Cheers!!!

18-03-2009 16:32 3114 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hai dames

Te grote topics waren per direct gesloten. Omdat het ineens stormde bij de Angels, zijn ze gelukkig weer even geopend.

Hier is de link naar het oude topic

Even plaatje uit kroeg hiernaast gejat.. misschien dat de eigenaresse van die kroeg meekomt
Later is nu
Nee, gewoon wakker. Beetje getypt, beetje afgewassen, beetje tv gehangen. Dat soort dingen. Lief ging al vroeg slapen (vandaag marathon geroeid en nu moe en hoofdpijn) en ik wilde toen nog niet naar bed. En als ik dan zo in mijn eentje hang dan blijf ik soms veel te lang hangen. Maar goed. Het is weer opgeruimd en netjes beneden. En ik neem de VK en de Viva mee naar boven om morgen, als ik uit mag slapen, wat te lezen te hebben als ik ben uitgeslapen. Trusten!
Welterusten gezelligheidsdier.x
Fijne dag ladidaas.

Veel plezier met de macaronikettingen, vals gezongen halve gedichten en verbrande toast.
Zeg. Hebben jullie allemaal een sociaal leven gezellige kinderen of zo?
Goedenmorgen!

Ik kreeg een doos chocoladehartjes van m'n dochter..

Puur eigenbelang, natuurlijk, want ze lust zelf ook graag chocolade.. maar ze wil het persé zelf betalen, dat is wel een verandering, nadat ze een enorme heisa maakte met m'n verjaardag.. We zitten zeker in de goede tijd van de maand

En als 'sociaal leven' bedacht ik net dat ik een vergadering heb genotuleerd, 3,5 week terug, en dat ik de notulen zo'n beetje klaar heb, maar nog niet rondgestuurd. En de volgende vergadering is dinsdagavond.. Aangezien ik vandaag en morgen weinig tijd heb, nu maar snel gedaan.

Wat heb je een boeiend motto, Kjong!

Jij bent wel ouder geworden, maar je ziet er gewoon niet zoveel ouder uit Toet.. Zeker niet nadat je vandaag zo lekker uitgeslapen hebt

Reden voor mijn afwezigheid is trouwens een beroerd forum. Wat een gedoe zeg, dat posten hier. En als ik dan gepost heb, kan ik een hele tijd niet lezen.

Toedels
Later is nu
ik kan ook alsmaar niet op het forum....

Ben verwend door kinders met ontbijt, 2 beschilderde theeglazen een bloempot en een vaas. Bentos had daar plantjes in gekocht voor haar en bloemen voor hem (nepperds, want dan kon ik ze niet dood laten gaan (dat had GG bedacht). Nu allemaal opgetut voor 75 jarige tante, we gaan ergens heen in Amsterdam maar geen idee waarheen, ben benieuwd!
Ik heb

Google Chrome

gedownload. Kost 20 sec, en dat heb je wat! Doet het als een razende Roeland.

Ergens op het forum heb ik gelezen dat Chrome als browser (dat is de deur naar het internet, zoals de meesten Internet Explorer hebben, maar die heeft niet het alleenrecht, dus je kan gerust overstappen naar bijv Chrome) nog een beetje in de kinderschoenen staat, dus niet zo heel veilig. Maar ik gebruik het alleen voor het forum. Niet voor bankzaken ofzo. Die ik trouwens niet eens per computer doe, dus wat lul ik.

Firefox kan ook, maar dat heb ik niet gedaan. Weet niet waarom. Ik vind FF bij Apple passen ofzo. ~kronkel~

Mijn motto is er dankzij Mims en Bent.

Moederdag heeft best een gekke wending genomen.

Ik zit ineens aan het huiswerk, waarschijnlijk tot diep in de avond. In plaats van een stukje fietsen, even naar oma, en andere gezelligheid waar IK zin in heb.

Kjongen werd vanmorgen afgeleverd, 3/4 uur te laat(dus daar ging het gezamelijke late ontbijt omdat ik ondertussen wel de honger had gestilt) met de mededeling dat hij voor mórgen zijn werkstuk af moet hebben.

En hoeveel heb je daarvan dan al gemaakt Kjongen.

Euhm ~schaamrood~ ... een paar hoofdstukken...

Hoeveel heb je gedaan en hoeveel moet je nog doen?

