Biden versus Trump
dinsdag 29 september 2020 om 13:52
''Komende nacht is het dan zover: het eerste grote televisiedebat tussen president Donald Trump en zijn uitdager Joe Biden in de strijd om het Amerikaanse presidentschap. Het belang is groot om de nog twijfelende kiezers over de streep te trekken, en dus mogen we vuurwerk verwachten.''
Wie gaat kijken?
Ik twijfel nog (begint om 3:00
)
Wie gaat kijken?
Geen prima, prima is geen goed.
donderdag 5 november 2020 om 22:09
Ja dit verhaal kennen we wel.julius schreef: ↑05-11-2020 22:07De cru was dat Trump supporters in de staat waar hij voor ligt in stemmen staan te schreeuwen dat het tellen moet stoppen, en in staten waar hij achter ligt staan te schreeuwen dat het tellen door moet gaan. En Trump vindt ze allebei geweldig. Hoe doorzichtig kan een strategie zijn?
Je weet dat de democraten ook schreeuwen van count the vote in staten?
Of telt dat niet?
Jij had het over dat stemmen tellen zo'n verschrikkelijk erge baan is... Echt te gek voor woorden.. 1 of 2 dagen in 4 jaar stemmen tellen .
Dat wens je je ergste vijand nog niet toe..
donderdag 5 november 2020 om 22:10
donderdag 5 november 2020 om 22:10
Zijn die mensen ook gewapend? Lopen ze openlijk rond met automatische wapens terwijl jij gewoon vrijwillig stemmen telt?Abyss schreef: ↑05-11-2020 22:04Overdrijven ook een vak?
mensen die buiten schreeuwen..
Nou prima toch?
Ik hoor hier buiten ook wat geschreeuw. heb mijn raam maar even dicht gedaan
Ik denk dat apple telefoontjes in elkaar zetten 18 uur per dag iets vreslijker is dan een dagje stemmen tellen.. in een grote ruimte met een paar leidinggevende?
Je onderschat hier gigantisch wat een nodeloze intimidatie hieruit voortvloeit.
donderdag 5 november 2020 om 22:14
AnAppleADay schreef: ↑05-11-2020 21:56Deze link zag ik op Fok langs komen:
https://alex.github.io/nyt-2020-electio ... anges.html
Best handig.
Jeeeemmiigg.....dit maakt het nóg spannender. Echt, als het een film was geweest zeiden we: "Wel een beetje onrealistisch hoor." Maar dit is gewoon écht! Net als de rest van 2020: wat een filmisch jaar.
donderdag 5 november 2020 om 22:14
Ik weet het niet. zoals gezegd heb ik mijn raam dicht gedaan.. ik hoor ze niet meer.
Ik heb niet onder hun kleding gekeken of ze bewapend zijn..
donderdag 5 november 2020 om 22:16
donderdag 5 november 2020 om 22:19
Nee, dat staan ze niet. Die gaan er namelijk vanuit dat iedere stem geteld wordt. De idioten.
Jij had het over dat stemmen tellen zo'n verschrikkelijk erge baan is... Echt te gek voor woorden.. 1 of 2 dagen in 4 jaar stemmen tellen .
Dat wens je je ergste vijand nog niet toe..
Inderdaad.
donderdag 5 november 2020 om 22:20
Wat vooral verrassend is, is dat de politie opeens geen traangas meer heeft. Of mankracht.
donderdag 5 november 2020 om 22:21
julius schreef: ↑05-11-2020 21:59Wat moet dat momenteel een vreselijke kutbaan zijn zeg, stemmenteller. Staan er mensen in je nek te hijgen terwijl je aangespoord wordt om haast te maken, terwijl er buiten, afhankelijk van in welke staat je werkt, mensen staan te schreeuwen dat je moet stoppen met tellen, danwel moet doorgaan met tellen. En die mensen steunen dezelfde kandidaat.
Wat zou dat verdienen per uur?
Minimum wages hoorde ik toevallig vanavond.
Maar of dat overal geldt weet ik niet.
Heel fantastisch verdienen zal het niet denk ik.
donderdag 5 november 2020 om 22:25
Defund the police toch en ACAB? Tja dat heeft dan ook een keerzijde.
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
donderdag 5 november 2020 om 22:29
Rosabella1 schreef: ↑05-11-2020 22:25Defund the police toch en ACAB? Tja dat heeft dan ook een keerzijde.
Want defund the police -wat een oerdomme slogan is trouwens- is al geïmplementeerd?
En dat onder Trump.
donderdag 5 november 2020 om 22:30
Traangas is helaas het eerste waarop bezuinigd wordt.Rosabella1 schreef: ↑05-11-2020 22:25Defund the police toch en ACAB? Tja dat heeft dan ook een keerzijde.
nu hebben ze de goedkopere variant. lachgas
anoniem_64900e86602d4 wijzigde dit bericht op 05-11-2020 22:31
10.16% gewijzigd
donderdag 5 november 2020 om 22:31
Rosabella1 schreef: ↑05-11-2020 22:25Defund the police toch en ACAB? Tja dat heeft dan ook een keerzijde.
De politie treedt niet op tegen groepen die vreedzaam demonstreren. Nou ja, zolang die groepen blank zijn natuurlijk.
donderdag 5 november 2020 om 22:36
Mijn Trump vrienden..
bijzonder..
En jouw Trump vrienden? die hebben geen wapens?
Maar wapens in Amerika is een feit. je kunt wel Nederlandse wetten projecteren op Amerika.. Maar wat heeft dat met iets te maken..
donderdag 5 november 2020 om 22:53
jouw woorden.Hetvrijewoord schreef: ↑05-11-2020 22:40Zelf in de VS vinden mensen het best wel intimiderend als er een groep boze mensen staat te schreeuwen die ook nog eens geweren bij zich hebben
Heel raar is dat, het is gewoon legaal in een open carry state dus allemaal aanstelleritis.
Maar nee vind dat niet echt aanstellen hoor.
Als die mensen echt dreigen en voor je neus staan.
Maar goed als jij dat vindt..
donderdag 5 november 2020 om 23:08
maar weer 8 duizend stemmen minder.
Dan zijn er nog iets meer dan 30.000 te tellen..
donderdag 5 november 2020 om 23:11
eg close overal.
Ik gok Pensylvania toch voor Biden.
en Georgia voor Trump.
Maar Pensylvania heeft Biden al genoeg aan.
Althans technisch gezien als er geen problemen/rechtszaken/hertellingen komen
donderdag 5 november 2020 om 23:28
donderdag 5 november 2020 om 23:29
Ja dat moving average is leuk gevonden.. wat het ook betekent.AnAppleADay schreef: ↑05-11-2020 23:18In PA moet hij nog 60,5% halen met een moving average van 72,2%.
In GA moet hij 60,9% met een moving average van 69,9%
Beiden dus nog haalbaar maar PA wel veel waarschijnlijker.
Maar als er geen stemmen meer zijn kan je wel een moving average van 100% hebben maar dan kom je er niet.
Georgia haalt hij denk ik niet.
Georgia gaat ook per County. en Biden countys zijn net al een groot deel getelt.
Dus dan zegt een moving average weinig als er vervolgens weer Trump counties aankomen
Pensylvania wel.
Maar daar is wel wat om te doen.. Trump stond daar met 80%+ geteld op 700.000 + stemmen..
Shady of niet.. Dat is een key staat, wat van te voren bekend was en die laat Trump niet zomaar glippen.
Dat is ook een staat waarin de gouverneur(democraat en Trump hater) daar al voor de verkiezingen had aangekondigd dat Trumpt zowiezo daar niet gaat winnen hoe dan ook.
Ook meerdere rechtszaken waren al aangespannen voor de verkiezingen en die hebben ook de meest liberale stemming procedure als het gaat om stemmen die later mogen binnen komen..