Biden versus Trump
dinsdag 29 september 2020 om 13:52
''Komende nacht is het dan zover: het eerste grote televisiedebat tussen president Donald Trump en zijn uitdager Joe Biden in de strijd om het Amerikaanse presidentschap. Het belang is groot om de nog twijfelende kiezers over de streep te trekken, en dus mogen we vuurwerk verwachten.''
Wie gaat kijken?
Ik twijfel nog (begint om 3:00
)
Wie gaat kijken?
Geen prima, prima is geen goed.
donderdag 5 november 2020 om 21:32
Was volgens mij een viral filmpje uit Nederland..Rosabella1 schreef: ↑05-11-2020 21:07O dat zou best kunnen geen idee. Nadat Trump 4 jaar geleden gekozen werd ben ik mij eigenlijk pas voor die verkiezingen gaan interesseren tot die tijd kwamen verkiezingsuitslagen bij mij binnen zoals ieder andere verkiezing waar dan ook ter wereld.
Net zoals dat van America First, Netherlands second..
Maar goed maakt niet uit
donderdag 5 november 2020 om 21:33
donderdag 5 november 2020 om 21:34
Die’s best wel goed!
Anyway, laat het asjeblieft klaar zijn vanavond, als het langer zo doorgaat beland ik in een relatiecrisis hier.
donderdag 5 november 2020 om 21:34
De schoonzoon toch?
Is dit dan de mysterieuze Q die eindelijk bij Jinek mag aanschuiven
donderdag 5 november 2020 om 21:52
Ja, het gaat hard met die opwarming van de aarde en de smeltende ijskappen.
donderdag 5 november 2020 om 21:56
Deze link zag ik op Fok langs komen:
https://alex.github.io/nyt-2020-electio ... anges.html
Best handig.
Best handig.
donderdag 5 november 2020 om 21:58
donderdag 5 november 2020 om 21:59
Wat moet dat momenteel een vreselijke kutbaan zijn zeg, stemmenteller. Staan er mensen in je nek te hijgen terwijl je aangespoord wordt om haast te maken, terwijl er buiten, afhankelijk van in welke staat je werkt, mensen staan te schreeuwen dat je moet stoppen met tellen, danwel moet doorgaan met tellen. En die mensen steunen dezelfde kandidaat.
Wat zou dat verdienen per uur?
donderdag 5 november 2020 om 21:59
Zegt de witte stem op het televisienieuws. Heel intelligent zijn die types niet he?hollebollegijs schreef: ↑05-11-2020 21:58Uit Nieuwsuur
Een Biden aanhangster die vind dat "De witte stem niet gehoord moet worden"
Kan iemand dit uitleggen![]()
donderdag 5 november 2020 om 22:01
Vorig jaar was dat bij mij 25 euro en een doos pralines voor een hele dag.julius schreef: ↑05-11-2020 21:59Wat moet dat momenteel een vreselijke kutbaan zijn zeg, stemmenteller. Staan er mensen in je nek te hijgen terwijl je aangespoord wordt om haast te maken, terwijl er buiten, afhankelijk van in welke staat je werkt, mensen staan te schreeuwen dat je moet stoppen met tellen, danwel moet doorgaan met tellen. En die mensen steunen dezelfde kandidaat.
donderdag 5 november 2020 om 22:01
Een psychiater wellicht.hollebollegijs schreef: ↑05-11-2020 21:58Uit Nieuwsuur
donderdag 5 november 2020 om 22:03
Ja precies. Thierry Baudet, Eva Braun en Joost Eerdmans. Dat soort gekkiesRosabella1 schreef: ↑05-11-2020 20:46
Jinek had dus gewoon weer wat gekkies uitgezocht en geen serieuze mensen die de politiek van Trump objectief kwamen duiden?
Ik begrijp dat Eerdmans er inmiddels zelfs een vaste plaats aan tafel heeft om stupide dingen over Trump te zeggen.
donderdag 5 november 2020 om 22:04
Als ze in Nederland woonde zou ze BIJ1 stemmen.hollebollegijs schreef: ↑05-11-2020 21:58Uit Nieuwsuur
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
donderdag 5 november 2020 om 22:04
Overdrijven ook een vak?julius schreef: ↑05-11-2020 21:59Wat moet dat momenteel een vreselijke kutbaan zijn zeg, stemmenteller. Staan er mensen in je nek te hijgen terwijl je aangespoord wordt om haast te maken, terwijl er buiten, afhankelijk van in welke staat je werkt, mensen staan te schreeuwen dat je moet stoppen met tellen, danwel moet doorgaan met tellen. En die mensen steunen dezelfde kandidaat.
mensen die buiten schreeuwen..
Nou prima toch?
Ik hoor hier buiten ook wat geschreeuw. heb mijn raam maar even dicht gedaan
Ik denk dat apple telefoontjes in elkaar zetten 18 uur per dag iets vreslijker is dan een dagje stemmen tellen.. in een grote ruimte met een paar leidinggevende?
donderdag 5 november 2020 om 22:05
hollebollegijs schreef: ↑05-11-2020 21:58Uit Nieuwsuur
Dit zijn natuurlijk wel de types die ervoor zorgen dat half Amerika op Trump stemt. Links Amerika laat zijn oren net teveel hangen naar dit soort extreem linkse typetjes.
donderdag 5 november 2020 om 22:05
Eva Braun was bij Jinek te gast? Goh dat moet wereldnieuws zijn.
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
donderdag 5 november 2020 om 22:07
Abyss schreef: ↑05-11-2020 22:04Overdrijven ook een vak?
mensen die buiten schreeuwen..
Nou prima toch?
Ik hoor hier buiten ook wat geschreeuw. heb mijn raam maar even dicht gedaan
Ik denk dat apple telefoontjes in elkaar zetten 18 uur per dag iets vreslijker is dan een dagje stemmen tellen.. in een grote ruimte met een paar leidinggevende?
De cru was dat Trump supporters in de staat waar hij voor ligt in stemmen staan te schreeuwen dat het tellen moet stoppen, en in staten waar hij achter ligt staan te schreeuwen dat het tellen door moet gaan. En Trump vindt ze allebei geweldig. Hoe doorzichtig kan een strategie zijn?
donderdag 5 november 2020 om 22:07
Thanks, handig!AnAppleADay schreef: ↑05-11-2020 21:56Deze link zag ik op Fok langs komen:
Best handig.