Uitgerekend eind februari begin maart

22-06-2020 13:22 368 berichten
Wie vindt het leuk om alles wat bij onze (nu nog prille) zwangerschap hoort te delen? :) ❤️

Er is al een topic van februari, maar die is al erg vol. Dus ik dacht, laat ik een nieuwe aanmaken voor eind feb/begin maart! Je kunt zelf de tabel bijwerken. De gegevens daarvoor zijn:

Gebruikersnaam: Babyeindfeb
Wachtwoord: Babyeindfeb

NaamLft#kind UD Geslacht
Numberonejasmin 31 2e 18 feb meisje
pampusgras12 30 2e 24 feb jongen
Frigga 29 2e 26 feb verrassing
Pimpelmusje 32 2e 27 feb meisje
GreenBean 35 1e 27 feb meisje
Artemiz 26 1e 1 mrt ...
Sterrenmunt--- 28 2e 1 mrt verrassing
Helmgras 31 3e 2 mrt meisje
Bankkussen 27 1e 2 mrt meisje
Zebrastrepen 36 2e 5 mrt ...
. . . . ......
Ambracia :redrose:
Cakejes :redrose:
Tijdje niks van gehoord, maar altijd welkom terug: Lathyrusjes
anoniem_637a886e2b1aa wijzigde dit bericht op 29-10-2020 10:56
68.39% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
De mensen die graag mee willen doen met een appgroepje kunnen mij wel een priveberichtje sturen met hun nummer. Dan maak ik er 1 aan!
Alle reacties Link kopieren
Pb gestuurd!
Alle reacties Link kopieren
Numberonejasmin schreef:
03-10-2020 19:49
De mensen die graag mee willen doen met een appgroepje kunnen mij wel een priveberichtje sturen met hun nummer. Dan maak ik er 1 aan!
Ik had gereageerd op je pb maar ik zie mijn reactie nu niet meer. Is het aangekomen?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb je ook een pb gestuurd Jasmin.

Vervelend dat je je zo voelt Sterrenmunt. Kan het zijn dat je nog moet wennen en het na een paar weken beter gaat?
Alle reacties Link kopieren
Je hebt van mij ook PB!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben niet zo'n fan van groeps whats-apps dus dan haak ik af :-).

Laatste nieuws nog wel: 20-weken echo zag er keurig uit! Ons meisje was alleen zo beweeglijk dat de echoscopiste nogal een uitdaging had, maar uiteindelijk alles goed in beeld kunnen brengen. Ik blijk zelf wel een laagliggende placente te hebben (niet over de uitgang, maar wel er tegenaan), dus dat gaan ze in de gaten houden. Voor nu gaan ze er vanuit dat met het oprekken van de baarmoeder de placenta nog wel een stukje mee omhoog beweegt. Met 30 weken weer een inwendige echo om te checken en als ie dan nog zo ligt, bestaat er de kans op een geplande keizersnede, maar vooralsnog hoefde ik me daar niet druk om te maken.
Alle reacties Link kopieren
Fijn dat alles er goed uitzag GreenBean! Hopelijk trekt de placenta mooi mee omhoog!
Alle reacties Link kopieren
x
bankkussen wijzigde dit bericht op 15-06-2021 13:57
0.00% gewijzigd
Ook ik ga niet meedoen met een whatsapp-groepje. Maar zou het wel heel jammer vinden als dat betekent dat hier niet meer gekletst wordt.

Fijn van de goede 20 weken echo's!

Hier vandaag de echo gehad en dat was zo ongeveer een kopie van hoe greenbean het beschrijft, inclusief laagliggende placenta. Verder zag alles er supergoed uit. De kleine dame is heel actief en voel ik eigenlijk de hele dag bewegen. Dat wordt nog wat als ik straks wat verder in de zwangerschap ben...
Alle reacties Link kopieren
Yes, fijn Bankkussen & Helmgras! Voor jou hoop ik ook dat de placenta nog omhoog gaat Helmgras! En wat leuk dat je haar al zoveel voelt. Ik voel de kleine ook regelmatig maar nog niet super veel. Zag vanavond wel voor het eerst mijn buik weer bewegen. Toch weer bijzonder :flirting:
Alle reacties Link kopieren
x
bankkussen wijzigde dit bericht op 15-06-2021 13:57
0.00% gewijzigd
Hallo meiden! Ik laat ook weer even van me horen.. leuk om te lezen hoe het bij jullie gaat en hoe jullie buiken aan het groeien zijn :) Gisteren had ik weer een positieve test in handen, ik ben nog heel voorzichtig maar natuurlijk ook erg blij! Veel succes voor jullie allemaal met de tweede helft van de zwangerschap!
Alle reacties Link kopieren
Bankkussen geen idee wat 'normaal' is. Ik ben slank en heb de placenta achter dus denk dat dat meehelpt.
Ambracia gefeliciteerd! Kan me voorstellen dat het spannend is, maar het begin is er! :heart:
Alle reacties Link kopieren
x
bankkussen wijzigde dit bericht op 15-06-2021 13:58
0.00% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ambracia Gefeliciteerd, wat een mooi nieuws! Snap dat het extra spannend is, ik duim met je mee voor een plakker deze keer!

Sterrenmunt en bankkussen Hier nog geen beweging niks te zien aan de buitenkant, ook erg slank dus hoop dat dat meehelpt om het snel te zien :-)! Lijkt me zo bijzonder.
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ook hier even een berichtje van mij. Wat leuk om te lezen dat het met iedereen goed gaat.
En ook hier weer een positieve test in de handen. Wij zijn nog erg sceptisch gezien mijn voorgeschiedenis maar het begin is er

Gefeliciteerd ambracia wat leuk dat ook jij weer een positieve test hebt.
Wat geweldig ambracia en cakejes!!! Zo blij voor jullie. Hou ons op de hoogte 🙏
Van harte ambracia en cakejes! Allebei weer een positieve test, wat fijn. Ik duim voor een goed vervolg voor jullie.
Alle reacties Link kopieren
Ambracia en cakejes, spannend!! Ik stuur veeel positieve energie naar jullie toe! Het is jullie gegund!

Ook ik ga niet in een whatapp groepje.

Gisteren hadden wij de 20weken echo en alles was goed. Geslacht weten we niet, dat houden we als een verrassing :). Van het weekend gaan we waarschijnlijk shoppen voor het kleintje. We hebben nog niks aangeschaft (nieuws) namelijk.

Gefeliciteerd met alle goede echo's!
Alle reacties Link kopieren
x
bankkussen wijzigde dit bericht op 15-06-2021 13:53
0.00% gewijzigd
Zullen wij hier dan af en toe blijven schrijven greenbean en frigga? (En wie nog meer wil uiteraard :-D )

Fijn dat de echo goed was frigga. Is het gelukt met shoppen?
Alle reacties Link kopieren
Ambracia en Cakejes, wat goed nieuws! Ik kan me voorstellen dat het ju spannend is. Houden jullie ons wel een beetje op de hoogte?

Lekker geshopt Frigga? Hier gaat alles door van de eerste naar de 2e dochter. Dus wij zijn druk bezig met het maken van een peuterkamer!
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Er is momenteel iemand bezig om de algemene accounts die jullie gebruiken om de tabel te wijzigen, te misbruiken.
Degene die het account aangemaakt heeft, wil ik verzoeken om ons te mailen met het emailadres wat bij dat account hoort om het wachtwoord te wijzigen.
Verder wil ik jullie adviseren om het account door 1 of 2 mensen te laten beheren om dit gedoe te voorkomen in de toekomst.

Met vriendelijke groet,

Moderator Vivaforum.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
Cakejes en Ambracia hoe gaat het nu met jullie? Hopelijk blijft alles goed gaan! :heart:

Frigga: wat fijn dat de echo goed was! Super leuk om het geslacht te ontdekken bij de geboorte (hebben wij bij dochter ook gedaan). Heb je leuke dingetjes geshopt?

Hier is de kleine intussen al behoorlijk druk, en mijn buik groeit ook behoorlijk! Hoe is dat bij jullie? Gister ook weer check gehad bij de gynaecoloog, alles ziet er nog goed uit. Toch leuk dat de gyn iedere keer een echo maakt. Bij dochter heb ik alleen met 8,11 en 20 weken een echo gehad, vind het nu wel leuk om iedere paar weken de groei te kunnen zien :flirting:

Hoe gaat het met de anderen?
Alle reacties Link kopieren
Hoe is het met iedereen? Ik zie dat er nog maar weinig wordt geschreven,
Hier vandaag weer een echo en 9w1 zwanger. We zijn er nog niet, maar weer een stapje verder.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven