Ladies Room
vrijdag 10 april 2009 om 09:01
Hoi Viva forumsters,
Hier een verse nieuwkomer. Ik was op zoek naar een plekje huize Viva. Ik zal hier dus eerst maar eens even in het kleinste vertrekje, de Ladies Room, gaan zitten. Hopelijk zal het hier gezellig druk worden. Als ik dan merk dat we te klein behuisd raken kan ik misschien verhuizen naar de Dressing Room en wie weet, als het echt storm begint te lopen kan ik misschien door naar de Living Room ? Kom hier gezellig kletsen, je kunt ook leuke plaatjes plakken. Doe je verhaal, behoefte om even je hart te luchten, doen ! Wel even door trekken !
En dit is de officiële Ladies Room Topic Song :
Klik even op deze link :
http://www.youtube.com/watch?v=HRGdd4zH ... re=related
Hier een verse nieuwkomer. Ik was op zoek naar een plekje huize Viva. Ik zal hier dus eerst maar eens even in het kleinste vertrekje, de Ladies Room, gaan zitten. Hopelijk zal het hier gezellig druk worden. Als ik dan merk dat we te klein behuisd raken kan ik misschien verhuizen naar de Dressing Room en wie weet, als het echt storm begint te lopen kan ik misschien door naar de Living Room ? Kom hier gezellig kletsen, je kunt ook leuke plaatjes plakken. Doe je verhaal, behoefte om even je hart te luchten, doen ! Wel even door trekken !
En dit is de officiële Ladies Room Topic Song :
Klik even op deze link :
http://www.youtube.com/watch?v=HRGdd4zH ... re=related
zaterdag 9 mei 2009 om 13:45
Janae, Ik heb het noorderlicht vaak gezien. Hardstikke mooi. Meestal in het groen maar ik heb het ook 1 keer gezien met wit, rood en groen. Het allermooiste is het als het beweegt.
Papegaaienduikers zie ik ook regelmatig. Leuke beestjes, kunnen slecht vliegen. Lachten als je op een boot zit en er zwemt er eentje voor de boot. Dan doet 'ie zo z'n best om de lucht in te komen en dat gaat dan voor geen meter met als gevolg dat 'ie op het allerlaatste moment toch maar duikt.
Papegaaienduikers zie ik ook regelmatig. Leuke beestjes, kunnen slecht vliegen. Lachten als je op een boot zit en er zwemt er eentje voor de boot. Dan doet 'ie zo z'n best om de lucht in te komen en dat gaat dan voor geen meter met als gevolg dat 'ie op het allerlaatste moment toch maar duikt.
Snjókorn falla, á allt og alla
zaterdag 9 mei 2009 om 16:56
Ben terug hoor! Druk overal! Waren eerst even naar de markt gegaan, kreeg ik n bon voor een gratis appeltaartje, nou is me dat wat en daarna naar t tuincentrum, maar vreselijk druk natuurlijk. Maar ik heb voor mijn moeder een mooie bougainville op stam in n mand gekocht en voor schoonmoeder orchideeën in een potje. Hoop dat ze er beiden blij mee zullen zijn. zo iets maar dan felroze
zaterdag 9 mei 2009 om 17:18
zaterdag 9 mei 2009 om 17:46
zondag 10 mei 2009 om 12:03
Fijne zondag / moederdag!
Die laatste panorama is inderdaad héél mooi! De mooiste tot nu toe, dus ik ga 'm even saven Al ga ik nog wel doorzoeken, want het is geen felgroen Hou maar op met zoeken, het is hopeloos, ik weet het
Hee maareh, zo doet mijn laptopje er wel erg lang over om de pagina te laden, met al die plaatjes Maar ik doe het tóch gewoon hoor, dat heb ik wel voor jullie over....!
Die laatste panorama is inderdaad héél mooi! De mooiste tot nu toe, dus ik ga 'm even saven Al ga ik nog wel doorzoeken, want het is geen felgroen Hou maar op met zoeken, het is hopeloos, ik weet het
Hee maareh, zo doet mijn laptopje er wel erg lang over om de pagina te laden, met al die plaatjes Maar ik doe het tóch gewoon hoor, dat heb ik wel voor jullie over....!
zondag 10 mei 2009 om 22:20
maandag 11 mei 2009 om 11:14
Had de radio net op Radio2 staan en kwamen de toppers met een hoop flauwekul en maf gedoe. Nou ook al gaan ze niet door voor de finale, ze hebben zo te horen een hoop lol! Stel mafkezen!
Iemand de finale van Xfactor nog gezien? Ik was eigenlijk voor Rachel maar man die strot van Lisa... Dat laatste nummer.. KIPPENVEL!!! Jemig!
Lisa
Iemand de finale van Xfactor nog gezien? Ik was eigenlijk voor Rachel maar man die strot van Lisa... Dat laatste nummer.. KIPPENVEL!!! Jemig!
Lisa