Mode & Beauty alle pijlers

Dyson airwrap

25-11-2020 13:53 14 berichten
Zit er aan te denken om de dyson airwrap aan te schaffen, een vrij prijzige föhn vind ik.
Zijn er mensen die ervaring mee hebben en het aan/afraden en waarom?
Alle reacties Link kopieren
Oef wat een bedrag o_o ik vond mijn föhn van 120 euro al veel. Parlux heet de mijne.
Voor iedereen een groene tuin
Het bedrag is erg hoog. Ik heb hem bijna een jaar en nog steeds blij mee. Krijg vaak opmerkingen dat m’n haar altijd goed zit. Ik heb veel maar fijn en dun haar. Voorheen droeg ik het nooit los, nu bijna altijd omdat het goed zit.
ja! Ik heb hem! Wel nog vrij kort maar toch; mijn mening: nb: ik heb lang, stijl en fijn haar , ik heb de Long hair versie gekocht.

als je echt droomt van enorme krullen > dan raak je teleurgesteld, het werkt vind ik super simpel en je krijgt er echt hele mooi grove krullen/golven van, na een paar uur zakken deze echter wel wat in maar wat overblijft is nog steeds meer dan de moeite waard. Als ik op zondagavond mijn haar doe heb ik er tot woensdag echt nog profijt van. Mijn haar glanst, is heel vol en volumineus met op dag drie nog steeds een beetje slag onder in.

Ik heb tot nu toe enkel nog de krullers geprobeerd maar ga vanavond eens met de glad makende borstels in de weer. Ik denk dat dat super snel gaat.

Kijk echt een aantal video`s, de tips daarin zijn echt handig en als je de mogelijkheid heb: leen hem eerst van iemand of koop hem bijv. via Dyson, dan heb je 30 dagen proef.
Mijn beste vriendin heeft hem en is er erg over te spreken.
Internagelaktisch
https://www.youtube.com/watch?v=Q3xJPWBb-Ls

https://www.youtube.com/watch?v=uwnDNpQBOlQ

Dit vond ik twee fijne filmpjes.
Vooral voor volume is ‘ie top.
StardustZiggy schreef:
25-11-2020 15:24
Vooral voor volume is ‘ie top.
yep en dat in combinatie dat het niet schadelijk is voor je haar (of nou ja... dat zeggen ze dan he ;-) is waarom ik het top vind. Ik heb best lang haar en fohn het na het wassen altijd, ik hoop dat ik mijn haar hiermee echt in betere conditie kan houden. Het ziet er in ieder geval heel glanzend en gezond uit na gebruik van de Dyson.
Ooo fijn. Tot nu toe goede reacties.
Vind het ook behoorlijk duur maar stijl het nu met een krultang (om de 2/3 dagen) en die hitte is ook niet goed.

Het is wel even wennen om er handigheid in te krijgen lijkt mij als ik de filmpjes zo zie.....
Tvp! ;-)

Ik heb er ook al een paar keer naar zitten kijken, maar vind hem ook wel erg duur. Ik föhn het nu na het wassen eerst met een gewone föhn wat droog en daarna met zo'n ronddraaiende borstel-föhn. En dat duurt gewoon lang met een flink pak haar. Maar goed om te lezen dat jullie hier enthousiast zijn. Ik zag een paar reviews waarin ze zeiden dat het vrij snel weer uitzakte.
Het zakt wat uit. Echt krullen doet hij bij mij niet. Dit komt ook omdat ik niet de heetste stand gebruik want anders is het al een stuk beter. Ik doe erna wat O&M volumising dry texture spray in. Die vind ik echt goed. Meerdere (Kevin Murphy, Bumble&Bumble, John Freida) geprobeerd maar die van O&M geeft bij mij het beste resultaat. Even weer vingers er doorheen schudden en volume.
Nijn5 schreef:
25-11-2020 19:59
Tvp! ;-)

Ik heb er ook al een paar keer naar zitten kijken, maar vind hem ook wel erg duur. Ik föhn het nu na het wassen eerst met een gewone föhn wat droog en daarna met zo'n ronddraaiende borstel-föhn. En dat duurt gewoon lang met een flink pak haar. Maar goed om te lezen dat jullie hier enthousiast zijn. Ik zag een paar reviews waarin ze zeiden dat het vrij snel weer uitzakte.
Ik denk dat het effect wat je normaal krijgt met zo`n ronddraaiende borstel *zeker binnen hand bereik is met de dsyon> die krult in 1e instantie veel heftiger maar door het uitzakken kom je juist op het resultaat van zo`n draaiende borstel en dat effect bleef bij mij echt drie dagen zitten, tot de volgende wasbeurt zeg maar.

* zo een heb ik ook, ik krijg daar echt wel 'swung'van en kan de punten best naar binnen/buiten vormen maar echte krullen geeft me dat niet.
Elize85 schreef:
25-11-2020 18:18
Ooo fijn. Tot nu toe goede reacties.
Vind het ook behoorlijk duur maar stijl het nu met een krultang (om de 2/3 dagen) en die hitte is ook niet goed.

Het is wel even wennen om er handigheid in te krijgen lijkt mij als ik de filmpjes zo zie.....
valt wel mee, juist handig dat anderen al voor ons ontdekt hebben wat wel en wat niet werkt haha. Echt lastig is het niet, beetje zelf aanklooien kom je ene hele eind mee. Cruciaal is dat je haar niet droog mag zijn en dat je de krul afsluit met een 'coolshot', ook de manier waarop je hem houd (horizontaal/verticaal) maakt uit.

Mocht je lang haar hebben ( ruim over je schouders) dan adviseer ik wel om voor de long hair versie te gaan, dat gaat echt een stuk sneller en makkelijker.
Ik heb hem nu zelf twee weken in gebruik ( daarvoor paar dagen van iemand geleend) en mij valt echt op hoe zacht, fluffy, luchtig maar vooral volumineus mijn haar blijft.

Ik heb het zondag gekruld, de echte krullen zijn er uiteraard al uit maar de punten krullen nog steeds een beetje en er zit gewoon 'swung' in mijn haar hahaha. Het lijkt veel voller, glanst als een malle en lijkt ook minder snel vet te worden.

Ik ben echt enorm tevreden!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven