De Pilstoppers

26-03-2009 11:19 2443 berichten
Alle reacties Link kopieren
NaamLeeftijdNaam kind

+ geb.datum Bijzonderheden

Amy27 30 Sara

(06-09-06)

Brabbel 27 Kaj

(23-01-08)

DDDJ 28 Daphne

(08-06-06)

Frans 29 Milena

(18-03-06)

Bojan

(06-02-09)

Hera27 29 Nick

(18-04-06)

Luke

(01-08-08)

Jacinta 30 Tristan

(08-06-06)

Vera

(04-12-09)

Kayleigh 31 Kayleigh

(18-08-06)

Detlev

(25-11-08)

Nala24 28 Esmée

(14-09-09) Noa1977 30 Lotte

(06-11-06)

Sophie

(19-03-09)

Quintie 27 "Jano"

(24-06-06)

"Jani"

(27-07-09)

Stiertje1971 37 Yannick

(24-08-06)

Twaalf september 31 Ties

(29-06-06)

Fenne

(01-10-08)

Universe Zoon

(06-01-07)

Hier doen we niet veel vandaag, behalve een enorme bult was wegwerken, gisteren had ik ook al alle lijnen vol en vandaag nog een keer, maar dan zijn we ook weer bijna bij! We hadden een 'kleine' achterstand. Ach ik vind de was niet het vervelendste huishoudelijke klusje wat er is. Moet eigenlijk ook nog stofzuigen en daar heb ik meer een hekel aan.

Morgen zijn de winkels natuurlijk dicht, moet ik vandaag ook echt nog even pampers halen... Daar heb ik echt geen zin in, zucht... Maar ik geloof dat we niet meer genoeg hebben voor 2 dagen... Wat dat betreft zou ik het wel erg fijn vinden als Detlev ook op de fiets kan en mag, ben je toch iets mobieler. Het is te ver voor Kayleigh om te lopen naar het dorp, tenzij ik met de bolderkar ga natuurlijk. Nou ja, ik kijk zo nog wel even als de kids wakker zijn wat ik doe...
Sjit Quintie, dat dat nu tegen zit.

Ben benieuwd hoe de echo eruit ziet.

Hoe ging het bij de anesthesist met Jano?

Kay, nog een beslissing kunnen nemen hoe je de pampers bent gaan halen?

Ik ben goed bezig geweest met mijn schoonmoeder vanmiddag in het huis.

Veel kunnen verven!

Dat geeft de burger weer moed.

Eenmaal thuis, kwam mijn nieuwe mobiel. Kan ik me daarop gaan uitleven.
Weekend!!!!!!!!!!

kom morgen wel weer terug, kids moeten eten, in bad en naar bed.

quint
Goedemorgen!

Moeilijk hoor, om rustig en nuchter te blijven. Ik maak me gelijk zoveel zorgen. Ik voel de baby verder gewoon veel bewegen dus ja, het komt vast allemaal wel goed enzo, maar jeetje... wel balen hoor. Op het juli topic waar ik meeschrijf is er trouwens een meisje die juist een te kleine buik heeft voor de zwangerschapsduur.

Bij de anesthesist ging het goed, stelde eigenlijk niet zoveel voor. Een klein onderzoekje om te kijken of hij gezond is en narcose mag en we kregen uitleg over de procedure enzo. Ik word maandag of dinsdag gebeld met de datum van de ingreep.

Nala doe je wel rustig aan in jullie huis?? Ik dacht trouwens dat je niet mocht verven als je zwanger bent. Ik riep dat althans heel hard toen we gingen verhuizen en ik zwanger was van Jano, werkte heel goed

Is het nog gelukt met de pampers Kayleigh? Ik kreeg laatst een goede site als tip: http://www.watkostenluiers.nl/ zodat je altijd aanbiedingen kan volgen. Handig!!
Quintie, je mag gewoon verven, als het maar op waterbasis is en je goed ventileert.

Ik wil juist verven, want er moet zoveel gebeuren, dan komt het nooit af voor die tijd.

We laten nu ws de beneden boel al verven en behangen, ivm de tijdsdruk.

Keuken is gister binnen gekomen en als het goed is zijn er nu 2 vrienden mee bezig! Leuk!

Ben zo benieuwd!!!

Hier gaat alles nog steeds goed.

Gister een productief dagje achter de rug in het nieuwe huis.

Vanmiddag ff weer het een en ander bij de Karwei halen en dan weer aan de klus.

Heb ook mijn nieuwe mobiel binnen. Echt leuk is dat!

Wel nog ff wennen, zo'n touchscreen.
O gutt Quintie, ik ben een stommerd, ik dacht al, er staat 'of hij tegen narcose kan', en ik dacht, maar het is toch een meisje? Maar het gaat over Jano. Ik zat al terug te lezen naar 'ingreep' (in kader van je dochtertje), maar oke, ik snap um weer. Is ook zo. Man je hebt er wel wat bij zo he ...

En verven kan op zich wel, als het watergedragen verf is (en niet op basis van terpentine). Maar mss maakt het niets uit als je een mondkapje draagt, maar dat zou ik zo niet durven zeggen.
hahaha daar gaat Nala ook al mosterd dus van mij
Zag jongensnamentopic voorbij komen, even in gekeken (verder nog niet met namen bezig hoor), zag "Ingmar" staan en opperde het aan man. Vond 'ie niet mooi. Ik zeg, wat vind jij dan een mooie naam, noem jíj eens wat. "Ja ik heb er nog niet over nagedacht, ik vind Tristan mooi, maar ja, die kan niet meer."

Dussss, dat gaat weer moeilijk worden. Denk dat we voor het gemak de meisjesnaam van de vorige keer maar laten staan

Nala, zijn jullie erover uit of verandert dat nog wel eens?
Even snel.

Q voor jou. Het zit jullie niet mee

jac, ik vind tristan ook wel een mooie naam

Nala, mooi dat het allemaal lekkker opschiet. Hoe was het bij de fysio?

kayleigh, leuk dat kleine Kayleigh zo druk bezig is met je schoenen.

Nou de bruiloft was geweldig. De bruid en bruidegom zagen er geweldig uit.

Kids hebben zich keurig gedragen en prima vermaakt.

Weer was prima, dus helemaal top

ben nu helemaal kapot en veel last van mijn bekken, maar dat komt wel weer goed.

Ik weet dat ik na zo'n dag veel last heb. En gisteravond een poos met de bruid op de dansvloer gestaan. Met als motto: "als ik morgen dan toch last heb, dan wil ik in elk geval een topavond hebben gehad "en dat is gelukt.

Ga nu even een hapje eten. Tot later.
Zoooow ik moest echt even denken bij het inloggen hier

(de smileys werken niet en k had net ook al zitten typen, dat plaatsen ging helemaal niet)

Jac ik heb jou dus nog niet kunnen feliciteren met je zwangerschap, bij deze dus!

En Nala een girl, superleuk!

Do wil wel even op jou reageren.

Het is tuurlijk allemaal zwaar klote, maar blijf hoop houden lieverd!

Ik heb een vriendin (ja,ja, ik haal haar steeds erbij) die zo'n beetje hetzelfde heeft als jij en daarbij heeft haar man heel zwak zaad.

maar ze hebben via ifv een zoontje (en ze is eens spontaan zwanger geweest van een 2-ling, maar dat ging helaas mis, maar volgens de artsen een wonder dat het zomaar gebeurde.) Knuf voor jullie!

Verder niet veel bijgelezen, solly!

Ben ook zo weer weg, heb hier een gewaterpokt kind, lang niet leuk, maar dan hebben we dat ook maar weer gehad.

Groetjes allemaal!

Uni
Jacinta, we hebben tot nu toe nog steeds dezelfde meisjesnaam.

Durf nog niet 100 % zeker te zeggen dat dit hem wordt.

Je hebt ten eerste nog ff de tijd om van gedachten te veranderen.

En we kennen iemand die zo heet (nee Quintie, je kent d'r niet ) en dat hield mij tegen.

Hera, ik hoef niet meer trug te komen bij de fysio.

Ik moet zelf met oefeningen verder gaan.

Das alleen het grote probleem. Mijn motivatie is altijd erg ver te zoeken. Ook al heb ik zo'n pijn in mijn rug...

Balen Uni, dat je jongetje de waterpokken heeft.

Maar wat je ook zegt, heeft 'ie het maar weer gehad.

Succes ermee!

Bij de Karwei weer goede inkopen kunnen doen. Laminaat weer voor 100 euries goedkoper! Lang leven de aanbiedingen.

Het grootste gedeelte van de keuken staat ook al!

Zal van het weekend weer eens foto's plaatsen.
Murning all!!!

Ik ga zo zwemmen met een vriendin, boodschappies doen, nog ff wat verven in het huis en vanaaf een bakkie doen bij zwager en zusje.

Morgen de pretecho!!! Jeej!

Door het hele huis raken dit soort dingen een beetje in de vergetelheid.

Maar daardoor gaat de tijd ook sneller.
Haaai,

We zijn er weer

Gisteren naar huis gereden. Lang stuk hoor, en we hadden ook nog pech want ergens in Duitsland voor Koblenz begaf de auto het. Haha we moesten ineens de vluchtstrook op omdat de vrachtwagens sneller de bergen op reden dan wij . Duitse Anwb gebeld, die kwamen en na 2 uur wachten en kindjes entertainen konden we weer op pad.

Vakantie was oke. Vermoeiend helaas. Bojan was iedere ochtend rond 5 uur wakker, daardoor werd Milena wakker en begon de dag dus om 5 uur. Whehehe. Nou ja het waren lekker lange dagen dus . Veel familie bezocht, gepronkt met onze mooie en vaak ook zeer zoete kindjes . Milena spreekt zelfs al een mondje Sloveens nu. Uitstapjes gemaakt, ging vaak goed, maar we hebben ook met 2 brullende kindjes door Bled gelopen en dan vraag je je wel af wat je daar aan het doen bent. En omdat het appartement in het huis van familie is, konden we de babyfoon gewoon naar beneden brengen en we zijn dus ook 4 keer lekker met zijn 2en of met een groepje op stap geweest. Dat was erg leuk! Heeeeeel mooi weer gehad, maar 1 keer regen geloof ik, dus we zijn lekker bruin geworden!

Vakantie was leuk, maar ik dacht wel regelmatig terug aan de keren dat we met zijn 2en op vakantie waren en je lekker kon uitslapen en dan een boek lezen enzo
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
Quint, hmm balen dat je je nu zorgen moet maken zeg. Tis vast niks, maar ik kan me helemaal voorstellen dat je het niet leuk vindt! Tweede zwangerschappen zijn zwaar he? Vond ik ook hoor. Als je nog geen kindje rond hebt lopen, kun je tenminste zelf nog lekker gaan zwelgen en bijslapen overdag enz. Nu zit dat er niet meer in helaas. Maar het goede nieuwsL ik vond mijn zwangerschap best zwaar, maar toen Bojan er eenmaal was, waren eigenlijk al mijn kwaaltjes meteen verdwenen! En twee kindjes hebben is soms best zwaar, maar ik vond de eerste periode met Bojan veel makkelijker dan met Milena.

Ik heb trouwens nog wel steeds last van mijn schaambeen. Die was tijdens de zwangerschap al pijnlijk. Tijdens de bevallig heb ik het gekneusd blijkbaar en ik voel het nu nog af en toe.

Nala, lekker dat het zo goed gaat in jullie huis. Haha enne ahum ik hebd us ook gezegd dat ik niet kon schilderen toen ik zwanger was. .

Ik heb Tavegil geslikt toen ik zwanger wilde worden, tijdens de zwangerschap werd het afgeraden door de huisarts. Ik werd er trouwens beroerd van, dus bij mij viel het toch niet zo goed.

12-9 lekker dat het met jullie huis nu ook goed gaat!

Jee en Ties is dus wel flink aangekomen, maar slecht gegroeid. Vervelend zeg, zeker dat hij nu weer onderzoeken moet. Denken ze aan een groeistoornis oid?

Ik ben zelf zooo blij dat Bojan zo'n lekkere flinkerd is. Aan de ene kant is het jammer, want het 'baby' is er al wel af, aan de andere kant is het een lekker spekkie en kan ie dus wel tegen een stootje. Hij draagt nu kleertjes die Milena droeg toen ze 1 was

Hera, goed dat je toch schoenen gevonden hebt!

DDDJ
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
Ennnnnnnnnnnn ook weer geleerd wat een bola is

Ik hoop zo dat het vertellen op je werk meevalt. Meestal als je het slechtste verwacht, valt het mee. Dus ik hoop dat dat nu voor jou ook zo zal zijn
Trouwens haha jasdurman die Tristan een leuke naam vindt

Mijn man was zeer ongeinteresseerd trouwens tijdens de zoektocht naar de prefecte naam en is uiteindelijk met de perfecte naam gekomen
Zo ik ben er weer, gezellig he
Gezellig hoor dat je er weer bent Frans!!! Is toch anders met kinderen op vakantie gaan nietwaar! Poeh en elke dag om 5 uur eruit, das wel pittig. Leuk zeg dat Milena wat Sloveens spreekt, klinkt vast erg stoer. En ik vind het ook erg lekker dat Detlev zo'n lekker stevig mannetje is, hij weegt nu al meer dan toen kayleigh 1 jaar was. Nu heb ik me met haar ook nooit echt zorgen gemaakt, zag er ook altijd wel lekker uit, was hooguit te klein volgens het cb.

O, jij hebt ook nog last van je schaambeen, ik ook nog. Vooral als ik iets intensiefs moet doen, laatst moest ik rennen op een alarm op mijn werk en toen had ik er last van en ik deed heel stoer even aan mijn nichtje van 5 voor hoe je de handstand moest doen en toen kreeg ik een flinke pijnscheut die ik nog lang bleef voelen...
Heb woensdag geen boodschappen meer gedaan, maar gegokt dat we het toch zouden redden. Alle pampers uit het hele huis verzameld en geteld en het is ook nog goed gegaan. Vanmorgen gezellig met dochter alleen wezen winkelen: 'de meisjes gaan lekker weg en de jommens blijven lekker thuis' zoals Kayleigh dan zegt, haha! Even wat quality time met mama. Ik zoek ook altijd waar aanbiedingen zijn voor pampers op internet, meestal is er ergens wel iets. Die site die jij noemde Quint, kende ik nog niet, zal hem onthouden!

Lekker aan het verven dus Nala. Heb ik ook gewoon doorgedaan toen ik zwnager was. Met Detlev had ik geen schoonmaak-nesteldrang, maar een verf-nesteldrang, heb toen flink wat klusjes in huis op verfgebied gedaan... Wanneer willen jullie nog maar over zijn? Leuk een pretecho!

Mooi dat de bruiloft geslaagd was, jammer van je bekkenklachten daarna. Maar je hebt je toen in ieder geval lekker vermaakt! Hoe gaat het nu met je bekken?

Och en arme uniboy de waterpokken... Ze gaan op ons kdv ook rond, ben blij dat kayleigh en detlev ze gehad hebben. Is zo zielig, heeft hij er veel last van?

ff plaatsen, ging laatst steeds mis hier op forum...
De pretecho was helemaal super!

We krijgen 100% zeker een dochter.

Mevrouw wilde alleen niet goed op de foto en draaide telkens haar hoofdje weg.

Maar we hebben gelukkig een paar mooie echo foto's! (ga ze zo proberen op mijn Hyves)

Het eerste was die vrouw vertelde is dat ze een klein neusje heeft. (Vent heeft nl een grote neus )

Onze kleine meid heeft wel bolle wangen, dat heeft ze dan weer van d'r moeder.

En lenig dat ze is! (dat heeft ze dan weer niet van mij ) Ze lag met d'r benen/voetje tegen d'r hoofdje aan!!! Nou, probeer dat maar eens na te doen.

Ook draaide ze continu. Dan weer d'r hoofdje links en dan weer rechts. En schoppen tussen door.

Helaas lag de navelstreng ook de hele tijd bij d'r gezicht/nek, dus die zag je continu in beeld.

Maar het was dus helemaal geweldig en alles zag er goed uit.

Ze weegt nu zo'n 630 gram. Het gaat al wat worden.

Ik lees later ff bij.

Ga eindelijk ff op mijn gat zitten. Laterz!
Even snel. Problemen met Viva.

Super dat alles goed was/is met jullie beweeglijke dochter nala.

Bijzonder hé dat ze dat allemaal kunnen zien op een echo.

Universe, wat sneu dat uniboy last van de waterpokken heeft.

Frans, welkom terug. Klinkt als een leuke vakantie!

Kayleigh, lekker hoor dat Detlev zo goed groeit.

Verder gaat het hier wel goed. Nog steeds wat last van mijn bekken dus echt te fanatiek geweest.

Maar dat komt vanzelf wel goed.

Ga nu even rustig tv kijken.

Groetjes
Super Nala dat alles goed was.. heerlijk zo een beweegelijk kind, wacht maar als je op het eind loopt dan hoop je dat ze een keer stil ligt hahahaha

Frans klinkt als een leuke vakantie. Welcome back , wel balen dat jullie pech hebben gehad.. Vind ik maar niks met kids erbij maarja dat hoort er ook bij.

Hera toch weer teveel gedaan he, dan wordt je meteen weer afgestraft.. nou doe ff lekker rustig aan.

Quint hoe gaat ie met je ?

Kay Detlev groeit goed, lekker hoor;

Uni hoe gaat ie ? Wat zielig voor kleintje..

Hier gaat alles goed, weekend weg was vorige week erg leuk, vermoeiend met alle kids maar erg gezellig.

Volgende week woensdag gaan we op vakantie, we vetrekken om 5.15.. pff vroeg maar heb je wel wat aan de dag..

met Kaj gaat het ook super goed, hij eet steeds regelmatiger en beter.. Komt nu ook wat minder vaak `s nachts maar is wel elke keer vroeg wakker maarja het zit er nu eenmaal in dus dan raak je er wel aan gewend en man en ik doen het samen en dat scheelt een hoop frustatie hoor !

Kaj zegt al best veel woorden hij zegt ook heel veel woorden na als je wat tegen hem zegt, zo leuk... Wordt elke dag steeds meer verliefder op hem !!

Vandaag wil ik ff naar de Mediamarkt voor een nieuwe fotocamera kijken.

En na de vakantie gaat de box eruit. Tafel en stoel er voor in de plaats en spelen maar..
Hai

Milena zegt ook nog steeds jommes

Nala, fijn dat de echo zo leuk was!!

Wat een heerlijke dag he gisteren! Milena en ik hebben lekker in de tuin gewerkt. Heerlijk! sMiddags en beginvan de avond naar mijn opa die jarig was en savonds kregen we bezoek van mijn zusje + man + mijn kleine neefje. Bojan had een eetdagje en wilde ineens weer 7 voedingen. De gekkerd!

Hij kan trouwenws lachen met geluid. Ooh wat is dat lief!

Milena is nog n iet helemaal zindelijk. Ze is het bijijijna. Gisteren was haar luier de hele dag droog en heeft ze de hele dag op het potje gepoept (wat resulteerde in een enorme drol midden in de woonkamer bij mijn opa en oma toen de hele familie daar zat te eten, lekkerrrr ) Ze wil niet op de wc trouwens, dan schreeuwt ze moord en brand. Milena is niet zo'n goed voorbeeld wat betreft zindelijkheid dus . Het interesseert haar ook echt geen reet als ze een vieze luier heeft. Bojan die gilt het uit dan, dus misschien is hij wel eerder zindelijk.

Fijne dag allemaal!

Wij gaan vandaag weer op familiebezoek. Er is al wat gezeik over, dus ik ga tot 10 tellen vandaag
Goedemorgen

Wat fijn Nala! Heel fijn nieuws, leuk om je enthousiasme te lezen. Ik ga zo even op Hyves kijken naar je foto's.

Frans leuk dat je er weer bent en dank je wel voor je opbeurende woorden. Ik weet het ook nog van Jano's geboorte. Zodra hij eruit was voelde ik me zo opgelucht en "licht". Echt alsof er een hele last van mijn schouders af was gevallen. Soort van

Brabbel ook positieve berichten van jou, heerlijk hoor!

Hera hoe gaat het vandaag met je bekken? Rustig aan!

Met mij gaat het wel redelijk. Ik was net alleen zo dom om een topic hier te lezen... van alle controles en echo's goed en dan... gaat over een vrouw die met 32 weken teveel vruchtwater had en toen bleek haar zoontje niet goed te zijn en die heeft nog geen 3 weken geleefd toen hij geboren was. Slik. Ik ben vandaag 32 weken precies en ik vraag me af waarom ik dit moest lezen, want mijn zorgen zijn weer helemaal terug op de voorgrond, terwijl ik het eerst een beetje kwijt was. Dit zal een hele lange week gaan worden op deze manier... volgende week dinsdag is de echo pas. Mijn moeder zei van de week gelijk al tegen mij dat ik de verloskundige moet vragen of de echo niet eerder mag omdat ik me zo zo'n zorgen maak. Maar ik wil ook weer niet zeuren ofzo... pfff ik weet het niet meer.
Quint, als jij je zorgen maakt heeft de vk dat veroorzaakt en zou ik haar ook gewoon bellen, er zijn natuurlijk veel vrouwen die net even meer of minder vruchtwater hebben, maar goed bij sterke afwijkingen is het soms, ik zeg soms, wat anders.

Dus bij zorgen/stress mooi de vk bellen en dan is het haar taak om die stress weg te nemen!!! dikke kus

FRans welkom back!! wat een knapperts heb jij zeg, Bojan een lekkere vrolijkert en milena zo goed als zindelijk!!! super!!

Brab, ook lekker naar portugal, wij vertrekken morgen heb er zo'n zin in!!

12-9 klaar met alles? en is het naar jullie zin?

Uni waterpokken bah vervelend hoor!!!! hoop dat het snel indroogd! Hoe is het verder met jullie? En met slapen van de kleine??

Kay, wat heerlijk dat detlev zo goed groeit!!! en een beetje afbuigen hoort er bij toch (behalve bij mijn reus die groeit maar door)

Nala wat heerlijk zo'n pretecho!!!! Echt genieten om tussendoor iets van de kleine te zien! En je huis gaat ook lekker, straks de laatste weken lekker rust!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven