Singles Unite: deel 4!!

21-10-2020 19:42 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
Daar zijn we dan!! Deel 4 alweer :cheer2:
Qiyara schreef:
16-11-2020 20:25
Internet daten is totaal niet spontaan, dus zo'n test doet daar toch niks aan af?
Of je nou een paar persoonlijkheids woorden neerzet in je profiel of je persoonlijkheids profiel aan de hand van zo'n test. Dan zegt mij die test echt wel veel meer.

Maar goed internet daten ben ik echt verschrikkelijk beu, dus hoop het nooit meer te hoeven doen eigenlijk :pukey:
Klopt op zich, maar als je dan swipet en je kent die afkortingen of tests niet dan zegt het je weinig.
Eigenlijk werkt het dan alleen als gelijkgestemden er op aanslaan.

Ik hoop met je mee dat je er nooit meer iets mee hoeft te doen en dat jouw persoonlijkheidsmatch jou gewoon tegen het lijf loopt.
Ik ben zo blij. Morgen krijg ik 2 pakketjes. Mijn sjaal en muts ( die set uit Milaan) en mijn hele mooie plantensproeier. Van Sass en Belle. Die hebben echt leuk spul. Ik heb namelijk een airplant gekocht en die moet je sproeien, maar ik had nog geen sproeiertje.
Typisch mij O_O
Ik weet niet precies meer wat ik nou was maar mijn beste match was INFJ (die zeldzame). En er zijn er dus drie (!) in dit topic..
Julus schreef:
16-11-2020 20:18
Suggestie van Videoland: American animals. Kent iemand die serie?
Nee
Maar heb net op Netflix de nieuwste film met Sophia Loren gezien, geregisseerd door haar zoon: La vita davanti a sé. Prachtig.
Antoon69 schreef:
16-11-2020 22:45
Ik weet niet precies meer wat ik nou was maar mijn beste match was INFJ (die zeldzame). En er zijn er dus drie (!) in dit topic..
Possibilities...
Attraverso schreef:
Nee
Maar heb net op Netflix de nieuwste film met Sophia Loren gezien, geregisseerd door haar zoon: La vita davanti a sé. Prachtig.
O wow, ik wou dat ik Netflix had.
Antoon69 schreef:
Vivv, Qiyara en ik..

En waarom is dat de beste match?

Wat is u?
Niet gaan vechten dames!
Ik swipe mensen met zo'n code in hun profiel bijna altijd links :mrgreen:
Net zoals 'spiritueel'.
Morgen is een heuglijke dag. Want vanaf woensdag gaat er weer meer open en dit betekent meer mogelijkheden voor degenen die daten.
Julus schreef:
16-11-2020 22:48
O wow, ik wou dat ik Netflix had.

Ik ben aan the crown begonnen via Kodi.
Eff geen moord, hierna weer 😌

En heb the Queens gambit op mijn lijstje staan.
Julus schreef:
16-11-2020 22:50
Niet gaan vechten dames!
Wie vecht er? 🤔
Oeh the Crown. Die had ik graag willen zien.
Ik ben driftig op zoek naar iets wat me echt boeit.
Julia_20 schreef:
16-11-2020 22:58
Wie vecht er? 🤔
Nou, wellicht dat Antoon daar op hoopt?
Julia_20 schreef:
16-11-2020 22:49
Vivv, Qiyara en ik..

En waarom is dat de beste match?

Wat is u?
Hee, en ik!!

Het baart me eerder zorgen... Als we statistisch zouden toetsen, zou er dan uitkomen dat onder de eeuwige vrijgezelle vrouwen INFJ het meest voorkomende persoonlijkheidstype is @( ?
Attraverso schreef:
16-11-2020 22:54
Net zoals 'spiritueel'.
Net als openminded. Ook zo'n modewoord tegenwoordig.

Spiritueel ja ach...hoeft niet benoemd te worden toch? En dan met die quotes erbij.

Zo kreeg ik in mijn tijd dat ik op zo'n forum zat nog wel eens naar mijn hoofd dat ik niet spiritueel was. Want ik las geen spirituele boeken
Ik schreef terug...ik lees thrillers, maar ben geen moordenaar.

😂😂😂
Attraverso schreef:
16-11-2020 22:54
Net zoals 'spiritueel'.
Of vegans 🙈 Oeps.. Maar het feit dat ze het al benoemen vind ik altijd beetje apart.

En ben ook begonnen met The Crown, zo fantastisch 🙌 Queen’s Gambit staat ook nog op m’n lijstje.
LaFolie...

Mijn oog valt ineens op jouw profiel foto..

Tom Smith?
Julus schreef:
16-11-2020 22:56
Morgen is een heuglijke dag. Want vanaf woensdag gaat er weer meer open en dit betekent meer mogelijkheden voor degenen die daten.
Bij ons nog lang niet en veel meer gesloten dan bij jullie.
Haha oeps, ik heb toen ik nog op Tinder zat ook wel vegan in m'n profiel gehad. Of iets subtieler, helemaal onderaan na m'n tekst 'plant-based' en een plantje-emoji.

Omdat het een stom iets is om pas later achter te komen, ook voor de ander. Vaak toch een afknapper voor omnivoren. En andersom wil ik geen tijd steken in mensen die tegen veganisme zijn én wil ik alleen daten met minstens vegetariërs. Nou, daarom staat het in iemand profiel dus :P

Julia, nee, is J.J. Cale! Heb hem al heel lang, vond het zo'n sexy foto destijds :$ Edit; die Tom Smith even gegoogled... :heart:
Julia_20 schreef:
16-11-2020 23:03
Net als openminded. Ook zo'n modewoord tegenwoordig.

Spiritueel ja ach...hoeft niet benoemd te worden toch? En dan met die quotes erbij.

Zo kreeg ik in mijn tijd dat ik op zo'n forum zat nog wel eens naar mijn hoofd dat ik niet spiritueel was. Want ik las geen spirituele boeken
Ik schreef terug...ik lees thrillers, maar ben geen moordenaar.

😂😂😂
:rofl:

Of 'ik hou van lekker eten'
Tja ik mag hopen dat hij niet van vies eten houdt.
LaFolie schreef:
16-11-2020 23:10
Haha oeps, ik heb toen ik nog op Tinder zat ook wel vegan in m'n profiel gehad. Of iets subtieler, helemaal onderaan na m'n tekst 'plant-based' en een plantje-emoji.

Omdat het een stom iets is om pas later achter te komen, ook voor de ander. Vaak toch een afknapper voor omnivoren. En andersom wil ik geen tijd steken in mensen die tegen veganisme zijn én wil ik alleen daten met minstens vegetariërs. Nou, daarom staat het in iemand profiel dus :P

Julia, nee, is J.J. Cale! Heb hem al heel lang, vond het zo'n sexy foto destijds :$
Haha kan ik mij ook voorstellen hoor, maar vind dat er dan toch beetje een soort ‘ding’ van wordt gemaakt rondom het hele gebeuren. Of dat er een soort scheiding ontstaat. Ben niet tegen veganisme, maar ken wel wat mensen die het beetje willen doordrukken. Of die dan vervolgens wel leer dragen etc. Maar die willen dan vooral aan de hype meedoen 😬
LaFolie schreef:
16-11-2020 23:01
Hee, en ik!!

Het baart me eerder zorgen... Als we statistisch zouden toetsen, zou er dan uitkomen dat onder de eeuwige vrijgezelle vrouwen INFJ het meest voorkomende persoonlijkheidstype is @( ?

Het is inderdaad opmerkelijk dat er dus zelfs vier (!) in dit topic zitten terwijl maar 2% (of zo?) dit persoonlijkheidstype heeft..
Goedenavond lieve single's,

Hier een extraverte dame die een TMA voor haar werk heeft moeten maken. En we hebben een persoonlijkheidstest gedaan die heel ver ging.

De TMA is gewoon eng. Datertje in een paar bladzijden. Het klopt gewoon best eng.
En met de kleurentest was ik 100% geel wat bijna niet voorkomt een kleur 100%.

Echt super om dit te hebben over jezelf.

Julia knuffel ik snap dat je een thuis mist ik hoop dat het snel op je pad komt.
Ik beken dat als er vegan/vegetarisch bijstaat dat ik oversla. 😎

Zelf eet ik niet elke dag vlees of vis.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven