Cheers!!!
woensdag 18 maart 2009 om 16:32
woensdag 5 augustus 2009 om 19:46
HAIHAI
Nee, katkomt er écht niet in (hondje misschien morgen al!!)
Kjong, wat goed dat hij echtkomt!!! Moeten we ook housewarmen, of is het genoeg dat jij z'n bed warm hebt?
Kan nogniet in AK want Ëlvis heeft computer geannexeerd terwijl ik vochtige kolen probeer te stoken voor een bbq. Moesten vandaag een nieuwe kraan installeren voor wasmachine, want die deed het spontaan niet. Tsk..
moet ik nog aan 't werk omdat ik zo nodig moet wassen
Morgen met kindjes op pad naar Brabant voor iets leuks.. alsof we de afgelopen dagen nog niet genoeg in de auto gezeten hebben
Laptop tiept echt kut, trouwens.
Nee, katkomt er écht niet in (hondje misschien morgen al!!)
Kjong, wat goed dat hij echtkomt!!! Moeten we ook housewarmen, of is het genoeg dat jij z'n bed warm hebt?
Kan nogniet in AK want Ëlvis heeft computer geannexeerd terwijl ik vochtige kolen probeer te stoken voor een bbq. Moesten vandaag een nieuwe kraan installeren voor wasmachine, want die deed het spontaan niet. Tsk..
moet ik nog aan 't werk omdat ik zo nodig moet wassen
Morgen met kindjes op pad naar Brabant voor iets leuks.. alsof we de afgelopen dagen nog niet genoeg in de auto gezeten hebben
Laptop tiept echt kut, trouwens.
Later is nu
woensdag 5 augustus 2009 om 20:00
Welkom terug Dream. En wat een eer dat je snelheidsbekeuringen riskeert voor mij. Lekkere vakantie gehad begrijp ik?
Kjong, is al bekend wanneer de intocht is?
Vandaag een erg gezellige dag achter de rug met de mannen. Vanmorgen naar het zwembad geweest waar Bink al giechelend van de grote glijbaan ging en Bikkel vond dat hij groot genoeg was om zelf te zwemmen. Daarna nog met Bikkel naar de Ikea geweest voor een extra bedhekje (aangezien hij met 1 bedhekje nog steeds uit bed viel) en de dag afgesloten bij de Mac.
Kjong, is al bekend wanneer de intocht is?
Vandaag een erg gezellige dag achter de rug met de mannen. Vanmorgen naar het zwembad geweest waar Bink al giechelend van de grote glijbaan ging en Bikkel vond dat hij groot genoeg was om zelf te zwemmen. Daarna nog met Bikkel naar de Ikea geweest voor een extra bedhekje (aangezien hij met 1 bedhekje nog steeds uit bed viel) en de dag afgesloten bij de Mac.
woensdag 5 augustus 2009 om 20:27
woensdag 5 augustus 2009 om 21:24
Is Bink jarig???
Oohh VAN HARTE GEFELICITEERD!!!
Sorry, kijk niet zoveel in agenda, tijdens vakantie
Morgen met de kinderen naar een kasteel in Brabant.. reden we gisteren vlak langs.. Of we nog niet genoeg in de auto gezeten hadden, vroeg de familie.. eh.. nou.. valt wel mee
In de vakantie vielen de kastelen wat tegen, vandaar. En mijn kinderen denken dat we in NL geen kastelen hebben
Op terugweg hondje kijken
Oohh VAN HARTE GEFELICITEERD!!!
Sorry, kijk niet zoveel in agenda, tijdens vakantie
Morgen met de kinderen naar een kasteel in Brabant.. reden we gisteren vlak langs.. Of we nog niet genoeg in de auto gezeten hadden, vroeg de familie.. eh.. nou.. valt wel mee
In de vakantie vielen de kastelen wat tegen, vandaar. En mijn kinderen denken dat we in NL geen kastelen hebben
Op terugweg hondje kijken
Later is nu
donderdag 6 augustus 2009 om 08:02
Dames,
Topics vanaf 3000 posts worden gesloten.
Willen jullie een nieuw topic aanmaken?
Alvast bedankt
Topics vanaf 3000 posts worden gesloten.
Willen jullie een nieuw topic aanmaken?
Alvast bedankt
e-mail | redactievivaforum@gmail.com