Euhm... 1. Van de zes. Of eigenlijk een half...

Dus ik nog even devadervan met hoogwenkbrauwniveau aangekeken, met de melding dat we toch

1, hadden afgesproken dat híj dit soort dingen met Kjongen zou doen, en

2, ik bij de afgelopen twee keren dat ik naar TR ging (twee maanden, en een maand geleden), en Kjongen naar devadervan ging, hen heb herinnerd dat het werkstuk gemaakt moest.

Maja..

Nu zit ik er dus gedwongen aan vast.

En Kjongen voelt zich megalullig, heeft natuurlijk ook nog aften in zijn mond en pijn in zijn keel (denk Chip de afgelopen tijd...).

Dus dat wordt weer gezéllig. Deze MOEDERdag.

De moederdagcadeaus waren Heel Leuk dit jaar.

Chip een foto van haar op de glijbaan (haar lievelingsding), met zelf beplakt versiersel erom heen.

Kjongen heeft een kussentje gemaakt. Je weet wel, een rechthoek dubbelvouwen, met de hand stikken (woehaha, hanepoten) gaatje over laten voor vulsel, en dan aan de buitenkant het laatste gaatje dichten.

Van stof met allemaal hartjes en ik hou van jou in verschillende talen, en zelfgeschreven gedichtzinnetjes erop. Eglief. Was een heel werk zei hij. Mijn nuf.
Op school van de Toetjes doen ze niet aan moeder- of vaderdagknutsels. Dus heeft Lief ze vanochtend (toen ik fris en fruitig lag te worden in bed) laten knippen, plakken en tekenen (zodat hij nog weer een uurtje naast mij in bed kon komen liggen) en kreeg ik twee fraaie kunstwerkjes bij mijn ontbijt op bed. Meis had allemaal mooie plaatjes uit tijdschriften geknipt (bloemen en hartjes en lieve dieren enzo en andere mooie dingen) en daar een A4 mee volgeplakt en op de achterkant had ze een enorme roze taart getekend. BJ had ook plaatjes uit tijschriften gehaald; allemaal klm-vliegtuigen. Die had Meis uitgeknipt voor hem, zo vertelde hij, want ze hadden alleen de grote schaar kunnen vinden en die was nog gevaarlijk voor hem Hij had ze wel zelf opgeplakt

En nu ben ik pas net een half uur beneden, nadat ik de hele VK en de Happy Viva heb uitgelezen. Ik wil mijn zondagen wel altijd zo (maar dan zonder de menstruatie die ik gisteravond als verrassing in mijn schoot geworpen kreeg). Ik hoef geen werkstukken voor kinderen te maken, maar nog wel wat typen voor een werkstuk van Lil. En morgen moet ik om 5.15 uur opstaan om de eerste vergadering van het werk te kunnen halen. Redelijk absurd eigenlijk......

En ik heb geen idee waarmee ik browse, maar heb helemaal nergens last van; kan ongestoord forummen.
Ha, het valt mee, hoef morgen pas om 5.45 uur op te staan, vergadering begint half uurtje later dan ik dacht
Lieve meiden,

Kom even melden dat ik er een tijdje misschien wat minder zal zijn (was de laatste tijd ook al zo)

Vind het contact met jullie zeer waardevol en wil dat ook absoluut niet stopzetten, maar forum kost me op dit moment meer energie dan dat het me ontspanning oplevert.

Heb een hele uitleg gepost op VRLK, als jullie nieuwsgierig zijn, dan kun je het lezen (vind copy paste niet zo passend ofzo)

Denk wel aan jullie hoor en kom ook nog wel bijlezen, maar ik hoop dat jullie hele belangrijke updates, die ik echt niet zou willen missen, via de mail willen doen

Dikke kus voor jullie allemaal!
Je klinkt als een vat vol hormonen..

Nee sorry, dat is echt wel heerl erg flauw! Lieverd, ook buiten het forum zit ons contact wel goed. Doe kalm aan, richt je lekker op je gezinnetje en je komt vanzelf wel weer terug.

Ach Kjong, sterkte met het werkstuk. Waar gaat het over? Kan ik helpen googlen?

Hier een nieuwe theepot gekregen, met ei en verse thee. Leuke cadeautjes dus. En daarbij een zelfgeknutselde kop en schotel (ook hier door Pompel gedaan, want op school doen ze er ook niet aan.) Verder goed ontbijt en toen rende Pompel weg om te gaan voetballen en heb ik nog niet teruggezien, die zal het dus wel naar zijn zin hebben.

Met de katjes gaat het supergoed. We hebben het zieke katje gistermiddag begraven (was 's nachts doodgegaan, maar Monster bleef haar maar wassen, dus maar lekker laten liggen).Het is echt heel erg leuk en schattig en gezellig!

Bentetje, wat een schatje dat katje van jullie! Wanneer krijgen jullie hem/ haar?

En Toet wanneer mogen jullie een kitten halen en wat voor kleur en geslacht? Dan hebben er straks dus 4 mensen hier een kitten! Ook grappig! (Mims en ik allebei een rode kater! )
Ik heb ook een rode kater.. of heet dat niet zo, als je koppijn hebt van rode wijn

of.. en dat klinkt veel braver.. het komt van tegen de zon inkijken, ondanks zonnebril. Ik moet nodig een pet hebben.

Wat lief, die knutselende kindertjes bij/voor het ontbijt! Hier heeft LD nog wel een tekening voor opa gemaakt, want die is dinsdag jarig en zijn verjaardag hebben we ook gelijk gevierd. (ik mopper wel eens dat m'n moeder haar zwangerschap van mij slecht gepland heeft, maar LE is ook heel erg gepland, en toch op een behoorlijke lastige tijd geworpen, zo met moederdag en m'n vaders verjaardag)

Kjong, wat moet die jongen van jou altijd veel huiswerk doen

Ik moet nu ook huiswerk doen. Uitnodigingskaartjes maken voor LE"s verjaardag. Anders moet ik het straks wéér een week uitstellen

Toedels
Later is nu
Hee mamma's! Goed om te lezen dat jullie koters druk zijn geweest met het tonen van Liefde voor de Moeder. Lief.

Hier geen spontane moederdag-taferelen, deels vanwege herten die niet zo goed zijn in het onthouden van zulke dagen (of je moet zelf regelmatig ff een balletje opgooien.. naaaaah, laat maar) en deels omdat ik spoorloos schijn te zijn geweest vanmorgen. Ze hebben me even gezocht en niet gevonden.

Was uitgeweest vannacht, was om uur of 6.00u thuis en ben in Levi's hoogslaper gedoken ivm irritant lichte eigen slaapkamer (witte gordijnen + luxaflex stuk) terwijl Levi zelf weer 's bij Yentl in bed was gekropen (iedere nacht zelfde verhaal, slaapdronken trippel trippel trippel richting Yentl, lief) dus afijn, ik was niet waar men dacht dat ik zou zijn. Zwaar verbaasde blikken toen ik om uur of 10.00u beneden kwam, Bambo dacht ook dat ik waarschijnlijk elders was. Nou jaaaaa, ik had wel dood in een greppel kunnen liggen dus.

Ergens in de middag ging er bij iemand van het jongvolk een lampje branden en kreeg ik de Knutsels en ik heb er niet eens om hoeven vragen! Da's al een kado an sich natuurlijk.

Zit op praatstoel geloof ik.

Lekker doen waar je zin in hebt, Ely. We bellen/mailen/faxen wel. Kus!

Succes Kjong. (en wat een knurft, die Vadervan.) Is het een beetje interessant onderwerp?

Ben met Yentl naar de bios geweest vanmiddag, hadden de hele zaal voor onszelf en hebben genoten. Zij van de film, ik van haar. God, wat is ze leuk.
Ik mag Cheers(ch) buzzen!
Ha, Lief ook.

En ik ook.

Maar twee keer de bijdrage betalen leek me wat te veel van het goede.
Hahaha Bam, wat grappig (maar ook ietwat gek eigenlijk), dat je ongezien in je eigen huis lag te slapen. En fijn dat het toch nog een leuke dag was!

Ely meis, , en gewoon langs komen wippen wanneer je opeens zin hebt in langs komen wippen!
tuurlijk lieve ely!!!

Kjong, is`tie af? Oenig zeg van kjongen,m maar nog oeniger van vadervan.

Brrr, moet weer werken, vroeg zeg! Gisteren een superleuke dag gehad: tante werd dus 75, ze hadden een boot gehuurd en we waren met een 12 volwassenen en 5 kinderen de middag op de amsterdamse grachten. Daar was het goed toeven: wijn, hapjes en zon op de bol. Leuk! Later nog heerlijk gegeten bij hun thuis, was supergeslaagd!

Ja leuk is ze he pim, we mogen haar over 3 weken ophalen.
Wow, Bent, dat klinkt als Erg Leuk. Man, zo wil ik mijn verjaardag ook wel vieren.....

Jee, Bam, dat ze niet ongeruster waren.....

Wel geestig dat je onvindbaar in je eigen huis bent (lijkt mij eerlijk gezegd zaaaaalig, als ik zondagsochtends onvindbaar zou liggen te snurken in mijn eigen huis... maar dat zal wel een utopie blijven....)!

Moederdag hier was helemaal prima. Zelfgemaakte frutsels (beschilderd doosje, een beplakte chipskoker-die-nu-als-koffiepadhouder-moet-gaan-dienen (??zou dat nog lekkere koffie zijn??), een zelfgemaakte hyacint-in-pot en een flesje Burberry London), een ontbijtje op bed en toen was het alweer klaar .

Men, de rose was te lekker, gisteren. Manman, dit wordt een lange werkdag. Zou ik ook nog gaan een uurtje Spinning doen, van 12 tot 1. Mwahhh....
Zo, helemaal zat van de foutmeldingen heb ik net Firefox geïnstalleerd. So far So good

Ik ben vandaag eindelijk ongesteld geworden. Nog pijnloos ook. Gelukkig moet ik altijd veel plassen, en had ik een zwarte broek aan Maar nu.. nu doet m'n buik toch zeer.. blegh. waarom is dat toch. Ben toch klaar met kinderen, dan mag dat ook wel klaar. Dat gedoe al.

Lekker dat iedereen gisteren genoten heeft van zon, hapjes en drank(jes)

Ik ga nu die zon nog weer proberen. Eventjes.. kijken of ik een plekje uit de wind kan vinden, bij ons in de tuin

Toedels

Later is nu
Nou idd, Dream, dat stomme hormonale gedoe ook. Omdat ik ook dubbel klap van ellende tijdens m'n menstruatie, heb ik besloten mijn Cu-spiraal te laten verwijderen en maar weer ouderwets aan de pil te gaan (for God's sake..... wilde eigenlijk juist die hormonen helemaal NIET meer, maar ja....di's ook geen doen.). Hopelijk wordt het daardoor allemaal wat minder ellendig....

En, nog een lekker zonnig plekje gevonden?

Pfoeoeoe.... Spinning-training was heerlijk, maar auwauwauw, mijn bovenbenen. Wat een work-out, zeg! Daar is hardlopen niets bij.......
sportieveling!!! Heb gisteren besloten dat het echt echt echt anders moet: ga (weer) goed op mijn eten letten en weer sporten (was de afgelopen weken nogal in het slop geraakt). Ben weer veel te dik geworden!
Ik doe mee, Bentetje!

Mijn weegschaal doet raar. In één week schommelde ik zo'n 6 kg, afgelopen week. En ja, schommelen kan, maar niet zóveel, zonder dat je het merkt aan je kleren. Dus.. vandaag bij fysio gewogen, was ik minder dan vanmorgen thuis (met kleren aan na lunch) maar nog veel te veel. Tijd voor 'geen woorden maar daden', anders ben ik straks weer 86 kg. Ben al goed onderweg

En ik ga thuis de Wii balanceboard gebruiken als weegschaal

Die moppert ook op je, als je aangekomen bent en/of niet vaak genoeg langsgeweest. Gesjellug

Wat vervelend dat je weer aan de pil moet, Xop. Ik ben echt heel blij daar af te zijn!
Later is nu
Spinnen is leuk!! Ik vind dat echt zo lekker! Morgen begin ik met bodypump en dan wil ik 1x per week bodypumpen en 1x per week spinnen. Ik merk dat ik dat in mijn eentje fitnessen toch niet zo leuk vind. Verder wil ik meer buiten doen, fietsen vind ik lekker, maar ik overweeg ook te gaan lopen.
~allergische jaloerse reactie~
Ik heb ineens lovehandles op mijn heupen.. zomaar kado. Die moeten weg. Zal 's peilen in de OK, of dat niet direkt weggezogen kan worden.

Ik wil ook een Wii.

(en een butler)

Wijntje, anyone?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven