Leuke ideeën voor intocht Sint op kinderdagverblijf.
donderdag 12 november 2020 om 21:35
Mijn leidinggevende heeft mij gevraagd of ik dit jaar Sint wil zijn, ze willen i.v.m. Corona niemand van buiten af. Nu moeten we nog een ludieke manier vinden om aan te komen op het KDV, mijn inspiratie is een beetje op.
Al geweest:
Brandweer
Politie
In de Stint (toen dat nog mocht)
Achter op de scooter
Te paard.
Iemand nog een leuk idee?
Al geweest:
Brandweer
Politie
In de Stint (toen dat nog mocht)
Achter op de scooter
Te paard.
Iemand nog een leuk idee?
Such a beautiful place to be with Friends.
donderdag 12 november 2020 om 21:43
donderdag 12 november 2020 om 21:46
Denk dat een ambulance nu niet gaat lukken. Rest zijn leuke ideeën al denk ik dat ik mijn nek breek op skeelers.UnexpextedMom schreef: ↑12-11-2020 21:43Ambulance (ivm Corona). Een oldtimer. Paard en wagen. Paard zonder wagen. Achterop de motor. Taxi. Luchtballon. Met parachute (deden ze bij ons op de basisschool eens). Brommobiel. Op skeelers. In een grote kinderwagen.
En anders iets herhalen. De kinderen van tien zijn er nu niet meer.
donderdag 12 november 2020 om 21:47
Leuk idee.
donderdag 12 november 2020 om 21:48
Had zelf net het idee, om mezelf in te laten pakken in een grote doos die al in de hal staat. Misschien zelfs al een paar dagen van te voren neer zetten als decoratie.
donderdag 12 november 2020 om 21:49
Klopt, maar dat vinden ze niet leuk, denk dat het de kinderen niet uitmaakt.Intotheunknown schreef: ↑12-11-2020 21:47Ik zou één van de opties uit je lijstje kiezen! Het gaat om baby's en peuters toch?
donderdag 12 november 2020 om 21:50
https://www.attractieverhuur-detoren.nl ... rbal-huren
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
donderdag 12 november 2020 om 22:08
Als bhv' er met een vestje en een mondkapje
Wegwijs Piet is er eerder een snapt niet waar de Sint blijft. Hij moest nog even naar de wc blijkt als iedereen bij de deur staat.
'waar kijken we naar?'
Sint wordt een dagje ouder en was even een tukje aan het doen in de/ kinder slaapkamer op een matras en had zich verslapen.
Op een scootmobiel
Op zo'n go rent a scooter.
Met een bolderkar in zijn kielzog vanwege cadeaus.
Hij speelt zijn aankomst in de watertafel.
Wegwijs Piet is er eerder een snapt niet waar de Sint blijft. Hij moest nog even naar de wc blijkt als iedereen bij de deur staat.
'waar kijken we naar?'
Sint wordt een dagje ouder en was even een tukje aan het doen in de/ kinder slaapkamer op een matras en had zich verslapen.
Op een scootmobiel
Op zo'n go rent a scooter.
Met een bolderkar in zijn kielzog vanwege cadeaus.
Hij speelt zijn aankomst in de watertafel.
donderdag 12 november 2020 om 22:30

donderdag 12 november 2020 om 22:41
Sinterklaasjournaal is helemaal niet voor peuters.Celaena_Aelin schreef: ↑12-11-2020 22:41Ook een optie: kijk even wat het Sinterklaasjournaal aandraagt aan opties. Je kunt op de site een lespakket bestellen, daar zit het verhaal ook bij.