Mode & Beauty alle pijlers

Goede fohn

04-11-2020 16:31 11 berichten
Goedemiddag dames,
Ik ben op zoek naar een goede fohn, ik heb van mezelf krullen.
Hij moet wel betaalbaar zijn, en niet heel zwaar.
Ik heb er nu een die heel hard blaast, dat vind ik niet fijn. Mn krullen zouden niet pluizen, maar door het harde blazen pluist het dus wel.
Heb je een diffuser op je föhn?
Alle reacties Link kopieren
Beste zijn de Dyson, Remington en Chi Lava. Maar ja.... wel duur.
Ik heb al jaren een Philips waar ik tevreden over ben. Belangrijk is inderdaad een diffuser.
Ik heb wel een diffuser, dat is inderdaad fijn. Alleen dan nog blaast mijn fohn gewoon hard, ik heb een remington shine.
De Dyson is echt super maar ik vind hem wel overpriced. Het is gewoon een heel andere techniek dan een gewone fohn heeft.
sweetfirefly wijzigde dit bericht op 04-11-2020 19:41
0.83% gewijzigd
Met deze temperaturen en harde ondergrond is het moeilijk voedsel vinden voor vogels en egels en eekhoorns. Voer ze bij met het juiste voer. Dank je wel.
Hoe gebruik je hem dan? Ik heb ook krullen maar zelden pluis. En zeker niet met de diffuser.
Ik heb sinds kort de Philips Moisture Protect. Fijne föhn voor krullen. Wordt ook niet te heet. Je zou de laagste stand kunnen gebruiken
Ik pak niet de heetste stand, hoewel deze niet warm is, en met ionentechnologie voor bescherming van mijn haar. Ik ‘hang’ mijn krullen in mijn diffuser, maar doordat hij toch wel hard blaast lijkt het toch te pluizen. Nou had ik een hele oude fohn die niet hard blies, te warm werd. Mijn nieuwe is 2300 watt, zou daar de kracht van het blazen inzitten? Ik zag een chi met 1800 watt, zou die dan minder hard blazen?

Ik ga ff de philips google :)
Ik lees dat deze vrij zwaar is, valt dus af helaas.
Ik heb al jaren een cheape van de Aldi, bevalt ook prima. Laatste tijd voornamelijk zonder diffuser, maar eerder de diffuser ook veel gebruikt en ging prima.

Kun je niet instellen hoe hard hij blaast? Zelfs die van mij heeft 2 knoppen, 1 voor de temperatuur en 1 voor de snelheid.
kitty26 schreef:
04-11-2020 19:02
Ik pak niet de heetste stand, hoewel deze niet warm is, en met ionentechnologie voor bescherming van mijn haar. Ik ‘hang’ mijn krullen in mijn diffuser, maar doordat hij toch wel hard blaast lijkt het toch te pluizen. Nou had ik een hele oude fohn die niet hard blies, te warm werd. Mijn nieuwe is 2300 watt, zou daar de kracht van het blazen inzitten? Ik zag een chi met 1800 watt, zou die dan minder hard blazen?

Ik ga ff de philips google :)
Ik lees dat deze vrij zwaar is, valt dus af helaas.
Ook op de laagste stand? En welke producten gebruik je in je haar? Hoe meer gel, hoe minder pluis.
Ik gebruik zeker de laagste stand, er zitten er 2 op en 3 voor de warmte. Qua produkt alleen schuim en als het droog is shaper maker van Osmo,.

Nijn5, mijn oude is er dus ook een van de aldi. Die blaast niet hard en is eigenlijk wel fijn, maar tegenwoordig met die ionentechnologie wat beter voor je haar zou zijn, dacht ik zo een schaf ik aan. Mischien omdat die oude niet hard blaast, dat het nu lijkt dat mijn nieuwe zo hard blaast omdat ik dat niet gewent ben🤔
Daarom vraag ik me af, die ik nu heb is 2300 watt, zou een van 1800 watt dan ook minder hard blazen? Een Chi is 1800 watt, maar niet goedkoop, dus zou zonde zijn als die ook nog hard blaast..

Pff het gaat alleen om een fohn haha

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven