Bekende Nederlanders hebben vast ook vrienden/goede kennissen die onbekende Nederlanders zijn. Wie van de forummers heeft (of is!) een bekende Nederlander als goede vriend/goede kennis?
Er was een hele sukkelige -inmiddels BNer- verliefd op mij op de middelbare school en heeft me verkering gevraagd. Nothing to brag about helaas. Verder ken ik wel een radio DJ, vaag. Meer zo van vrienden van vrienden.
Een collega van mij heeft een BN’er als beste vriend. Ik vind dat best bijzonder. Bij een andere collega komt er regelmatig een eten.
Anoniem_372936
zaterdag 7 november 2020 om 17:03
Wel een keer naast een semi BN-er aan tafel gezeten maar dat was geen succes. Ik had koos platerink niet herkend en vroeg wat hij voor werk deed.....toen was het mis. Maar goed...telt niet.
Anoniem_648327028d550
zaterdag 7 november 2020 om 17:03
Vanwege mijn werk mag ik ze wel tot mijn klantenkring rekenen. Zelfs de rijkste persoon van NL. Telt dat ook?
Vanwege mijn werk mag ik ze wel tot mijn klantenkring rekenen. Zelfs de rijkste persoon van NL. Telt dat ook?
In mijn vorige baan kwam ik regelmatig mensen uit de Quote 500 tegen. En ook eens een BN’er die ik niet kende, en waarvan ik stomverbaasd was dat ik die twee dagen later ineens op tv zag
Anoniem_318965
zaterdag 7 november 2020 om 17:06
Niemand.
Wel bij één van de toppers in de klas gezeten vroeger maar dat vroeg je niet.
Vriendinnetje van mij kende Marco Borsato via vrienden..alweer jaaaren geleden. Zo wist zij al jaaaaren geleden dat hij vreemd ging. ( hij was al met Leontine). pfff.
Vriendinnetje van mij kende Marco Borsato via vrienden..alweer jaaaren geleden. Zo wist zij al jaaaaren geleden dat hij vreemd ging. ( hij was al met Leontine). pfff.
Ja daar heb ik ook veel roddels over gehoord van mensen destijds. In ‘t gooi.
Ja. Deze persoon is zeer bekend voor veel bekende wereldburgers. En vrijwel iedere BN'er kent hem of haar ook. Ik laat even in het midden of het een hij of zij is.
Ik heb bij een semi BNer in de klas gezeten op de basisschool en een heel bekende nederlander zat een klas lager. Maar vrienden zijn we niet. Gelukkig.
Anoniem_648327028d550
zaterdag 7 november 2020 om 17:09
In mijn vorige baan kwam ik regelmatig mensen uit de Quote 500 tegen. En ook eens een BN’er die ik niet kende, en waarvan ik stomverbaasd was dat ik die twee dagen later ineens op tv zag
Hahaha same, ik doe mijn werk en weet natuurlijk wel van sommige dat ze bekend zijn. Maar het blijft apart om bijvoorbeeld "gewoon" gebeld te worden door Jack van Gelder.