Ladies Room

10-04-2009 09:01 1866 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi Viva forumsters,

Hier een verse nieuwkomer. Ik was op zoek naar een plekje huize Viva. Ik zal hier dus eerst maar eens even in het kleinste vertrekje, de Ladies Room, gaan zitten. Hopelijk zal het hier gezellig druk worden. Als ik dan merk dat we te klein behuisd raken kan ik misschien verhuizen naar de Dressing Room en wie weet, als het echt storm begint te lopen kan ik misschien door naar de Living Room ? Kom hier gezellig kletsen, je kunt ook leuke plaatjes plakken. Doe je verhaal, behoefte om even je hart te luchten, doen ! Wel even door trekken !

En dit is de officiële Ladies Room Topic Song :

Klik even op deze link :

http://www.youtube.com/watch?v=HRGdd4zH ... re=related

Inmiddels is er alweer meer gepost, maar ik bedoelde dat plaatje onder de dali...
OOOOHH Mist? en Groen! Zeg dat dan...
Zit hier toch te wachten tot vriend eindelijk terug is van de stort.. man man wat duurt dat lang... Ik kijk wle mee hoor!

Hehe meneer is terug hoor, ik ben weg!!!

Voor alle moeders hier in de ladies room:

Fijne moederdag
Snjókorn falla, á allt og alla
Janae, Ik heb het noorderlicht vaak gezien. Hardstikke mooi. Meestal in het groen maar ik heb het ook 1 keer gezien met wit, rood en groen. Het allermooiste is het als het beweegt.

Papegaaienduikers zie ik ook regelmatig. Leuke beestjes, kunnen slecht vliegen. Lachten als je op een boot zit en er zwemt er eentje voor de boot. Dan doet 'ie zo z'n best om de lucht in te komen en dat gaat dan voor geen meter met als gevolg dat 'ie op het allerlaatste moment toch maar duikt.
Snjootje, bedankt voor die tulpen wat m'n hart niet zeggen kan, zeggen tulpen uit Amsterdam ....... Nou ja uit IJsland is ook goed hoor !

Uhhhhh Lintje, hier heb je Panorama, groen en lekker veel mist, kent dit in den smaak vallen ?

Deze foto/plaat is wel heel erg mooi Zenna.
Ben terug hoor! Druk overal! Waren eerst even naar de markt gegaan, kreeg ik n bon voor een gratis appeltaartje, nou is me dat wat en daarna naar t tuincentrum, maar vreselijk druk natuurlijk. Maar ik heb voor mijn moeder een mooie bougainville op stam in n mand gekocht en voor schoonmoeder orchideeën in een potje. Hoop dat ze er beiden blij mee zullen zijn. zo iets maar dan felroze

Jeetje Janae, Bourgainville, dat zijn mijn lievelingsplanten !!!!! Oh ik ben groen van jaloersheid ! Krijgt jouw moeder die ?! Niet te geloven ! Moet je er wel bij zeggen dat deze plant niet tegen vorst kan en ook maar weinig water nodig heeft hoor, dus niet te veel water !
Zal t zeggen Zenna maar volgens mij weet ze dat wel hoor, ze heeft m al eens eerder gehad geloof ik. Schoonmoeder is meer van de orchideeën maar die ze hadden was niet echt veel soeps, we hebben nu 2 kleinere en die waren samen net zo duur als die bougainville!
Ik heb mezelf een passiebloem/passiflora cadeau gedaan en vriend is m nu aan t planten naast de clematis. Die t al jaren maar magertjes doet. Hopelijk vormen ze samen 1 mooi geheel.

Nou het wordt een fleurige boel bij jullie Janae, gezellig al die bloemen en planten !

Ik sluit af en spreek jullie morgen wel weer ........
Mogguh dames:
Ja dank je Janae, jullie ook allemaal :

Fijne zondag / moederdag!

Die laatste panorama is inderdaad héél mooi! De mooiste tot nu toe, dus ik ga 'm even saven Al ga ik nog wel doorzoeken, want het is geen felgroen Hou maar op met zoeken, het is hopeloos, ik weet het

Hee maareh, zo doet mijn laptopje er wel erg lang over om de pagina te laden, met al die plaatjes Maar ik doe het tóch gewoon hoor, dat heb ik wel voor jullie over....!
Nou Lintje je bent me er ééntje hoor !

Het was hier maar rustig vandaag, iedereen zal wel bij moeder hebben gezeten ?!

Leuk plaatje Zenna!

Maar mamadag is alweer bijna om! Iedereen een leuke dag gehad? Het was hier wel heeeerlijk weer! Lekker veel buiten op mijn balkonnetje gezeten
quote:Linndaatje schreef op 10 mei 2009 @ 21:44:

Maar mamadag is alweer bijna om! Iedereen een leuke dag gehad? Het was hier wel heeeerlijk weer! Lekker veel buiten op mijn balkonnetje gezeten Op je balkonnetje gezeten : achter de geraniums ????

Haha nou dat laat ik nog even voor wat het is, voor de komende 50 jaar Nee, ik heb lekker achter mijn kruiden en groenteplantjes gezeten!

Bij deze ook: goede morgen iedereen!
Goeie Morugu ! T is weer maandag !

Goedemorgen allemaal! Ik ben weer veilig terug!

Allemaal een fijn weekend gehad?
Goedemorgen! Hee Indonees, leuk gehad?

O Zenna, heerlijk die koffie! Thanks!

Linn, ik vond t wel leuk al die foto's zoeken en plakken! Mag t nu niet meer? *snik snif*
Janae, haha je mag alles hoor

Lekkere kaasjes gegeten en wijn gedronken Indonees? Heb je ook een beetje redelijk weer gehad? En nu weer aan het werk?

Zoals de Bangles al zeiden: It's just another Manic Monday
Had de radio net op Radio2 staan en kwamen de toppers met een hoop flauwekul en maf gedoe. Nou ook al gaan ze niet door voor de finale, ze hebben zo te horen een hoop lol! Stel mafkezen!

Iemand de finale van Xfactor nog gezien? Ik was eigenlijk voor Rachel maar man die strot van Lisa... Dat laatste nummer.. KIPPENVEL!!! Jemig!

Lisa

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven