Singles Unite: deel 4!!
zaterdag 14 november 2020 om 22:48
ik weet niet wat je doet maar op een uni heb je geen klasgenoten, hooguit jaargenotenPompoenschip schreef: ↑14-11-2020 22:47ok. ik noem het altijd school...tja, mijn klasgenoten (medestudenten?) weten op welke onderwijsinstelling we zitten dus als ik zeg school dan verstaan we elkaar wel. maar ik kan me nu wel voorstellen hoe het voor anderen een andere associatie kan oproepen.
wat dacht je dan toen je vroeg of ik nog op school zit? dat ik nog met de middelbare school bezig was?![]()
zaterdag 14 november 2020 om 22:53
de nieuwe of de oude stomkering van NOLA?
zaterdag 14 november 2020 om 23:02
zaterdag 14 november 2020 om 23:05
inderdaad...al moet ik zeggen dat beide opa's van mij zijn al lang overleden helaas
zaterdag 14 november 2020 om 23:13
Je meet met twee maten. We komen er niet uit, inderdaad. Hoeft ook niet. Maar je hoeft net zo goed jouw mening er niet doorheen te drukken.
wij slapen nooit.
zaterdag 14 november 2020 om 23:13
Ik moet 7 pagina's bijlezen hahahaFlaffy schreef: ↑14-11-2020 15:49Ik heb niets met paarden maar een reis te paard klinkt wel heel leuk! Blijft je functie wel hetzelfde of ga je ook wat anders doen? Het klinkt in ieder geval als een nieuwe uitdaging. Ik werk bij mijn werkgever nu bijna 3 jaar, kleine organisatie (is eigenlijk overal in mijn werkveld). Gelukkig sluit de vacature over 2 weken dus heb nog even de tijd.
De groep is anders meer begeleiden dan verzorging en mijn functie veranderd ook. Weer een trapje hoger op de ladder. Normaal doe je best lang over dit traject en ik werk pas 3 jaar voor deze organisatie. Ik heb een omscholing gedaan.
zaterdag 14 november 2020 om 23:17
Eerste date en eten heb ik nog nooit gedaan. Kan ene hele lange zit zijn dan. Ik schoof liever van borrelen op naar alsnog een hapje eten.
Krijg motto niet verwijderd :-)
zaterdag 14 november 2020 om 23:27
Jeetje veel geschreven hier zeg! Gezellig en minder gezellig haha.
Professoren
Daar heb ik echt heul erg een zwak voor, ook voor VO-docenten. Denk echt dat 80% van m'n dates en scharrels dat waren.
Nobel beroep ofzo, je kennis willen overdragen. En natuurlijk gewoon sexy om heel intelligent te zijn. Gelukkig is de uni groot genoeg dat je niet steeds schichtig rond hoeft te lopen voor al je verslonden scharrels.
Professoren
Nobel beroep ofzo, je kennis willen overdragen. En natuurlijk gewoon sexy om heel intelligent te zijn. Gelukkig is de uni groot genoeg dat je niet steeds schichtig rond hoeft te lopen voor al je verslonden scharrels.
zaterdag 14 november 2020 om 23:28
zaterdag 14 november 2020 om 23:29
zaterdag 14 november 2020 om 23:32
iceteapeach schreef: ↑14-11-2020 23:17wat heb je dan in hemelsnaam gegeten?
Eerste date en eten heb ik nog nooit gedaan. Kan ene hele lange zit zijn dan. Ik schoof liever van borrelen op naar alsnog een hapje eten.
Maakt niet uit wat. Het gaat zuiver om de hoeveelheid volgens mij.
zaterdag 14 november 2020 om 23:34
Eerste date doe ik altijd (maar drie eerste dates gehad de laatste twee jaariceteapeach schreef: ↑14-11-2020 23:17wat heb je dan in hemelsnaam gegeten?