Singles Unite : deel 5!!! 😄

21-11-2020 11:01 3004 berichten
Alle reacties Link kopieren
En doorrrrrr met deel 5 ....

De dagelijkse beslommeringen van ons singles.
fladder schreef:
27-11-2020 17:48
Jemig, eindelijk even een avondje alleen, hard gewerkt deze week, oven aan voor een luie pizza, gaat het brandalarm af! Schrik me dood.
Oven bijna in de fik.
Fijn weekend iedereen!
Dat is echt een klereherrie ja. Alles wel ok? Als de pizza maar smaakt :-D
Julia_20 schreef:
27-11-2020 17:52
Welkom terug 😀

Zo'n type man is niet te doen.

Wanneer ga je het hem vertellen?
Eigenlijk had ik er vorige week een punt achter gezet, maar omdat ik nog gevoel voor hem heb, vind ik dat moeilijk. Maar ik moet gewoon sterk zijn, want dit is geen leven, en wil ik niet.
Ik heb gewerkt, boodschappen gedaan en ben aan het schoonmaken. Als mijn moeder komt doe ik dat ietsje grondiger dan normaal. Ik dweil zelfs :yes:

Morgen lunchen bij mij thuis. Dus allerelei lekkers gekocht.
Alle reacties Link kopieren
Julia_20 schreef:
27-11-2020 17:53
Is je pizza nog wel te eten 😛🤭
Ging wel
Had de oven uiteraard meteen uitgezet, toen pizza erin, niet helemaal doorbakken maar verrassend toch nog oké
Julus schreef:
27-11-2020 18:20
Welkom single ladies! Gewoon aanhaken, je zit er in no time in.

Oei oei een claimerige jaloerse man. Dat zou ik ook niet trekken. Helaas voor hem. Zie je hem binnenkort Snow?
You can do better!
Ik zie hem vanavond.
Liever alleen dan ongelukkig samen
Alle reacties Link kopieren
Attraverso schreef:
27-11-2020 17:14
Ik weet niet meer van wie de tip kwam maar My Octopus Teacher was prachtig!! Heel erg bedankt want de titel sprak me niet aan waardoor ik anders nooit zou gekeken hebben.
Heb het wel niet droog gehouden...
Ben een fervent meelezer, toevallig wel vrijgezel (ook een tevreden) en wilde even op jou reageren.
Wat een geweldige docu hè, zal die niet snel meer vergeten. Echt magnifiek.
Hiekd het ook niet droog hoor.
Hatsjikideee...
Snow2018 schreef:
27-11-2020 18:25
Ik zie hem vanavond.
Liever alleen dan ongelukkig samen
Groot gelijk. Good luck!
fladder schreef:
27-11-2020 18:25
Ging wel
Had de oven uiteraard meteen uitgezet, toen pizza erin, niet helemaal doorbakken maar verrassend toch nog oké


Ja je bent wel een echte single nu :D
Alle reacties Link kopieren
Snow2018 schreef:
27-11-2020 18:25
Ik zie hem vanavond.
Liever alleen dan ongelukkig samen

Succes en sterkte. Kies voor jezelf.
Leven moet leuk zijn en blijven.
Julus schreef:
27-11-2020 18:24
Ik heb gewerkt, boodschappen gedaan en ben aan het schoonmaken. Als mijn moeder komt doe ik dat ietsje grondiger dan normaal. Ik dweil zelfs :yes:

Morgen lunchen bij mij thuis. Dus allerelei lekkers gekocht.

Ja ja. En jij bent zo'n vrijgevochten type dus.. haha
"Kan mij echt niet meer schelen hoor wat andere mensen van mij vinden"
Dat hebben we met dat vloggen wel gezien :-D
Alle reacties Link kopieren
Antoon69 schreef:
27-11-2020 18:35
Ja je bent wel een echte single nu :D
Ha ha echt he
Maar ex had waarschijnlijk lopen panieken en daarna preken wat ik ánders had moeten doen :)
Nu vloog alleen de kat tegen het plafond. Veel grappiger 😌
Antoon69 schreef:
27-11-2020 18:37
Ja ja. En jij bent zo'n vrijgevochten type dus.. haha
"Kan mij echt niet meer schelen hoor wat andere mensen van mij vinden"
Dat hebben we met dat vloggen wel gezien :-D
Hoho, mijn moeder is een uitzondering. Voor haar doe ik extra mijn best.
En dat vloggen is totaal buiten mijn comfortzone en heeft met privacy te maken.
Alle reacties Link kopieren
tomcat schreef:
27-11-2020 08:46
Word je daar voor gebanned dan? leven we in Vivagstan hier? of in Saudie Vivabië?
Er is net een hele partij naar de klote gegaan o.a. wegens radicale uitspraken en het gebruik van het woord "nazi-hond" is in mijn optiek geen haar beter. Toch zie ik liever dat mods bannen voor andere uitspraken zoals volwassen forummers die een jonge nauwelijks volwassen TO uitmaken voor "sneu" omdat ze haar OP besluit leeg te halen. (Waar een TO dan ook weer voor wordt gebanned, wat ik nooit heb begrepen. Je bent aan niemand iets verplicht.) Imo is zoiets toch een stuk schadelijker. Maar dat ben ik.
wij slapen nooit.
alongwiththesunshine schreef:
27-11-2020 19:32
Er is net een hele partij naar de klote gegaan o.a. wegens radicale uitspraken en het gebruik van het woord "nazi-hond" is in mijn optiek geen haar beter. Toch zie ik liever dat mods bannen voor andere uitspraken zoals volwassen forummers die een jonge nauwelijks volwassen TO uitmaken voor "sneu" omdat ze haar OP besluit leeg te halen. (Waar een TO dan ook weer voor wordt gebanned, wat ik nooit heb begrepen. Je bent aan niemand iets verplicht.) Imo is zoiets toch een stuk schadelijker. Maar dat ben ik.


Helemaal mee eens.
Alle reacties Link kopieren
Zo, lekker weekend! Hier een een drukke werkdag gehad en net lekker op de bank gepoft met frietjes en zo de kerstboom optuigen.

Jammer snow. Knuffel :hug:

Fijn weekend allemaal!
Alle reacties Link kopieren
Julus schreef:
27-11-2020 19:31
Hoho, mijn moeder is een uitzondering. Voor haar doe ik extra mijn best.
En dat vloggen is totaal buiten mijn comfortzone en heeft met privacy te maken.
Haha, zou anders best leuk zijn als tv- of YouTubeformat.
"Vandaag in De Vloggers: Singles Life... Legt Julus haar befaamde dweiltechniek uit, laat Tomcat zien hoe hij zijn billen gespierd houdt tijdens de winterdip en stopt Fladder voor het eerst sinds haar single bestaan een pizza in de oven. Benieuwd hoe dat afloopt..? Blijf dan kijken."

Uiteraard op Omroep Max.
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
alongwiththesunshine schreef:
27-11-2020 20:22
Haha, zou anders best leuk zijn als tv- of YouTubeformat.
"Vandaag in De Vloggers: Singles Life... Legt Julus haar befaamde dweiltechniek uit, laat Tomcat zien hoe hij zijn billen gespierd houdt tijdens de winterdip en stopt Fladder voor het eerst sinds haar single bestaan een pizza in de oven. Benieuwd hoe dat afloopt..? Blijf dan kijken."

Uiteraard op Omroep Max.
Jaaa ik doe mee 🙂
alongwiththesunshine schreef:
27-11-2020 20:22
Haha, zou anders best leuk zijn als tv- of YouTubeformat.
"Vandaag in De Vloggers: Singles Life... Legt Julus haar befaamde dweiltechniek uit, laat Tomcat zien hoe hij zijn billen gespierd houdt tijdens de winterdip en stopt Fladder voor het eerst sinds haar single bestaan een pizza in de oven. Benieuwd hoe dat afloopt..? Blijf dan kijken."

Uiteraard op Omroep Max.
Geniaal! :cheer:
Alle reacties Link kopieren
alongwiththesunshine schreef:
27-11-2020 20:22
Haha, zou anders best leuk zijn als tv- of YouTubeformat.
"Vandaag in De Vloggers: Singles Life... Legt Julus haar befaamde dweiltechniek uit, laat Tomcat zien hoe hij zijn billen gespierd houdt tijdens de winterdip en stopt Fladder voor het eerst sinds haar single bestaan een pizza in de oven. Benieuwd hoe dat afloopt..? Blijf dan kijken."

Uiteraard op Omroep Max.

😂😂😂

Alleen houden we het wel in eigen beheer voor het betere knip en plakwerk.
Dat je kinderen hun schoen zetten..en die van 12 zoiezo wel weet hoe het zit maar dat 2 van 9 even hun vriendenboekje erbij leggen terwijl je meekijkt van..wtf..serieus??jullie geloven nog??of zitten jullie mij nou te sarren met die boekjes?..
Voor als je wil lachen: the hustle. Met Rebel Wilson. Videoland.
En Scisario. Een thriller.
Alle reacties Link kopieren
tomcat schreef:
27-11-2020 20:48
Dat je kinderen hun schoen zetten..en die van 12 zoiezo wel weet hoe het zit maar dat 2 van 9 even hun vriendenboekje erbij leggen terwijl je meekijkt van..wtf..serieus??jullie geloven nog??of zitten jullie mij nou te sarren met die boekjes?..
Ik snap ‘m niet
Waarom leggen ze hun vriendenboekje erbij?
Net een steengoeie thriller gekeken: night hunter. Geniaal acteerwerk door de moordenaar.
fladder schreef:
27-11-2020 22:28
Ik snap ‘m niet
Waarom leggen ze hun vriendenboekje erbij?
Ik snap hem ook niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven