De Pilstoppers
donderdag 26 maart 2009 om 11:19
NaamLeeftijdNaam kind
+ geb.datum Bijzonderheden
Amy27 30 Sara
(06-09-06)
Brabbel 27 Kaj
(23-01-08)
DDDJ 28 Daphne
(08-06-06)
Frans 29 Milena
(18-03-06)
Bojan
(06-02-09)
Hera27 29 Nick
(18-04-06)
Luke
(01-08-08)
Jacinta 30 Tristan
(08-06-06)
Vera
(04-12-09)
Kayleigh 31 Kayleigh
(18-08-06)
Detlev
(25-11-08)
Nala24 28 Esmée
(14-09-09) Noa1977 30 Lotte
(06-11-06)
Sophie
(19-03-09)
Quintie 27 "Jano"
(24-06-06)
"Jani"
(27-07-09)
Stiertje1971 37 Yannick
(24-08-06)
Twaalf september 31 Ties
(29-06-06)
Fenne
(01-10-08)
Universe Zoon
(06-01-07)
+ geb.datum Bijzonderheden
Amy27 30 Sara
(06-09-06)
Brabbel 27 Kaj
(23-01-08)
DDDJ 28 Daphne
(08-06-06)
Frans 29 Milena
(18-03-06)
Bojan
(06-02-09)
Hera27 29 Nick
(18-04-06)
Luke
(01-08-08)
Jacinta 30 Tristan
(08-06-06)
Vera
(04-12-09)
Kayleigh 31 Kayleigh
(18-08-06)
Detlev
(25-11-08)
Nala24 28 Esmée
(14-09-09) Noa1977 30 Lotte
(06-11-06)
Sophie
(19-03-09)
Quintie 27 "Jano"
(24-06-06)
"Jani"
(27-07-09)
Stiertje1971 37 Yannick
(24-08-06)
Twaalf september 31 Ties
(29-06-06)
Fenne
(01-10-08)
Universe Zoon
(06-01-07)
maandag 11 mei 2009 om 15:29
Zeker netjes van kleine Kay, dat ze zo goed aangaf dat ze moest overgeven.
Verder was het dus wel een leuke dag.
Ws hebben we een naam voor de baby! Mannetje vond em al heel lang leuk, ik twijfelde nog. Omdat iemand in onze omgeving ook zo heet.
Maar dan kan je zoveel namen afstrepen, dat wordt lastig dan.
Ik ben verder aardig bijgekomen.
Nog wel moe, maar dat haal je ook niet in 1 nachtje in.
Ff het huis gesopt. De wc die was me toch ranzig! Was er eentje over z'n nek gegaan. Nou, de volgende keer mag die het zelf schoon maken. Heb nog nooit zoiets ranzigs gezien.
Verder was het dus wel een leuke dag.
Ws hebben we een naam voor de baby! Mannetje vond em al heel lang leuk, ik twijfelde nog. Omdat iemand in onze omgeving ook zo heet.
Maar dan kan je zoveel namen afstrepen, dat wordt lastig dan.
Ik ben verder aardig bijgekomen.
Nog wel moe, maar dat haal je ook niet in 1 nachtje in.
Ff het huis gesopt. De wc die was me toch ranzig! Was er eentje over z'n nek gegaan. Nou, de volgende keer mag die het zelf schoon maken. Heb nog nooit zoiets ranzigs gezien.
maandag 11 mei 2009 om 17:09
Getver dat is vies Nala.
brrr.
Maar wat super dat jullie een naam hebben voor de kleine meid.
En wat lief dat je wat kreeg van je man.
Kayleigh, wat knap van kleine kay dat ze het zo goed aangaf.
Hier een jongetje met beginnende oorontsteking. Druppels gekregen en hopelijk is dat voldoende en hoeft hij geen antibiotica.
Ga weer gauw verder.
Groetjes
brrr.
Maar wat super dat jullie een naam hebben voor de kleine meid.
En wat lief dat je wat kreeg van je man.
Kayleigh, wat knap van kleine kay dat ze het zo goed aangaf.
Hier een jongetje met beginnende oorontsteking. Druppels gekregen en hopelijk is dat voldoende en hoeft hij geen antibiotica.
Ga weer gauw verder.
Groetjes
maandag 11 mei 2009 om 18:11
maandag 11 mei 2009 om 22:12
Blond, schrijf ik geen naam op. Nick is het jongetje met beginnende oorontsteking.
Groot gelijk Nala dat je wat hebt gehaald. Kan me voorstellen dat je het niet wilt, maar ze schrijven het er alleen op als het kan anders niet hoor.
Ga nu zo lekker naar bed.
Morgen voor het eerst de hele dag werken, ben benieuwd.
Groetjes
Groot gelijk Nala dat je wat hebt gehaald. Kan me voorstellen dat je het niet wilt, maar ze schrijven het er alleen op als het kan anders niet hoor.
Ga nu zo lekker naar bed.
Morgen voor het eerst de hele dag werken, ben benieuwd.
Groetjes
maandag 11 mei 2009 om 22:27
dinsdag 12 mei 2009 om 15:41
Hoi!
Eventjes kort want ik ben alweer helemaal moe na de hele dag op pad te zijn geweest. Vanmorgen hadden we een vervolgafspraak bij de uroloog en Jano zal toch besneden worden. We zijn het er helemaal mee eens, maar het zal toch wel effe moeilijk en pijnlijk voor hem zijn, de armerd. Gelukkig is het een dagopname en mag hij gewoon mee naar huis na de ingreep (duurt maar een kwartiertje zelfs) Volgende week hebben we een intake bij de anesthesist. Ik hoop dat we het voor de bevalling allemaal achter de rug hebben. Of beter nog, voor zijn verjaardag, hoewel we hebben besloten dat we niet een feest gaan geven zoals normaal. Het is gewoon te vermoeiend voor mij, zeker tegen die tijd... dan ben ik 37 weken dus ik kan me niet eens indenken hoe ik dan rondwaggel! En jullie weten hoe de feestjes hier gaan met mijn schoonfamilie... veel eten, luide muziek en tot laat doorgaan. Ze komen ook uit heel het land naar ons toe dus dan kom je ook niet voor eventjes. Heel gezellig, maar nu effe niet Volgend jaar maar weer, dit jaar houden we het heel klein. We hebben gisteren wel al zijn cadeau gekocht; een Spiderman fiets, heel stoer!
Blondje Hera, hoe gaat het met Nick?
Eventjes kort want ik ben alweer helemaal moe na de hele dag op pad te zijn geweest. Vanmorgen hadden we een vervolgafspraak bij de uroloog en Jano zal toch besneden worden. We zijn het er helemaal mee eens, maar het zal toch wel effe moeilijk en pijnlijk voor hem zijn, de armerd. Gelukkig is het een dagopname en mag hij gewoon mee naar huis na de ingreep (duurt maar een kwartiertje zelfs) Volgende week hebben we een intake bij de anesthesist. Ik hoop dat we het voor de bevalling allemaal achter de rug hebben. Of beter nog, voor zijn verjaardag, hoewel we hebben besloten dat we niet een feest gaan geven zoals normaal. Het is gewoon te vermoeiend voor mij, zeker tegen die tijd... dan ben ik 37 weken dus ik kan me niet eens indenken hoe ik dan rondwaggel! En jullie weten hoe de feestjes hier gaan met mijn schoonfamilie... veel eten, luide muziek en tot laat doorgaan. Ze komen ook uit heel het land naar ons toe dus dan kom je ook niet voor eventjes. Heel gezellig, maar nu effe niet Volgend jaar maar weer, dit jaar houden we het heel klein. We hebben gisteren wel al zijn cadeau gekocht; een Spiderman fiets, heel stoer!
Blondje Hera, hoe gaat het met Nick?
dinsdag 12 mei 2009 om 20:06
Nala ik zou het toch ff aan de apotheek vragen, ik kreeg toen voor mij blaasontsteking mee, vanuit het ziekenhuis nog wel maar kreeg het mooi niet mee van de apotheek. KReeg iets anders ervoor.
KAn je niks homeopatisch gebruiken ?
Oh wat zielig voor Nick.. Hoe gaat het nu met hem.
heb zo`n koppijn, ik duik lekker mijn bedje in
KAn je niks homeopatisch gebruiken ?
Oh wat zielig voor Nick.. Hoe gaat het nu met hem.
heb zo`n koppijn, ik duik lekker mijn bedje in
dinsdag 12 mei 2009 om 20:21
Quintie, arme Jano toch geopereerd. Maar dan is hij er ook maar van af. Zou ik ook niet doen hoor een uitgebreide verjaardag met 37 weken zwanger.
Nala, wc weer schoon? Echt ranzig dat mensen dat zo achter laten.
Hera, hoe is het met Nick?
Kay, leuk zo'n dagje dierentuin met de family. Vind de dierentuin erg leuk voor de kids.
Hier ook leuke moederdag gehad. Mooie geverfde beker met geverfde tulpen gekregen. En een bedeltje voor mijn armband.
En natuurlijk bij de mama's en oma bezoek.
Vandaag zijn ze eindelijk geweest voor de keuken. Bijna alles is af. We moeten zelf nog 2 kastjes ophangen en afzuigkap aansluiten. En ze moeten nog komen kijken naar het aanrechtblad daar zit een randje in en krijgen ze niet recht. Dus nu teruggelegd bij de leverancier.
En had geloof ik ook nog niet gezegd dat de badkamer ook bijna af is. Er komt dus schot in de zaak
Nala, wc weer schoon? Echt ranzig dat mensen dat zo achter laten.
Hera, hoe is het met Nick?
Kay, leuk zo'n dagje dierentuin met de family. Vind de dierentuin erg leuk voor de kids.
Hier ook leuke moederdag gehad. Mooie geverfde beker met geverfde tulpen gekregen. En een bedeltje voor mijn armband.
En natuurlijk bij de mama's en oma bezoek.
Vandaag zijn ze eindelijk geweest voor de keuken. Bijna alles is af. We moeten zelf nog 2 kastjes ophangen en afzuigkap aansluiten. En ze moeten nog komen kijken naar het aanrechtblad daar zit een randje in en krijgen ze niet recht. Dus nu teruggelegd bij de leverancier.
En had geloof ik ook nog niet gezegd dat de badkamer ook bijna af is. Er komt dus schot in de zaak
woensdag 13 mei 2009 om 19:09
woensdag 13 mei 2009 om 21:31
Hi 12-9 wat fijn dat hij wel aangekomen is. Balen dat nu zijn lengte weer wat achter blijft.
Hebben ze ook gezegd waar ze aan denken, omdat ze nu weer verder gaan onderzoeken?
Wat super trouwens dat jullie huis nu bijna echt af is.
Heerlijk Nala dat je weer goed gekeurt bent door de VK. Hoe gaat het klussen.
Even een voor Q (wat een mooi verhaal op je hyves over moederdag)
Verder is het hier rustig.
Met nick gaat het wisselend. Gisteren had hij een topdag en was er niks aan de hand en vandaag toch veel last van zijn oren
Ben vandaag geslaagd voor kleren voor de bruiloft voor de kids. Heel gaaf!
Net zei Nick in bed: "ik ga niet meer spelen, want de batterijen zijn bijna op. Ik ga nu slapen X-D"
Ga nog even tv kijken en dan naar bed.
Groetjes en tot later
Hebben ze ook gezegd waar ze aan denken, omdat ze nu weer verder gaan onderzoeken?
Wat super trouwens dat jullie huis nu bijna echt af is.
Heerlijk Nala dat je weer goed gekeurt bent door de VK. Hoe gaat het klussen.
Even een voor Q (wat een mooi verhaal op je hyves over moederdag)
Verder is het hier rustig.
Met nick gaat het wisselend. Gisteren had hij een topdag en was er niks aan de hand en vandaag toch veel last van zijn oren
Ben vandaag geslaagd voor kleren voor de bruiloft voor de kids. Heel gaaf!
Net zei Nick in bed: "ik ga niet meer spelen, want de batterijen zijn bijna op. Ik ga nu slapen X-D"
Ga nog even tv kijken en dan naar bed.
Groetjes en tot later
woensdag 13 mei 2009 om 22:12
Hera, vervelend voor nick. En geslaagd voor de kleren, super!
Hoe zit het met je pumps?
Ze gaan kijken naar schildklierhormonen en groeihormonen en hij wilde toch nog een keer naar gluten kijken (is pas de 3e keer )
We hadden een andere arts omdat we door verhuizing ook naar ander ziekenhuis zijn gegaan. En die foto is volgens mij om nav bot te kijken hoe groot hij zou moeten worden/kan worden.
Ze hebben tot nu vooral gekeken naar mag/darm problemen vanwege zijn gewicht en niet naar groeiachterstand.
Hoe zit het met je pumps?
Ze gaan kijken naar schildklierhormonen en groeihormonen en hij wilde toch nog een keer naar gluten kijken (is pas de 3e keer )
We hadden een andere arts omdat we door verhuizing ook naar ander ziekenhuis zijn gegaan. En die foto is volgens mij om nav bot te kijken hoe groot hij zou moeten worden/kan worden.
Ze hebben tot nu vooral gekeken naar mag/darm problemen vanwege zijn gewicht en niet naar groeiachterstand.
donderdag 14 mei 2009 om 10:36
Thx Eems voor de tip!
Ben toch nog ff met de apotheek gaan bellen en gaf jouw tip aan.
Dat vond 'ie een goede.
Op de bijsluiter van Zyrtec staat dit, omdat het een nieuw med. is.
Dus nog onvoldoende info over gebruik bij zwangerschap.
Tavegil is een oud middel, dus alles is bekend daarover en daarom geheel veilig.
Ik slik nu dus ook Tavegil. Vond ik een prettiger idee.
Nu nog afwachten of het gaat helpen... Slaap nog steeds bagger hierdoor.
Quintie, weer een beetje bijgekomen?
Hoop het ook dat Jano snel geholpen kan worden.
Jep, 12-9, heb de wc schoongekregen. Was een goor werkje, maar het is gelukt.
Eindelijk dus schot in de zaak in jullie huis. Jeej!
Spannend weer, al die onderzoeken bij Ties.
Hier een steeds drukkere dame in mijn buik. Echt zo leuk.
Wij zijn steeds meer met namen en kaartje bezig. Vind het gewoon leuk om te doen en straks al af te hebben.
Wij zijn gister weer goed bezig geweest in het huis.
Ik ben begonnen met verven! Echt leuk is dat.
Straks ff sporten en vanmiddag hetzelfde nog een keer verven.
Ga vanaaf denk niet. Wil de halve finale van het songfestival zien.
Morgen hele dag werken, ga 's avonds ook niet, want zaterdag vrijgezellenfeest. Moet dan tuurlijk wel een beetje uitgerust zijn.
Ben toch nog ff met de apotheek gaan bellen en gaf jouw tip aan.
Dat vond 'ie een goede.
Op de bijsluiter van Zyrtec staat dit, omdat het een nieuw med. is.
Dus nog onvoldoende info over gebruik bij zwangerschap.
Tavegil is een oud middel, dus alles is bekend daarover en daarom geheel veilig.
Ik slik nu dus ook Tavegil. Vond ik een prettiger idee.
Nu nog afwachten of het gaat helpen... Slaap nog steeds bagger hierdoor.
Quintie, weer een beetje bijgekomen?
Hoop het ook dat Jano snel geholpen kan worden.
Jep, 12-9, heb de wc schoongekregen. Was een goor werkje, maar het is gelukt.
Eindelijk dus schot in de zaak in jullie huis. Jeej!
Spannend weer, al die onderzoeken bij Ties.
Hier een steeds drukkere dame in mijn buik. Echt zo leuk.
Wij zijn steeds meer met namen en kaartje bezig. Vind het gewoon leuk om te doen en straks al af te hebben.
Wij zijn gister weer goed bezig geweest in het huis.
Ik ben begonnen met verven! Echt leuk is dat.
Straks ff sporten en vanmiddag hetzelfde nog een keer verven.
Ga vanaaf denk niet. Wil de halve finale van het songfestival zien.
Morgen hele dag werken, ga 's avonds ook niet, want zaterdag vrijgezellenfeest. Moet dan tuurlijk wel een beetje uitgerust zijn.
donderdag 14 mei 2009 om 21:26
Wat raar dat ze elke keer kijken naar glutenallergie. Kan dat nog veranderen? Dat ze ineens wel allergisch zijn.
Sneu voor Ties (en voor jullie natuurlijk ook) dat hij weer allemaal onderzoeken krijgt.
Nala, volgens mij schieten jullie al lekker op met jullie huis. Handig dat Amy er zoveel van af weet. Leuk hé die voorbereidingen en dat getrappel in je buik.
*zwaai* naar dddj. Lukt het allemaal nog schat?
Ik heb schoenen en nog wel aardig leuke ook.
Zwart met een bandje erover, zodat ik niet ga happen. Ben er helemaal blij mee.
Ga nu even bankhangen.
Sneu voor Ties (en voor jullie natuurlijk ook) dat hij weer allemaal onderzoeken krijgt.
Nala, volgens mij schieten jullie al lekker op met jullie huis. Handig dat Amy er zoveel van af weet. Leuk hé die voorbereidingen en dat getrappel in je buik.
*zwaai* naar dddj. Lukt het allemaal nog schat?
Ik heb schoenen en nog wel aardig leuke ook.
Zwart met een bandje erover, zodat ik niet ga happen. Ben er helemaal blij mee.
Ga nu even bankhangen.
donderdag 14 mei 2009 om 21:37
DDDJ, zwaai terug
Nala, je klinkt helemaal happy zwanger, echt leuk!
Hera, gelukkig geslaagd voor je schoenen.
Had wel even zoiets gaan we weer. En had die gluten ook niet laten prikken als hij toch niet moest worden geprikt. In principe is het uitgesloten maar hij heeft alle kenmerken van glutenallergie dus hij wilde het toch nog een keer voor de zekerheid.
Vandaag een ontzettend drukke dag op het werk. We hebben nu een paar ontzettend drukke kinderen op de groep. Vind het wel heel leuk maar wel lastig nu ik met invalkracht werk.
Gelukkig nog maar 4 weken en dan heb ik vakantie en daarna nog 1 weekje en is mijn collega weer terug.
Nala, je klinkt helemaal happy zwanger, echt leuk!
Hera, gelukkig geslaagd voor je schoenen.
Had wel even zoiets gaan we weer. En had die gluten ook niet laten prikken als hij toch niet moest worden geprikt. In principe is het uitgesloten maar hij heeft alle kenmerken van glutenallergie dus hij wilde het toch nog een keer voor de zekerheid.
Vandaag een ontzettend drukke dag op het werk. We hebben nu een paar ontzettend drukke kinderen op de groep. Vind het wel heel leuk maar wel lastig nu ik met invalkracht werk.
Gelukkig nog maar 4 weken en dan heb ik vakantie en daarna nog 1 weekje en is mijn collega weer terug.
vrijdag 15 mei 2009 om 13:03
Naaaaala, heb jij toevallig een bola, en zo ja, hebbie tips voor mij waar ik die voordelig kan vinden? Heb zulke mooie gekleurde gezien op i-net namelijk, maar ik ben nogal van de vinkveeeeeelsteduur Had ook al op MP gekeken maar wordt niet veel aangeboden.
12/9 tjonge ik vind het zo heftig allemaal wat Ties allemaal doorstaat! Even een voor jullie!
edit: moet even glimlachen hoor, wat klinkt dat dom, Naaala heb jij een booola
12/9 tjonge ik vind het zo heftig allemaal wat Ties allemaal doorstaat! Even een voor jullie!
edit: moet even glimlachen hoor, wat klinkt dat dom, Naaala heb jij een booola
zaterdag 16 mei 2009 om 21:48
we hebben een nieuwe tv. We hadden nog zo'n oud groot ding. Man wilde allang een nieuwe natuurlijk maar ik vond het niet zo nodig aangezien de oude het nog gewoon deed. Maar het geluid stopte er van de week mee dus mocht man eindelijk een nieuwe. Dus hier nu ook zo'n mega groot plat scherm . Heb het weten te beperkten tot 94 cm, als ik man zijn gang had laten gaan hadden we 107 (of misschien wel nog groter) gehad.