Singles Unite : deel 5!!! 😄

21-11-2020 11:01 3004 berichten
Alle reacties Link kopieren
En doorrrrrr met deel 5 ....

De dagelijkse beslommeringen van ons singles.
tomcat schreef:
27-11-2020 08:56
Ben even gaan zoeken :) nostalgie..een van de voorlopers van dit topic

relaties/singles/list_messages/998

en toen nog gewoon 29.911 berichten in 1 topic ;-D

oh kijk..toen zaten we al op deel 107

relaties/singles-deel-107-alweer/list_messages/439

ik was toen net weg geloof ik..leerde mijn ex begin 2007 kennen.

Indrukwekkende hoeveelheid berichten inderdaad o_o

Als je naar de polls kijkt op het forum en dan vooral die laagdrempelig zijn zoals die over inentingen, dan krijg je de indruk dat er op dit moment nog zo'n 1000 actieve forummers meeschrijven op het hele forum. 15 jaar geleden leek het eerder op meer dan 50000.. Daar hebben vast een hoop singles tussen gezeten.
Antoon69 schreef:
26-11-2020 22:26
Leest er trouwens wel eens iemand mee op het Single parents topic dat al 10+ jaar loopt? Veel mensen hier zijn ook single parent maar het lijken echt verschillende werelden op het forum.
Weleens wat gelezen daar maar het sprak mij niet aan.
Antoon, in een tijdsbestek van 10 jaar kan er een hoop gebeuren. Een groot deel kreeg een relatie en is misschien nu weer single of nog steeds samen.
En je hebt nog degenen die relatiehoppen. In de singleperiode zie je ze dan in singlestopics mee schrijven.

Ook in dit topic zullen schrijvers afvallen omdat ze gelukkig zijn in een relatie. En singles die er weer bij komen.

Niks zo grillig als het liefdesleven.
Schrijf jij in zijn totaliteit al lang mee Julus? Tuurlijk is het een komen en gaan van singles, maar in dit topic schrijven er denk ik 20 mee? In die oude single topics wel 100 keer zo veel. Anders krijg je nooit zo'n astronomische hoeveelheid berichten zo snel bij elkaar..
Ik leg even uit hoe die nieuwe website werkt

relaties/datingsite-perikelen-deel-2/li ... 8781#p8781

Paiq heet ie..klinkt best ok ;-D
Het is wel echt Sinterklaasweer ineens..bah..grijs, koud, vochtig, ik was van plan om te gaan hardlopen vandaag maar dit soort weer kondigt mijn winterstop aan..
Alle reacties Link kopieren
tomcat schreef:
27-11-2020 16:03
Het is wel echt Sinterklaasweer ineens..bah..grijs, koud, vochtig, ik was van plan om te gaan hardlopen vandaag maar dit soort weer kondigt mijn winterstop aan..
Why? Het is toch juist heerlijk om met dit weer lekker buiten te zijn en te hardlopen? Ik vond het altijd fijn als het kouder was om te hardlopen. Helaas mag ik dat niet meer maar anders.. Ik heb net heerlijk gewandeld.
Your ego is not your amigo!
Alle reacties Link kopieren
Zo mijn boodschappen zijn binnen.
Weekend!

Geen plannen. Tenzij iemand mij spontaan uitnodigt 😂

Oh ja iemand nog tips voor Videoland? Op thriller gebied dan hè ...geen kerstfilms 😎
Zag wel veel oude meuk. Maar tis gratis dus....

Ooit in 2007 denk ik ergens heb ik hier geschreven. Heel kort.
Antoon69 schreef:
27-11-2020 15:11
Schrijf jij in zijn totaliteit al lang mee Julus? Tuurlijk is het een komen en gaan van singles, maar in dit topic schrijven er denk ik 20 mee? In die oude single topics wel 100 keer zo veel. Anders krijg je nooit zo'n astronomische hoeveelheid berichten zo snel bij elkaar..
Valt mee. Pas 20 jaar :cheer:
Alle reacties Link kopieren
Ik weet niet meer van wie de tip kwam maar My Octopus Teacher was prachtig!! Heel erg bedankt want de titel sprak me niet aan waardoor ik anders nooit zou gekeken hebben.
Heb het wel niet droog gehouden...
Julia_20 schreef:
27-11-2020 16:40
Zo mijn boodschappen zijn binnen.
Weekend!

Geen plannen. Tenzij iemand mij spontaan uitnodigt 😂

Oh ja iemand nog tips voor Videoland? Op thriller gebied dan hè ...geen kerstfilms 😎
Zag wel veel oude meuk. Maar tis gratis dus....

Ooit in 2007 denk ik ergens heb ik hier geschreven. Heel kort.
Er zijn heel veel goede thrillers.
The girl on the train. Kiss the girls. Along came a spider. Flight. Taken. Frozen ground ( die heb ik gisteren gekeken, aanrader)!

Die staan allemaal op Videoland.
tomcat schreef:
27-11-2020 16:03
Het is wel echt Sinterklaasweer ineens..bah..grijs, koud, vochtig, ik was van plan om te gaan hardlopen vandaag maar dit soort weer kondigt mijn winterstop aan..
Ik vind het heerlijk buiten. Geeft energie. Juist als het koud is.
Ik denk, of weet het wel zeker, dat ik een einde maak aan mijn "relatie"
Heb er pas een paar maanden wat mee, maar helaas werkt het niet.
Eindelijk iemand waar ik gevoelens voor kreeg, maar deze man is zo extreem jaloers en claimend, dat dit niet uit te houden is. Denkt continu dat ik vreemdga zonder reden, pfff zo vermoeiend.
Jammer, maar dit zal niet veranderen.
Dus ik kan me ook weer op dit topic begeven 😝
Alle reacties Link kopieren
Julus schreef:
27-11-2020 17:16
Er zijn heel veel goede thrillers.
The girl on the train. Kiss the girls. Along came a spider. Flight. Taken. Frozen ground ( die heb ik gisteren gekeken, aanrader)!

Die staan allemaal op Videoland.

Volgens mij heb ik die allemaal gezien aan de titels de zien. Sommige meerdere keren zoals kiss the girls. Zijn al oudere films.
Ik was vroeguurr zo'n downloader, ondertitels erbij, branden enz.

Kwam er net wel achter dat Virgin River op Netflix staat dus wellicht ook op kodi. Eff kwijlen 🙄😎
Alle reacties Link kopieren
Jemig, eindelijk even een avondje alleen, hard gewerkt deze week, oven aan voor een luie pizza, gaat het brandalarm af! Schrik me dood.
Oven bijna in de fik.
Fijn weekend iedereen!
Alle reacties Link kopieren
Julus schreef:
27-11-2020 14:56
Weleens wat gelezen daar maar het sprak mij niet aan.
Volgens mij zijn er twee deelnemers :)
Alle reacties Link kopieren
Snow2018 schreef:
27-11-2020 17:42
Ik denk, of weet het wel zeker, dat ik een einde maak aan mijn "relatie"
Heb er pas een paar maanden wat mee, maar helaas werkt het niet.
Eindelijk iemand waar ik gevoelens voor kreeg, maar deze man is zo extreem jaloers en claimend, dat dit niet uit te houden is. Denkt continu dat ik vreemdga zonder reden, pfff zo vermoeiend.
Jammer, maar dit zal niet veranderen.
Dus ik kan me ook weer op dit topic begeven 😝

Welkom terug 😀

Zo'n type man is niet te doen.

Wanneer ga je het hem vertellen?
Alle reacties Link kopieren
wiriehorn schreef:
27-11-2020 16:17
Why? Het is toch juist heerlijk om met dit weer lekker buiten te zijn en te hardlopen? Ik vond het altijd fijn als het kouder was om te hardlopen. Helaas mag ik dat niet meer maar anders.. Ik heb net heerlijk gewandeld.
Ja, vind ik ook! Dat je ineens merkt dat het niet meer koud is omdat je helemaal bent opgewarmd.
Helaas weinig tijd, maar anders zou ik zo vaak mogelijk gaan.
Alle reacties Link kopieren
fladder schreef:
27-11-2020 17:48
Jemig, eindelijk even een avondje alleen, hard gewerkt deze week, oven aan voor een luie pizza, gaat het brandalarm af! Schrik me dood.
Oven bijna in de fik.
Fijn weekend iedereen!
Is je pizza nog wel te eten 😛🤭
Deze single vroeg zich af of ze zich hier aan kon sluiten. Maar ik lees net dat ik dan eerst 650 delen terug moet lezen en daar krijg ik volgens mij spontaan bindingsangst van 😂
Alle reacties Link kopieren
fladder schreef:
27-11-2020 17:48
Jemig, eindelijk even een avondje alleen, hard gewerkt deze week, oven aan voor een luie pizza, gaat het brandalarm af! Schrik me dood.
Oven bijna in de fik.
Fijn weekend iedereen!
Oei, dat is schrikken!
Pizza nog eetbaar of heb je in een klap 1000kcal verbrand? :P
Your ego is not your amigo!
ClumsyNinja schreef:
27-11-2020 17:54
Deze single vroeg zich af of ze zich hier aan kon sluiten. Maar ik lees net dat ik dan eerst 650 delen terug moet lezen en daar krijg ik volgens mij spontaan bindingsangst van 😂
Welkom in ieder geval!
Alle reacties Link kopieren
Welkom Clumsy Ninja en Snow

Verstandig Snow dat je deze relatie stopt alleen maar op je tenen lopen omdat je van van alles wordt verdacht is geen gezonde situatie. Sterkte met het verbreken van de relatie
Your ego is not your amigo!
Alle reacties Link kopieren
Julia_20 schreef:
27-11-2020 16:40
Zo mijn boodschappen zijn binnen.
Weekend!

Geen plannen. Tenzij iemand mij spontaan uitnodigt 😂

Oh ja iemand nog tips voor Videoland? Op thriller gebied dan hè ...geen kerstfilms 😎
Zag wel veel oude meuk. Maar tis gratis dus....

Ooit in 2007 denk ik ergens heb ik hier geschreven. Heel kort.

Geen idee of het op videoland is: The Double
wij slapen nooit.
Welkom single ladies! Gewoon aanhaken, je zit er in no time in.

Oei oei een claimerige jaloerse man. Dat zou ik ook niet trekken. Helaas voor hem. Zie je hem binnenkort Snow?
You can do better!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven