Een Huis Vol - deel 8 (ZONDER SPOILERS)
woensdag 18 november 2020 om 15:09
GEEN SPOILERS S.V.P. Op het spoilen van afleveringen die nog niet op televisie zijn geweest staat een ban.
Klets hier mee over de families uit Een Huis Vol. Vanaf maandag 21 december tien werkdagen lang om 19.00 uur op NPO1!
Gezinnen van seizoen 2020:
Gezinnen uit eerdere seizoenen die hier ook ter sprake komen:
- Familie Nagelkerke, met moeder Sofie en vader Jan en acht kinderen. Inmiddels over op vloggen.
- Familie Deijs, Marcel en Ingridt en heel veel kinderen en prins Jordy.
- Familie Adema, het gezin met de vierling en nog twee dochters.
- Papa Pay en zijn 5 lieve kinderen.
- Willy Vink en haar 11 kinderen.
- Familie Baumgard: bekend van lekkere Eugene en het bakimperium van Samantha, 13 kinderen in Den Haag.
- Familie Quaedackers: alleenstaande moeder Nadine en haar 12 kinderen uit Heerlen.
(linkjes naar alle vorige topics op pagina 1: viewtopic.php?f=11&t=470757&p=32177114&start=#p32177114)
Klets hier mee over de families uit Een Huis Vol. Vanaf maandag 21 december tien werkdagen lang om 19.00 uur op NPO1!
Gezinnen van seizoen 2020:
Gezinnen uit eerdere seizoenen die hier ook ter sprake komen:
- Familie Nagelkerke, met moeder Sofie en vader Jan en acht kinderen. Inmiddels over op vloggen.
- Familie Deijs, Marcel en Ingridt en heel veel kinderen en prins Jordy.
- Familie Adema, het gezin met de vierling en nog twee dochters.
- Papa Pay en zijn 5 lieve kinderen.
- Willy Vink en haar 11 kinderen.
- Familie Baumgard: bekend van lekkere Eugene en het bakimperium van Samantha, 13 kinderen in Den Haag.
- Familie Quaedackers: alleenstaande moeder Nadine en haar 12 kinderen uit Heerlen.
(linkjes naar alle vorige topics op pagina 1: viewtopic.php?f=11&t=470757&p=32177114&start=#p32177114)
cookielover wijzigde dit bericht op 18-11-2020 22:06
12.40% gewijzigd
donderdag 26 november 2020 om 14:12
donderdag 26 november 2020 om 14:29
maw : niks nieuws , ze doen niks anders namelijk .Tijdspaarder schreef: ↑26-11-2020 14:07Ik zag op Instagram dat ze een mukbang gaan doen. Ik moest het even googelen maar ze gaan dus voor de camera grote hoeveelheden eten wegstouwen. En wij mogen dan kijken? En is de eerste die moet kotsen dan de verliezer? Ik snap er niet zo veel van denk ik. Ik kan me haast niet voorstellen dat mensen dit willen zien.
ik ben zo ver dat ik het allemaal niet meer wil zien ,dat zouden meer mensen moeten doen

Je kon't altaid nog bakker worre

donderdag 26 november 2020 om 15:41
Wie zijn ze?Tijdspaarder schreef: ↑26-11-2020 14:07Ik zag op Instagram dat ze een mukbang gaan doen. Ik moest het even googelen maar ze gaan dus voor de camera grote hoeveelheden eten wegstouwen. En wij mogen dan kijken? En is de eerste die moet kotsen dan de verliezer? Ik snap er niet zo veel van denk ik. Ik kan me haast niet voorstellen dat mensen dit willen zien.
Edit: ik zie het al, de Nagelkerkjes.
Hoe komen ze er in hemelsnaam bij? En wie gaat er eten dan? Sofie vast niet

donderdag 26 november 2020 om 16:07
ik tel af naar 21 December.
Bij Floor staat een tekst Wie niet waagt en dan een merk getagd dat ze draagt.
Die mensen zijn alleen maar uit op geld verdienen aan en met hun kinderen en aandacht , heel erg veel veel aandacht willen. Hebberig.Willen beroemd worden maar kunnen geen spatje kritiek verdragen. Wat zou er gebeuren als de roddelbladen hun eens oppikken?
Een Mukbang moest ik ook opzoeken. Je vraagt je af WAAROM doe je dit toch met je gezin? Totaal doorgeslagen in alles en reageren kun je dan niet want de boze buitenwereld is niet lief. Die koters krijgen alleen die leuke reacties te horen natuurlijk ,onwerkelijk beeld die klap komt ook nog een keer.Zijn die mensen nou nog niet wakker geschudt?
Ze hebben met andere intenties meegedaan aan EEN HUIS VOL .Het is niet te wensen dat dit een trend wordt.
Ik zie liever mensen die niet naast hun schoenen lopen en ik vind het leuk om Kraan Buddenbruck en Jelies weer te gaan zien.
Bij Floor staat een tekst Wie niet waagt en dan een merk getagd dat ze draagt.
Die mensen zijn alleen maar uit op geld verdienen aan en met hun kinderen en aandacht , heel erg veel veel aandacht willen. Hebberig.Willen beroemd worden maar kunnen geen spatje kritiek verdragen. Wat zou er gebeuren als de roddelbladen hun eens oppikken?
Een Mukbang moest ik ook opzoeken. Je vraagt je af WAAROM doe je dit toch met je gezin? Totaal doorgeslagen in alles en reageren kun je dan niet want de boze buitenwereld is niet lief. Die koters krijgen alleen die leuke reacties te horen natuurlijk ,onwerkelijk beeld die klap komt ook nog een keer.Zijn die mensen nou nog niet wakker geschudt?
Ze hebben met andere intenties meegedaan aan EEN HUIS VOL .Het is niet te wensen dat dit een trend wordt.
Ik zie liever mensen die niet naast hun schoenen lopen en ik vind het leuk om Kraan Buddenbruck en Jelies weer te gaan zien.

donderdag 26 november 2020 om 17:07
Iemand vraag op Insta hoe vaak Sofie naar de kapper gaat. 1 keer per 5 a 6 weken. Maar haar vriendin opent binnenkort een kapsalon en dan gaat ze voortaan 2x per week. Hoe krijgt ze dat in haar 'drukke werkschema' gepropt zeg.
Eline wil vanavond graag koken en J en S gaan eten bij vrienden. Wat een geluk dat Eline zo graag wil koken vanavond zeg, komt dat even goed uit

Eline wil vanavond graag koken en J en S gaan eten bij vrienden. Wat een geluk dat Eline zo graag wil koken vanavond zeg, komt dat even goed uit

donderdag 26 november 2020 om 19:05
2 keer per week naar de kapper?? Dan denk ik dat je het dan laat föhnen en in model laat brengen? Want met 2 keer per week knippen houd je geen haar meer over toch.
Yep, je zal het maar zo druk hebben als Sofie.
Je kunt ook wat met je kinderen gaan doen in die tijd.. is maar een gek idee hoor
Jan is n lul dat hij Sofie zo afkraakt.
Ze heeft wel 8 kinderen gekregen en n prima figuur wat dat betreft.
Yep, je zal het maar zo druk hebben als Sofie.
Je kunt ook wat met je kinderen gaan doen in die tijd.. is maar een gek idee hoor

Jan is n lul dat hij Sofie zo afkraakt.
Ze heeft wel 8 kinderen gekregen en n prima figuur wat dat betreft.

donderdag 26 november 2020 om 19:30
En dat mukbang of hoe dat volproppen ook heet, zullen ze de kinderen wel laten doen. Lachen natuurlijk als er één ziek wordt
Ik vind t trouwens rot voor Nadine als ze zich echt slecht zou voelen over de breuk met Kevin maar ik hoop dat ze later inziet dat dat toch het beste is, en dat ze niet meer zo'n sukkel uitkiest.

Ik vind t trouwens rot voor Nadine als ze zich echt slecht zou voelen over de breuk met Kevin maar ik hoop dat ze later inziet dat dat toch het beste is, en dat ze niet meer zo'n sukkel uitkiest.

donderdag 26 november 2020 om 21:35
Mogen die ook eens want normaal zijn vader en moeder het die zich volstouwen.glitglam schreef: ↑26-11-2020 19:30En dat mukbang of hoe dat volproppen ook heet, zullen ze de kinderen wel laten doen. Lachen natuurlijk als er één ziek wordt![]()
Ik weet niet hoe jullie weten dat die relatie bij Nadine over is .ik zie staan dat ze verloofd is.

donderdag 26 november 2020 om 21:37
Ik denk dat Nadine na alle opmerkingen toen ze het de vorige keer verwijderd had het nu laat staan in de hoop dat het weer goed komt. Dan kan ze weer zeggen dat ze niet uit elkaar waren en dat er overal wel eens wat is.

vrijdag 27 november 2020 om 08:34
Hopelijk is ie verleden tijd.