NIET groepje

18-04-2009 14:13 4958 berichten
Alle reacties Link kopieren

Een NIET-weetje: Inmiddels heeft het NIET-groepje 212.340 postings volgekletst. Tel deze postings erbij op en je ziet het: wij zijn erg actief!
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Borodieneke
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Het is idd dat gesprek waar hij eerder is geweest. Om te kijken of ze het over het salaris eensch kunnen worden.

Het is 15 minuten rijden en hij is al ruim anderhalf uur weg, dat geeft de mens wel hoop . Maar goed, ik wil nog niet al te blij zijn
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Dan ist in ieder geval vast gezellig!

Ik ga ff pannenkoeken bakken!

zometeen als het goed is weer verder met de boot..
Daar komt ie an ...
quote:borodini schreef op 12 mei 2009 @ 17:51:

Daar komt ie an ...

en?

en?

en en en?

en en en en en en en en en en en ?

Een nieuwe bus, netto een beetje minder ( de bus gebruiken wij prive ook ) maar dat zou eind van dit jaar sowieso gebeuren want van de zaak waar hij nu werkt zou hij ook een nieuwe bus "moeten" en dus meer gaan betalen.

Het scheelt 12,50 per week, nou ja, dat kunnen we wel leien ( lijen ? ) Daar voor in de plaats een geheel nieuwe mooie luxe grotere bus, vind ik prima

GEFELICITEERD BOROVRIEND!!!!
En niet onbelangrijk, een Vriend die BLIJ is met zijn werk, daarvoor wil ik 50 euro pmn met alle liefde inleveren, dan roken we weer shag ipv sigaretten en we zijn er weer uit
voor Borovriend

hartstikke goed meis en idd blij zijn met je werk is belangrijker dan wat dan ook
Jeej! Wat goed Boro!

Gefeliciteerd!
Boro, fijn dat Vriend een leuke baan heeft. Hoop dat 'ie zelfs nog wat toestemming krijgt om af en toe autistritjes te doen al zal dat wel moeilijk zijn, als nieuwkomert.

Morgen al bezoekuur, da's wel leuk. En dan vrijdagmiddag alweer naar huis. Zal aan de ene kant heftig en aan de andere kant heel fijn zijn voor het jongske.
gefeliciteerd voor Borovriend, en de hele borofamilie eigenlijk
Ik ben vandaag officieel omgedoopt tot huilie.

Van de week heb ik toch verteld dat Poes aan het knokken geweest was met een buurkat? Toen leek ie al wat last te hebben van achterpoot, maar ja, beetje verrekt dachten wij. Nu ging ie alleen niet beter lopen en ik zag nu dat ie zelfs helemaal niet steunde op die achterpoot. Dus ik had zoiets van; naar de dierenarts.

Ik dierenarts gebeld. Poes op tafel. Poes hardstikke lekker rustig, alleen ze vond het natuurlijk niet grappig als de dierenarts aan die poot zat. Dierenarts keek wat, Poes piepte een beetje. Dierenarts constateerde dat 't pijn deed bij Poes (joh) en gaf spuitje voor de pijn.

Vroeg of Poes nuchter was. Weet ik het. Er lagen wel wat brokken nog, dus hij zal vast wel wat gegeten hebben overdag. Toen durfde ze Poes ineens geen roesje te geven. Want als ze niet nuchter waren.... Nou ja, prima.

Wil ze dat Poes een nacht daar blijft

Want dan kan ze in een kooitje en kan ze minder bewegen en is er met de pijnstilling minder kans dat ze zich overbelast enzo. Nou ja, ik weet het allemaal ook niet, maar goed, Poes maar achtergelaten dus.....

Ik vond het zooooooooooooo zielig!

Dus nu ben ik een huilie

Morgen hoor ik meer trouwens, gaan ze een foto maken en kijken wat het is. En goed onderzoeken met een roesje, zeg maar.
668, the neighbour of the Beast
Boro, gefeliciteerd

En sorry dat ik zo bot eerst alleen mijn eigen verhaal kwam doen....
668, the neighbour of the Beast
Boro en

Mamz

Prut... das nie leuk... ik heb niet echt zinnige tips, wel dat ik zoiets eerder heb gehoord, dat wij de signalen van katten vaak niet begrijpen. Wel klote en eng.

Mleen, heb je mail net pas gelezen, was goed leesbaar, maar heb dus geen tijd gehad om te openen en naar de supermarkt te gaan. Dus het is voor nu toch een zakje geworden. Maar ik ga hem zeker maken. Thnx

Roosje, lompie

Smearl huilie... weet de DA al wat het is dan? Of wat willen ze gaan doen als Poes een roesje heeft?
Ach, 't arme poezebeesie.

Mag je best huilie zijn hoor.
haaaaai Plousepoes, waren de asperges lekker?

Mareltje, stiekem toch wel heel erg gehecht aan poes?

Heb net moederdraak gespeeld. O ja, hierzo staan ook een hoop drakies he?
*Marels zegt : *

Boro, gefeliciteerd

En sorry dat ik zo bot eerst alleen mijn eigen verhaal kwam doen....

Doe es normaal joh, de nietjes draaien NIET om boro alleen hoor

*bij gebrek aan quote funktie, dwz, hij loopt vast als ik wil kwooten.

Mamz, de autist moet tot 16 juni intern blijven :-) Dus hij komt nu nog niet naar huis toe.

Net de autist gesproken + wat groepsleiding. Hij heeft een goede dag gehad. Zeer aangepast gedrag vertoond ( Belleefd, behulpzaam, lief, volgzaam een model kind dus ) , maar dat is hechtingsstoornis getrouw, dus dat wisten we al, nou ja, dan heeft ie iig een "goede" start.
Fijn te horen Boro...

Roosje, was heerlijk! Met eitjes, kantenklaresaus, ham, en een kipburgertje. Voor herhaling vatbaar
Gatver wat hebben de Niet-beestjes van ons allemaal narigheid. Marels wat vervelend en zielig voor Poes. Ik hoop dat het meevalt. Ik heb het ooit een keer gehad met een poes die nu niet meer leeft, die had gevochten. Bleek in haar poot gebeten te zijn en ja wat was het, ontstoken of iets beschadigd van binnen. Gelukkig goed te behandelen en was snel over. Hoop dat het bij Poes ook zoiets is.

Prut, je hoort het vaak wat jouw kat deed. Kunnen een paar redenen zijn waarom ze dat doet. Bij je eigen kat kan je het zien aankomen, aan de blik in de ogen of de stand van de staart. Voor een buitenstaander is dat moeilijker. Meestal als een kat niet meer geaaid wil worden dan gaan ze zelf weg. Een van de katten van mijn vriendin doet het ook. Die durf ik ook niet te aaien want ondanks dat ik het beestje al 10 jaar ken, haalt hij onverwachts uit. Je zou eens kunnen kijken of er verschil is als je andere jouw kat iets lekkers laat geven, stukje worst ofzo. Maar vrees dat het moeilijk is om dit gedrag af te leren. Er zijn wel een paar trukjes, een ervan is de rollen omdraaien. Dus aaien, en dan niet wachten tot hij gaat uithalen maar hem er dan weer af te zetten, dus dat het contact wat er is plezierig is.

Potver, die man van de administratie moest net wat nakijken. Ben ik mijn pincode kwijt. Ja van een rekening die ik niet gebruik. Ik heb het als een verjaardag ergens opgeschreven met de vorige man die mijn admini deed. Dus die weet het waarschijnlijk nog wel, alleen is die op vakantie. Lekker handig, te goed opgeborgen die code.
Wat doet die man voor jou administratie dan Mleen? Je hebt toch geen eigen zaak verder?
Van belastingdingen allemaal. En als er andere ingewikkelde zaken zijn om te regelen. Hij moest even iets controleren of het goed was opgegeven bij de belasting, maar dat moet nu even een paar dagen wachten.
Omdat je je pincode niet wist?

Wel balen...
krijg net een telefoontje van mijn moeder, haar man heeft vanmiddag een (lichte) hersenbloeding of -infarct gehad

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven