NIET groepje
maandag 11 mei 2009 om 16:30
(nog maar een keer dan )
Heb gruwelijk gebruik van Vriend gemaakt ( die dus nog thuis is.. ) door van 12.00 uur tot 15.30 te slapen Gisteren ook al 2x een dutje tussendoor gedaan, en zaterdag overdags ook al 2x geslapen, gaat lekker met mij
Vriend maakte me wakker met goed nieuws. De kinderbescherming heeft het onderzoek afgerond en ze willen NIET dat de moeder van A een bezoeks-regeling krijgt. Ze staan volledig acher ons enzo
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
maandag 11 mei 2009 om 16:35
Ja morgen gaat A weer weg, maar hij is niet thuis hoor
Hij was zo driftig boos en opstandig het weekend dat we hem gisteren naar opa en oma gebracht hebben Veel plezier ermee enzo zeeen wij
Daar gaat het ws wat beter, wij zijn natuurlijk de boosdoeners enzo, daar moet je heel de dag boos\driftig en brutaal tegen zijn. ( tot dreigen met lichamelijk geweld aan toe, van zijn kant naar mij )
Hij was zo driftig boos en opstandig het weekend dat we hem gisteren naar opa en oma gebracht hebben Veel plezier ermee enzo zeeen wij
Daar gaat het ws wat beter, wij zijn natuurlijk de boosdoeners enzo, daar moet je heel de dag boos\driftig en brutaal tegen zijn. ( tot dreigen met lichamelijk geweld aan toe, van zijn kant naar mij )
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....