Uitgerekend eind februari begin maart

22-06-2020 13:22 368 berichten
Wie vindt het leuk om alles wat bij onze (nu nog prille) zwangerschap hoort te delen? :) ❤️

Er is al een topic van februari, maar die is al erg vol. Dus ik dacht, laat ik een nieuwe aanmaken voor eind feb/begin maart! Je kunt zelf de tabel bijwerken. De gegevens daarvoor zijn:

Gebruikersnaam: Babyeindfeb
Wachtwoord: Babyeindfeb

NaamLft#kind UD Geslacht
Numberonejasmin 31 2e 18 feb meisje
pampusgras12 30 2e 24 feb jongen
Frigga 29 2e 26 feb verrassing
Pimpelmusje 32 2e 27 feb meisje
GreenBean 35 1e 27 feb meisje
Artemiz 26 1e 1 mrt ...
Sterrenmunt--- 28 2e 1 mrt verrassing
Helmgras 31 3e 2 mrt meisje
Bankkussen 27 1e 2 mrt meisje
Zebrastrepen 36 2e 5 mrt ...
. . . . ......
Ambracia :redrose:
Cakejes :redrose:
Tijdje niks van gehoord, maar altijd welkom terug: Lathyrusjes
anoniem_637a886e2b1aa wijzigde dit bericht op 29-10-2020 10:56
68.39% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Cakejes schreef:
19-11-2020 19:33
Hoe is het met iedereen? Ik zie dat er nog maar weinig wordt geschreven,
Hier vandaag weer een echo en 9w1 zwanger. We zijn er nog niet, maar weer een stapje verder.
Wauw wat fijn Cakejes! Durf je er al een klein beetje van te genieten?
Dat is geweldig nieuws Cakejes! Super dat je een goede echo hebt gehad, is inderdaad weer een belangrijke stap.

Hier alweer bijna 26 weken. Het gaat echt snel. Ben wel wat snel vermoeid, maar wat wil je ook met zo'n 3e zwangerschap. Verder voel ik me goed en de kleine is lekker actief. De schattige plopjes worden echt al forse bewegingen. Zie mijn buik regelmatig bewegen.

Hoe is het bij de andere dames?
Alle reacties Link kopieren
Beste dames,

Helaas is jullie babyeindfeb nick gekaapt. Ik heb inmiddels het wachtwoord gewijzigd en ga zo de berichten wissen en de OP in ere herstellen. Zou de maker van de nick ons een mailtje willen sturen (forum@viva.nl). Dan zorg ik ervoor dat je het wachtwoord krijgt.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Wat fijn cakejes dat de echo weer goed was! Ik ben vandaag tien weken! Ook echt een mijlpaal. Het begint nu wel weer spannend te worden tot de termijnecho, nog een week wachten. Ik hoop zo dat alles goed blijft gaan.

Helmgras alweer 26 weken, wat gaat dat snel hè!
Alle reacties Link kopieren
Hoi. Hoe is het met iedereen? Laatste loodjes inmiddels al 😁
Ik ben inmiddels 16 weken zwanger en het gaat op bekken klachten na erg goed gelukkig.
Alle reacties Link kopieren
Wat een goed nieuws Cakejes! Gefeliciteerd!!

Hier alles onder controle, volgende week mijn laatste werkweek al. Ik heb het geluk dat ik geen fysieke zwangerschapsklachten heb, maar ons meisje groeit niet zo goed helaas. Ze zit onder het P10 lijntje en ik word dus extra goed in de gaten gehouden en krijg iedere week een echo. Ene week wordt de baby gemeten en de andere week alleen de doorbloeding van de placenta. Die is gelukkig nog steeds in orde, maar moet wel rekening met inleiden met 38 weken en zoveel mogelijk rust houden zelf. Vandaar het verlof nu ook 6 weken van tevoren ipv de eigenlijk geplande 4.

Dames, sowieso ook nog de beste wensen voor het nieuwe jaar. Geniet nog van de laatste weken zwangerschap (hoop dat dat jullie allemaal gegund is en er niet te veel kwaaltjes zijn in ieder geval)!
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames, hoe gaat het met julli allemaal?
Zijn er al babies geboren? Hier wel; morgen is onze zoon alweer een week oud! De bevalling was met 37 weken ingeleid wegens placenta insufficiëntie dus we hebben een klein mannetje maar hij doet het super goed!

Succes met de laatste loodjes allemaal!
Alle reacties Link kopieren
Sterrenmunt--- schreef:
17-02-2021 19:02
Hoi dames, hoe gaat het met julli allemaal?
Zijn er al babies geboren? Hier wel; morgen is onze zoon alweer een week oud! De bevalling was met 37 weken ingeleid wegens placenta insufficiëntie dus we hebben een klein mannetje maar hij doet het super goed!

Succes met de laatste loodjes allemaal!
Gefeliciteerd Sterrenmunt!! Wat fijn dat het allemaal goed gaat! Kijk je goed terug op je bevalling?
Hier nog geen baby, komende vrijdag 39 weken, dus het schiet aardig op nu! Zo spannend, haha!
Geniet geniet van die eerste mooie weken samen!!
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Sterrenmunt! Hoe ging de bevalling? Hier nog aan het wachten, 38+3 nu, maar ik heb een voorgevoel dat het nog heel lang gaat duren.
Gefeliciteerd Sterrenmunt! Wat fijn dat alles goed gaat met jullie mannetje.

Hier ook ruim 38 weken en het rommelt al een tijdje. Heb het gevoel dat het niet heel lang meer gaat duren, but you never know!
Alle reacties Link kopieren
Sterrenmunt Gefeliciteerd!!

Onze dochter is vorige week maandag geboren, ingeleid omdat ze niet meer groeide en met 2180 gram was ze ook echt een mini, maar vanochtend zat ze op 2300 dus de stijgende lijn is ingezet!
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Greenbean!! Wat fijn dat het goed gaat! Hoe was je inleiding? Geniet van elkaar en pak jullie rust zodra het kan!!
Leuk hoor, dat er al baby's zijn :):)
Alle reacties Link kopieren
Wow jij ook gefeliciteerd Greenbean! Echt klein idd. Onze man is geboren met 2825 gram, vind hem al vreselijk klein! (Dochter was 3,5 kilo destijds). Maar ook hier boven geboortegweicht op borstvoeding, heel trots! Moet wel alles kolven want hij is nog te moe om aan de borst te drinken.

Ik vond de bevalling erg heftig en pijnlijk maar het is redelijk snel gegaan. 13.15 uur aan de weeënopwekkers en 6,5 uur later is hij geboren.

Succes met de laatste loodjes allemaal!
Alle reacties Link kopieren
Afgelopen vrijdag zijn wij ouders geworden van ons tweede zoontje!! Bevalling ging weer erg snel, bijna een kopie van mijn eerste bevalling. Maar dit keer met mijn eigen verloskundigenpraktijk en geen medische inleiding. Mijn partner en ik kijken er beide onwijs goed op terug, zo fijn! Nu heerlijk genieten in onze babybubbel, zo bijzonder deze periode! :love: :love:
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd met jullie zoontje & broertje Frigga! Geniet maar van jullie bubbel! :heart:
Gefeliciteerd Greenbean. Echt een klein babietje, maar wel super dat ze het zo goed doet.

En frigga ook van harte met de geboorte van jullie zoon! Lekker genieten van de baby bubbel.

Hier is het gevoel dat ze elk moment kan komen inmiddels omgeslagen naar het gevoel dat ze nog rustig 2 weken kan blijven zitten..
Onze dochter is gisteren geboren en ze is geweldig! Het ging supersnel, we hebben het ziekenhuis maar net gered. Gelukkig ging alles goed en mochten we snel weer naar huis. Nu lekker genieten, al zijn de naweeën minder prettig... maar dat vergeet je snel met zo'n kleintje in je armen.
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Helmgras!! :heart:
Die naweeen, ja autsch! En daarna de stuwing... en nu het slaaptekort. Die eerste weken are no joke! Maar desalniettemin geniet, geniet, want de tijd vliegt echt voorbij!!
Hoe vinden je andere kinderen het?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven