Ladies Room
vrijdag 10 april 2009 om 09:01
Hoi Viva forumsters,
Hier een verse nieuwkomer. Ik was op zoek naar een plekje huize Viva. Ik zal hier dus eerst maar eens even in het kleinste vertrekje, de Ladies Room, gaan zitten. Hopelijk zal het hier gezellig druk worden. Als ik dan merk dat we te klein behuisd raken kan ik misschien verhuizen naar de Dressing Room en wie weet, als het echt storm begint te lopen kan ik misschien door naar de Living Room ? Kom hier gezellig kletsen, je kunt ook leuke plaatjes plakken. Doe je verhaal, behoefte om even je hart te luchten, doen ! Wel even door trekken !
En dit is de officiële Ladies Room Topic Song :
Klik even op deze link :
http://www.youtube.com/watch?v=HRGdd4zH ... re=related
Hier een verse nieuwkomer. Ik was op zoek naar een plekje huize Viva. Ik zal hier dus eerst maar eens even in het kleinste vertrekje, de Ladies Room, gaan zitten. Hopelijk zal het hier gezellig druk worden. Als ik dan merk dat we te klein behuisd raken kan ik misschien verhuizen naar de Dressing Room en wie weet, als het echt storm begint te lopen kan ik misschien door naar de Living Room ? Kom hier gezellig kletsen, je kunt ook leuke plaatjes plakken. Doe je verhaal, behoefte om even je hart te luchten, doen ! Wel even door trekken !
En dit is de officiële Ladies Room Topic Song :
Klik even op deze link :
http://www.youtube.com/watch?v=HRGdd4zH ... re=related
maandag 11 mei 2009 om 12:44
Indonees, fijn dat je weer terug bent, we hebben je gemist hoor ! Alleen zijn we wel een beetje teleurgesteld dat we geen anzicht kregen ......... Kan je misschien alsnog een leuk kaartje sturen van de Dordogne ? Enuuuuuuh, was het leuk daar ?
Ja Janae, nou hebben we niks meer om te zoeken, saai hé ? Zeg als er iemand wat zoekt, Janae en ik kunnen heel goed opsporen ! Ja Lisa kan goed zingen, zullen we ze vanavond snel even verwisselen met die tobbers (oh sorry de toppers).
Ja Janae, nou hebben we niks meer om te zoeken, saai hé ? Zeg als er iemand wat zoekt, Janae en ik kunnen heel goed opsporen ! Ja Lisa kan goed zingen, zullen we ze vanavond snel even verwisselen met die tobbers (oh sorry de toppers).
maandag 11 mei 2009 om 13:05
maandag 11 mei 2009 om 13:35
Ja Janae, Griekenland wel aardig, een beetje boys band achtig .....
Nou die dame uit Zweden heeft wel een mooie stem, vinden jullie niet ?
http://www.youtube.com/watch?v=MNDI30Ap ... re=related
Nou die dame uit Zweden heeft wel een mooie stem, vinden jullie niet ?
http://www.youtube.com/watch?v=MNDI30Ap ... re=related
maandag 11 mei 2009 om 15:11
Hmm ik vind ze alletwee niet zo heel super... Maar dat ligt meer aan de muziek dan aan de stemmen De Griekse zanger is op het plaatje trouwens wel echt VEEL knapper dan tijdens zijn optreden! Dat dat dezelfde man is, zeg....
Indonees heeft het zeker te druk voor ons Na de vakantie is het altijd wassen, wassen en nog meer wassen...
Indonees heeft het zeker te druk voor ons Na de vakantie is het altijd wassen, wassen en nog meer wassen...
maandag 11 mei 2009 om 16:07
Joehoe, hier ben ik weer effe! Inderdaad, druk met wassen wassen wassen, wat wil je, twee kleine kinderen, man man man. Ik moet nog gaan experimenteren met plaatjes plakken hiero hoor,
maar in de dordogne zaten we in zoń primitief dorp van 100 inwoners ofzo, volgens mij hebben ze daar nog nooit van internet gehoord.
In ieder geval lekker veel wijn, worst en kaas gegeten, croissantjes, pain au chocolat, het is echt afkicken hoor nu.
Nu moet ik weer gaan wassen en kinderen opvoeden
Vanavond zal ik eens bijlezen!
maar in de dordogne zaten we in zoń primitief dorp van 100 inwoners ofzo, volgens mij hebben ze daar nog nooit van internet gehoord.
In ieder geval lekker veel wijn, worst en kaas gegeten, croissantjes, pain au chocolat, het is echt afkicken hoor nu.
Nu moet ik weer gaan wassen en kinderen opvoeden
maandag 11 mei 2009 om 17:10
quote:Linndaatje schreef op 11 mei 2009 @ 16:12:
Man, man, man? Heb je 3 mannen? Dan mogen ze je best wat meer helpen in het huishouden hihi.
Ik ben er vandoor dames. Lekker sporten zo en vanavond kom ik niet meer achter die TV uit (Grey's).
Hihihi, Linn, 'heb je 3 mannen mogen ze wel eens meehelpen...'
Ja vanavond hier ook achter de buis hoor! Lekker Grey's kijken! Hmm heerlijk!
Man, man, man? Heb je 3 mannen? Dan mogen ze je best wat meer helpen in het huishouden hihi.
Ik ben er vandoor dames. Lekker sporten zo en vanavond kom ik niet meer achter die TV uit (Grey's).
Hihihi, Linn, 'heb je 3 mannen mogen ze wel eens meehelpen...'
Ja vanavond hier ook achter de buis hoor! Lekker Grey's kijken! Hmm heerlijk!
maandag 11 mei 2009 om 20:16
Afgelopen week ben ik druk geweest met een heleboel flutdingen, waar ik geen tijd voor had. Vandaar dat ik een week niet geweest ben.
Ik heb het gelukkig niet een week opgehouden, hoor...
Ben weer helemaal bijgelezen.
Ik ben benieuwd of de Toppers donderdagavond door de halve finale komen. Ik heb al her en der gehoord, dat er ook andere landen zijn, die ook goeie liedjes insturen.
Ik heb het gelukkig niet een week opgehouden, hoor...
Ben weer helemaal bijgelezen.
Ik ben benieuwd of de Toppers donderdagavond door de halve finale komen. Ik heb al her en der gehoord, dat er ook andere landen zijn, die ook goeie liedjes insturen.
maandag 11 mei 2009 om 21:15
quote:indonees schreef op 11 mei 2009 @ 16:07:
Joehoe, hier ben ik weer effe!
We zullen je helpen met het afkicken hoor. Lekker langzaam. Voor vandaag:
en
Kunnen we voorlopig mee vooruit toch?
Joehoe, hier ben ik weer effe!
We zullen je helpen met het afkicken hoor. Lekker langzaam. Voor vandaag:
en
Kunnen we voorlopig mee vooruit toch?
Snjókorn falla, á allt og alla
dinsdag 12 mei 2009 om 10:23
Ik weet niet wat ik lekkerder vind, Patrick Dempsey of dat croissantje hihi...
De Toppers door? Denk het echt niet... Nederland is best vrijheid blijheid, maar daar zijn ze nu al aan het staken tegen homoseksualiteit om Gordon... Ik hoorde dat hij gedreigd heeft niet op te treden, maar lijkt mij dat dat precies is wat ze willen! Beetje raar...
Was gister (Grey's) op het eind wel weer spannend, hè! Wat zou er met de vrouw zijn?
Ik heb trouwens vrijdag een date met meiden van het viva forum, zo'n date om contacten / vrienden te zoeken. Hele groep meiden uit Eindhoven... Ik vind het echt heel erg spannend! Maar denk dat het hele leuke meiden zijn...
De Toppers door? Denk het echt niet... Nederland is best vrijheid blijheid, maar daar zijn ze nu al aan het staken tegen homoseksualiteit om Gordon... Ik hoorde dat hij gedreigd heeft niet op te treden, maar lijkt mij dat dat precies is wat ze willen! Beetje raar...
Was gister (Grey's) op het eind wel weer spannend, hè! Wat zou er met de vrouw zijn?
Ik heb trouwens vrijdag een date met meiden van het viva forum, zo'n date om contacten / vrienden te zoeken. Hele groep meiden uit Eindhoven... Ik vind het echt heel erg spannend! Maar denk dat het hele leuke meiden zijn...
dinsdag 12 mei 2009 om 12:47
Hello ladies! Effe door mijn huis geroejst,
want vanmiddag visite en vanavond ook al weer! Vanmiddag mijn vriendin dus dat is niet echt visite he... vanavond schoonzus en zwager nog voor vriendjes verjaardag..
Ja was zeker spannend Linn! Ben ook benieuwd hoor, maar las in de tv gids dat volgende week alweer de laatste van t seizoen is!!! SNIK!
Ja was zeker spannend Linn! Ben ook benieuwd hoor, maar las in de tv gids dat volgende week alweer de laatste van t seizoen is!!! SNIK!
dinsdag 12 mei 2009 om 16:32
Goeie Middag Ladies !
Nou Applegate, ik zat er net over te denken om "opsporing verzocht" in te schakelen, maar dat hoeft nu dus niet meer, je bent weer boven water. Maar je moet niet denken dat je er maar zo makkelijk af kan komen hoor .. Wil jij ons even een heel mooi plaatje sturen ?? Daarna zal ik het even in de Ladiesraad gooien om te stemmen of we jouw onafgekondigde afwezighoud zomaar kunnen vergeven .........
Zeg Janae ik hoorde Patrick inderdaad roepen, maar weet je zeker dat hij jou riep ???? Of riep hij mij misschien ? Ik zal het hem effe vragen, Oh jeetje Patrick waar zit je nou ?
Ja Lintje ik ben het met jouw beredenering eens hoor, ze willen gewoon niet dat hij zingt !
Lekker Snjootje, bedankt voor de croissant !
Nou Applegate, ik zat er net over te denken om "opsporing verzocht" in te schakelen, maar dat hoeft nu dus niet meer, je bent weer boven water. Maar je moet niet denken dat je er maar zo makkelijk af kan komen hoor .. Wil jij ons even een heel mooi plaatje sturen ?? Daarna zal ik het even in de Ladiesraad gooien om te stemmen of we jouw onafgekondigde afwezighoud zomaar kunnen vergeven .........
Zeg Janae ik hoorde Patrick inderdaad roepen, maar weet je zeker dat hij jou riep ???? Of riep hij mij misschien ? Ik zal het hem effe vragen, Oh jeetje Patrick waar zit je nou ?
Ja Lintje ik ben het met jouw beredenering eens hoor, ze willen gewoon niet dat hij zingt !
Lekker Snjootje, bedankt voor de croissant !
dinsdag 12 mei 2009 om 19:28
Wij krijgen vanavond visite dus ik kom jullie even een fijne avond wensen en tot morgen ladies... Even nu t rustig is van de faciliteiten gebruik maken! *dat lucht op*
Zal hier wat lekkers voor bij de koffie neerzetten, pakken jullie zelf wel he? Nog voor vriendjes verjaardag vorige week (vlaai is vers hoor! )
Zal hier wat lekkers voor bij de koffie neerzetten, pakken jullie zelf wel he? Nog voor vriendjes verjaardag vorige week (vlaai is vers hoor! )
woensdag 13 mei 2009 om 08:20
Hahaha dat filmpje van McDreamy! Zoooo vunzig eigenlijk ook Vooral als je bedenkt dat iemand er echt veel tijd in heeft gestoken om dat in elkaar te knutselen!
Jake Gyllenhaal is ook een lekker ding, ja. Je hebt zeker gisteren de film van hem gekeken? Ik een klein stukje, maar ben later weer terug gezapt naar Net5 om Applegate te vergezellen.
Zenna, is Opsporing Verzocht niet alleen voor criminelen? Om criminelen op te sporen, bedoel ik? Volgens mij heb je ook een programma 'Vermist' voor verdwenen 'gewone' mensen.
Wat vinden jullie nou de meeste aantrekkelijke acteurs? Top 3'tje?
Ik ga er even voor zitten hoor...
1. Keanu Reeves
2. Johnny Depp (meestal, maar niet altijd)
3. Patrick Dempsey
Denk ik toch! Ik vind het wel een beetje moeilijk!
Jake Gyllenhaal is ook een lekker ding, ja. Je hebt zeker gisteren de film van hem gekeken? Ik een klein stukje, maar ben later weer terug gezapt naar Net5 om Applegate te vergezellen.
Zenna, is Opsporing Verzocht niet alleen voor criminelen? Om criminelen op te sporen, bedoel ik? Volgens mij heb je ook een programma 'Vermist' voor verdwenen 'gewone' mensen.
Wat vinden jullie nou de meeste aantrekkelijke acteurs? Top 3'tje?
Ik ga er even voor zitten hoor...
1. Keanu Reeves
2. Johnny Depp (meestal, maar niet altijd)
3. Patrick Dempsey
Denk ik toch! Ik vind het wel een beetje moeilijk!
woensdag 13 mei 2009 om 09:27
Goede morgen allemaal,
IJsland is door naar de finale, yeah. (ÁFRAM ÍSLAND)
Had ik weer iets stoms vannacht. Normaal slaap ik gewoon hoor maar.... gisteren had ik een reiswekkertje gekocht om naar NL op te sturen als verjaardagscadeautje (kado vind ik stomme spelling). Het was netjes ingepakt enzo met strikje en al. Gaat ie midden in de nacht af!! Diepe zucht. Natuurlijk had ik geen zin om op te staan, het netjes uit te pakken en uit te zetten. Ik weet niet hoelang het heeft staan bellen maar gelukkig ben ik weer in slaap gevallen.
Net toch maar eventjes dat kreng uit gezet. Snel opsturen dan maar.
Zenna en Linndaatje: hier kan je de reddingsbrigade bellen als iemand kwijt is.
IJsland is door naar de finale, yeah. (ÁFRAM ÍSLAND)
Had ik weer iets stoms vannacht. Normaal slaap ik gewoon hoor maar.... gisteren had ik een reiswekkertje gekocht om naar NL op te sturen als verjaardagscadeautje (kado vind ik stomme spelling). Het was netjes ingepakt enzo met strikje en al. Gaat ie midden in de nacht af!! Diepe zucht. Natuurlijk had ik geen zin om op te staan, het netjes uit te pakken en uit te zetten. Ik weet niet hoelang het heeft staan bellen maar gelukkig ben ik weer in slaap gevallen.
Net toch maar eventjes dat kreng uit gezet. Snel opsturen dan maar.
Zenna en Linndaatje: hier kan je de reddingsbrigade bellen als iemand kwijt is.
Snjókorn falla, á allt og alla
woensdag 13 mei 2009 om 10:41
Snjo gefeliciteerd hoor! Leuk he! Ik had gisteren visite maar heb de laatste beelden gezien van de korte stukjes en de uitslag wie er door zijn.
AAH LINN! Een film met Jake? Welke dan? Gemist! DAMN!
Mijn top 3? (mogen het er echt maar 3 zijn...
Absolute nummer 1 helemaal bovenaan:
1. Josh Holloway, *zucht zwijmel..*
2. Clive Owen... YUMMIE!
3. Colin Firth. hmmm
Heb wel een top 10 als t moet hahaha, maar ja, mogen er maar 3 zijn...
woensdag 13 mei 2009 om 13:50
Iets ruwere types dus En vriendlief? lijkt ie daar dan op?
Mijn vriend heeft (donker)blond haar en blauwe ogen, heel serieuze uitstraling. Heeft dus helemaal niets weg van mijn top 3 hahaha. Maar ja, ik weet ook niet of die mannen van mijn top 3 zo lief zijn als vriend
Iemand een stukje van mijn zelfgebakken chocolade cake? Hij is echt héééééérlijk!
Mijn vriend heeft (donker)blond haar en blauwe ogen, heel serieuze uitstraling. Heeft dus helemaal niets weg van mijn top 3 hahaha. Maar ja, ik weet ook niet of die mannen van mijn top 3 zo lief zijn als vriend
Iemand een stukje van mijn zelfgebakken chocolade cake? Hij is echt héééééérlijk!