Singles Unite: deel 4!!

21-10-2020 19:42 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
Daar zijn we dan!! Deel 4 alweer :cheer2:
Pompoenschip schreef:
14-11-2020 22:47
ok. ik noem het altijd school...tja, mijn klasgenoten (medestudenten?) weten op welke onderwijsinstelling we zitten dus als ik zeg school dan verstaan we elkaar wel. maar ik kan me nu wel voorstellen hoe het voor anderen een andere associatie kan oproepen.

wat dacht je dan toen je vroeg of ik nog op school zit? dat ik nog met de middelbare school bezig was? :biggrin:
ik weet niet wat je doet maar op een uni heb je geen klasgenoten, hooguit jaargenoten
Wat maakt het uit hoe je het beestje noemt? Zolang je maar weet wat er wordt bedoeld.
Ik match nu net met een vroegere student van de faculteit waar ik werk, laten we het er net over hebben 🤪
kantlijn schreef:
14-11-2020 22:39
Daarom studeerde ik niet aan een TU en lachte ik die maagdelijke kneusjes vierkant uit. Nu ben ik een vrijgezelle programmeur in zijn dertiger jaren met een haarlijn die net zo solide is als de stormkering van New Orleans.
de nieuwe of de oude stomkering van NOLA? ;-D
Julus schreef:
14-11-2020 22:51
Wat maakt het uit hoe je het beestje noemt? Zolang je maar weet wat er wordt bedoeld.
dat weet ik dus niet als je zegt op school een master te doen haha..

for the record..ik heb zelf mijn mts niet eens volledig afgerond
tomcat schreef:
14-11-2020 22:53
de nieuwe of de oude stomkering van NOLA? ;-D
Ja, nadat ik het schreef bedacht ik me ook al dat ze 'm verbeterd hadden ;)
I'm not a big fish, William. I'm Moby Dick.
Vivi3338 schreef:
14-11-2020 22:40
Soms kan liefde ook simpel zijn gelukkig. Als ik m’n kat zo lief naar me zie kijken of mijn grootouders die al 67 jaar getrouwd zijn 🥰 En die hebben de 2e Wereldoorlog meegemaakt en hongerwinter, kan je nagaan.. ;-)
Ja, mooi hoor.
wij slapen nooit.
Vivi3338 schreef:
14-11-2020 22:52
Ik match nu net met een vroegere student van de faculteit waar ik werk, laten we het er net over hebben 🤪
Ben jij aan het promoveren?
wij slapen nooit.
Vivi3338 schreef:
14-11-2020 22:40
Soms kan liefde ook simpel zijn gelukkig. Als ik m’n kat zo lief naar me zie kijken of mijn grootouders die al 67 jaar getrouwd zijn 🥰 En die hebben de 2e Wereldoorlog meegemaakt en hongerwinter, kan je nagaan.. ;-)
inderdaad...al moet ik zeggen dat beide opa's van mij zijn al lang overleden helaas
Julus schreef:
14-11-2020 22:37
Het ging mij om je toon richting Limo. Mening verkondigen is altijd prima, maar jij reageerde buitensporig op iets wat totaal niet vervelend bedoeld was. Ook nu is je toon aanmatigend, naar mij toe met " blijkbaar.....".
Echt, dat moet je bij mij niet doen.
Je meet met twee maten. We komen er niet uit, inderdaad. Hoeft ook niet. Maar je hoeft net zo goed jouw mening er niet doorheen te drukken.
wij slapen nooit.
Flaffy schreef:
14-11-2020 15:49
Ik heb niets met paarden maar een reis te paard klinkt wel heel leuk! Blijft je functie wel hetzelfde of ga je ook wat anders doen? Het klinkt in ieder geval als een nieuwe uitdaging. Ik werk bij mijn werkgever nu bijna 3 jaar, kleine organisatie (is eigenlijk overal in mijn werkveld). Gelukkig sluit de vacature over 2 weken dus heb nog even de tijd.
Ik moet 7 pagina's bijlezen hahaha

De groep is anders meer begeleiden dan verzorging en mijn functie veranderd ook. Weer een trapje hoger op de ladder. Normaal doe je best lang over dit traject en ik werk pas 3 jaar voor deze organisatie. Ik heb een omscholing gedaan.
Antoon69 schreef:
14-11-2020 21:46
Dan stink je naar groentesoep toch? (en knoflook)

Ik heb ook ontdekt dat ik een half uur nadat ik gegeten hebt op mijn lelijkst ben. Ik krijg een lelijk gezicht als ik net gegeten heb.
Ik ga dus nooit meer eten met een date.

😂😂 wat heb je dan in hemelsnaam gegeten?

Eerste date en eten heb ik nog nooit gedaan. Kan ene hele lange zit zijn dan. Ik schoof liever van borrelen op naar alsnog een hapje eten.
Krijg motto niet verwijderd :-)
Jeetje veel geschreven hier zeg! Gezellig en minder gezellig haha.

Professoren :$ Daar heb ik echt heul erg een zwak voor, ook voor VO-docenten. Denk echt dat 80% van m'n dates en scharrels dat waren.
Nobel beroep ofzo, je kennis willen overdragen. En natuurlijk gewoon sexy om heel intelligent te zijn. Gelukkig is de uni groot genoeg dat je niet steeds schichtig rond hoeft te lopen voor al je verslonden scharrels.
kantlijn schreef:
14-11-2020 22:19
Studentikoze terminologie heeft de neiging zich sneller te verspreiden dan gonorroe tijdens een ontgroeningsweek. Ik was er ook niet bang voor dat ik iets gemist zou hebben. Ik ben dan geen Ir, maar ik heb wel geneukt in mijn studententijd, dat is ook wat waard.
:rofl: :rofl: :rofl:
kantlijn schreef:
14-11-2020 22:39
Daarom studeerde ik niet aan een TU en lachte ik die maagdelijke kneusjes vierkant uit. Nu ben ik een vrijgezelle programmeur in zijn dertiger jaren met een haarlijn die net zo solide is als de stormkering van New Orleans.

;-D

Jongen toch
Datertje schreef:
14-11-2020 23:28
:rofl: :rofl: :rofl:

Ja touche was dat :blauwoog:
iceteapeach schreef:
14-11-2020 23:17

Eerste date en eten heb ik nog nooit gedaan. Kan ene hele lange zit zijn dan. Ik schoof liever van borrelen op naar alsnog een hapje eten.

Maakt niet uit wat. Het gaat zuiver om de hoeveelheid volgens mij.
iceteapeach schreef:
14-11-2020 23:17

Eerste date doe ik altijd (maar drie eerste dates gehad de laatste twee jaar 😂), ergens een drankje doen, stukje lopen en dan nog even ergens een drankje doen. En vaak een ‘escape’ afspraak erna.
Dubbel.
Antoon69 schreef:
14-11-2020 23:31
Ja touche was dat :blauwoog:
Ik moest aan mijn studententijd denken!!
Wat een vermakelijke 7 pagina's ik ben nu bij met lezen :cheer:

Ik heb geen kind en geen hond vanavond en zit heerlijk aan de wijn en heb de zak van Sint opstaan erg hilarisch.

Lekker op Viev lezen hoeveel beter kan het nog worden,
Datertje schreef:
14-11-2020 23:36
Ik moest aan mijn studententijd denken!!

Ja, jij hebt het er goed van genomen? :biggrin: Gelijk heb je.
Effe een vraagje aan de niet daters op dit moment. Missen jullie de intimiteit en dan bedoel ik echt de seks?
Antoon69 schreef:
14-11-2020 23:38
Ja, jij hebt het er goed van genomen? :biggrin: Gelijk heb je.
Zit jij in de bol :fortune: van kantlijn te kijken?
Datertje schreef:
14-11-2020 23:40
Effe een vraagje aan de niet daters op dit moment. Missen jullie de intimiteit en dan bedoel ik echt de seks?
Afhankelijk van m'n cyclus, ja! Absoluut. Wat ik best leuk vind, want ik heb een tijd geen libido gehad.

Jij?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven