Singles Unite: deel 4!!
zaterdag 14 november 2020 om 23:50
Ja? Lijkt me wel een dingetje hoor zo’n gigolo
zaterdag 14 november 2020 om 23:53
Ik heb er wel eens over nagedacht! Maar zou het zelf niet op die manier willen. Heb er trouwens ook niks op tegen hoor, die hele 'wereld van gezelschap' zit een stuk genuanceerder in elkaar dan het soms lijkt.
Waarom zou jij voor een gigolo willen gaan?
zaterdag 14 november 2020 om 23:56
Weet niet, gewoon een man die weet wat hij doet, die helemaal voor jou gaat, geen verwachtingen heeft, ongedwongen seks hebben. Maar of ik er ooit de "ballen" voor heb.
zaterdag 14 november 2020 om 23:58
wat is daar helaas aan? De een wil elke dag 3x en de ander geniet van 1x in de week. Geen enkel probleem tochPompoenschip schreef: ↑14-11-2020 23:53Eerlijk? Eigenlijk niet. Ik heb helaas niet zo'n grote libido.
zaterdag 14 november 2020 om 23:59
Ik heb geen idee, eigenlijk nog nooit naar gekeken. Ik ga eens op onderzoek uit.
zondag 15 november 2020 om 00:00
Je hebt gelijkt. Het is een stomme oude gewoonte om me daarvoor te moeten verontschuldigen. Mijn ex heeft mij het altijd verweten (dat ik lage libido had)
pompoenschip wijzigde dit bericht op 15-11-2020 00:01
3.77% gewijzigd
zondag 15 november 2020 om 00:00
Mij lijkt het zo naar dat je weet dat iemand eigenlijk niet écht in je geïnteresseerd is. Dan zou ik eigenlijk al niet geil worden, hoe een goede toneelspeler het ook is...
zondag 15 november 2020 om 00:04
Dit heb ik ook.
Vanavond was ik bij vrienden, waar ik al jaren een klik heb met de huisvriendin (beste vriendin van vriendin van vriend), we zoenen afgelopen jaren bijna elke verjaardag/feestje als we beide vrijgezel zijn. Vanavond maakte ze een kwasi toespeling voor meer (we hadden gewoon een gesprek, geen gezoen
lacasa wijzigde dit bericht op 15-11-2020 00:09
4.36% gewijzigd
zondag 15 november 2020 om 00:04
Mijn hemeltje echt? Troost je de meeste mannen (niet de mannen die hier mee schrijven uiteraard) zeggen dat ze een hoog libido hebben, maar uiteindelijk viel dat best tegen. Wat is nou eigenlijk een hoog of laag libido?Pompoenschip schreef: ↑15-11-2020 00:00Je hebt gelijkt. Het is een stomme oude gewoonte om me daarvoor te moeten verontschuldigen. Mijn ex heeft mij het altijd verweten (dat ik lage libido had)![]()
zondag 15 november 2020 om 00:05
zondag 15 november 2020 om 00:06
Ik denk dat dat ook zo mooi is dat er geen valse verwachtingen zijn. Hij doet het voor mij ik betaal ook. Ik kan daar prima mee leven. Beter dan een date die uiteindelijk alleen maar op seks uit is en je daarna dumpt.
zondag 15 november 2020 om 00:07
Volgens mijn ex was 3x per dag het minimum, geen grapje. Kreeg dan ook altijd geklaag dat ik een te laag libido had, hij wilde zelfs dat ik er voor naar een seksuoloog zou gaan
zondag 15 november 2020 om 00:08
Dat vind ik heel mooi van je.LaCasa schreef: ↑15-11-2020 00:04Dit heb ik ook.
Vanavond was ik bij vrienden, waar ik al jaren een klik heb net de huisvriendin (beste vriendin van vriendin van vriend), we zoenen afgelopen jaren bijna elke verjaardag/feestje als we beide vrijgezel zijn. Vanavond maakte ze een kwasi toespeling voor meer (we hadden gewoon een gesprek, geen gezoen), maar ik ben er niet op in gegaan. Ik wil echt open staan alleen voor de vrouw die ik nu date.
zondag 15 november 2020 om 00:09
Wat een droeftoeter... wedden dat als puntje bij paaltje komt hij dat helemaal niet volhoudt haha
zondag 15 november 2020 om 00:10
Het kan inderdaad ook wel mooi zijn. Heel duidelijk. Maar voor mij is het wel zo dat er dan meer motivatie achter moet zitten dan alleen geld of alleen seks. Maar dat is bij een gigolo misschien wel anders, ken die wereld ook niet zo goed natuurlijk.
zondag 15 november 2020 om 00:11
Voor hem was het het liefst elke dag.
Ik ben liever van kwaliteit boven kwantiteit
zondag 15 november 2020 om 00:12
Helaas wel, maar ook alleen maar in missionaris en in bed. Hoe saai en gewoontjes wil je seks maken, met drie keer per dag datzelfde riedeltje was de lol er gauw vanaf