Singles Unite: deel 4!!
maandag 16 november 2020 om 20:25
Internet daten is totaal niet spontaan, dus zo'n test doet daar toch niks aan af?Julus schreef: ↑16-11-2020 20:20Maar dan moet je je verdiept hebben in die tests. Anders zegt het helemaal niets. En dan nog kan iemand puur obv die eigenschappen voldoen, dan blijkt er nul aantrekkingskracht te zijn..
Het is leuker om te daten na leuk contact. Om te ontdekken. Het haalt alle spontaniteit weg vind ik.
Of je nou een paar persoonlijkheids woorden neerzet in je profiel of je persoonlijkheids profiel aan de hand van zo'n test. Dan zegt mij die test echt wel veel meer.
Maar goed internet daten ben ik echt verschrikkelijk beu, dus hoop het nooit meer te hoeven doen eigenlijk
maandag 16 november 2020 om 20:26
Ik heb hem al een paar keer gedaan door de jaren heen, ik heb niet altijd precies dezelfde gekregen, maar ik zat wel altijd in de introvert schuitje, wat wel erg past. En ik denk dat het ook is veranderd naarmate ik ben veranderd de afgelopen jaren haha.
maandag 16 november 2020 om 20:27
Nee die wil ik ook niet matchen. Totaal niet m'n types.LaFolie schreef: ↑16-11-2020 20:22Ik vind het wel fijn ja, die personlijkheids afkortingen. Niet dat het allesbepalend is, maar ik weet dan toch globaal wel wat voor types het zijn en of ik er mee zou matchen. ESTP en ESFP zijn met mij nog nooit een goede match geweest, dus die zou ik ook meteen wegswipen.
Heb het zelf trouwens niet in m'n profiel, beetje pretentieus![]()
Had het ook verder niet in m'n profiel staan.
maandag 16 november 2020 om 20:28
Maar dat schreef ik toch ookPompoenschip schreef: ↑16-11-2020 19:48Ik weet het niet hoor...Voor mij zouden kinderen altijd op de eerste plaats komen. Had ik moeten kiezen tussen mijn kinderen en mijn partner, zou ik altijd voor mijn kinderen gaan. Zeker wanneer ze het nog nodig hebben. Als volwassenen zou ik ze wel hun gang laten gaan, en misschien meer tijd aan mijn partner besteden, omdat ze immer hun eigen leven hebben inmiddels, maar dan noch...
maandag 16 november 2020 om 20:34
Nee hij ging niet terug naar zijn ex. Maar ging met haar praten over zijn verliefdheid op zijn collega en om raad. Zij wist het dus ook enkele weken eerder al dan mij.
maandag 16 november 2020 om 20:35
maandag 16 november 2020 om 20:39
Haha leuk! Mijn eerst gespotte extravert danSabbieehhhh schreef: ↑16-11-2020 20:34Oh nou, om dan maar de uitzondering op de regel te zijn, ontzettende extrovert hier![]()
Denk ook dat m'n theorie niet klopt, maar lees vooral mensen zeggen dat ze introvert zijn.
maandag 16 november 2020 om 20:55
Volgens de test ben ik blijkbaar dit;
‘It can be lonely at the top. As one of the rarest personality types – and one of the most capable – Architects (INTJs) know this all too well. Rational and quick-witted, Architects may struggle to find people who can keep up with their nonstop analysis of everything around them’.
Natuurlijk weer een zeldzame
Blijkbaar hetzelfde als Michelle Obama, Elon Musk en Putin
Bijzonder..
Zie het ook wel regelmatig in profielen staan, maar doe er verder niks mee.
‘It can be lonely at the top. As one of the rarest personality types – and one of the most capable – Architects (INTJs) know this all too well. Rational and quick-witted, Architects may struggle to find people who can keep up with their nonstop analysis of everything around them’.
Natuurlijk weer een zeldzame
Zie het ook wel regelmatig in profielen staan, maar doe er verder niks mee.
maandag 16 november 2020 om 20:57
Hier ook!Sabbieehhhh schreef: ↑16-11-2020 20:34Oh nou, om dan maar de uitzondering op de regel te zijn, ontzettende extrovert hier![]()
maandag 16 november 2020 om 21:24
Hier ook extrovert.Sabbieehhhh schreef: ↑16-11-2020 20:34Oh nou, om dan maar de uitzondering op de regel te zijn, ontzettende extrovert hier![]()
maandag 16 november 2020 om 21:24
Hier ook extravert.Sabbieehhhh schreef: ↑16-11-2020 20:34Oh nou, om dan maar de uitzondering op de regel te zijn, ontzettende extrovert hier![]()
lacasa wijzigde dit bericht op 16-11-2020 21:42
0.51% gewijzigd
maandag 16 november 2020 om 21:30
maandag 16 november 2020 om 21:57
Toen die Marokkaanse vroeg of ik wel een normale man ben, begreep ik overigens direct wat ze bedoelde. Ze had er de grootste moeite mee om het te benoemen. Maar had ik haar dan moeten vragen of zij een normale vrouw is? Ik zou misschien ook liever een vrouw zoeken die wat minder conservatieve opvattingen heeft, maar die willen me niet.