serie heb gezien. Daarvoor voelde ik echt ‘niets’ bij hem behalve ‘oja, informatief’. Misschien komt het ook doordat ik nu goed zijn lichaam en doen van laten kon zien terwijl je in het journaal alleen het gezicht in beeld ziet en hem in een rol ziet