Zwanger worden vanaf juli 2020
zaterdag 11 juli 2020 om 09:15
Gezellig kletsclubje voor dames die zwanger proberen te worden:) / of inmiddels al zwanger zijn 
| Naam | Leeftijd | Kindje nr. | NOD | UD |
|---|---|---|---|---|
| Nanku(runaisa) | 30/34 | 1 | | 28-1 |
| Viviette | 27/35 | 1 | | - |
| Followthesun | 28/ | 1 | | Meisje geboren |
| HoneyB1991 | 29/28 | 1 | | 23-01 |
| Curlynan | 29/34 | 1 | | Jongetje geboren |
| Marhoo | 25/31 | 4 | Jongetje geboren | |
| Onzekermeisje25 | 34/33 | 1 | Meisje geboren | |
| Lizzie89 | 31/36 | 2 | Meisje geboren |
nankurunaisa wijzigde dit bericht op 10-01-2022 12:43
87.51% gewijzigd
donderdag 3 december 2020 om 08:26
vrijdag 4 december 2020 om 23:23
Oh Marhoo wat super ! Ben echt blij voor je.
Hopelijk komen er de komende maand nog wat zwangeren bij
Hier gaat het al beter en heb nu normale menstruatiepijn gelukkig. Ben de pillen ook weer aan het afbouwen. Blij dat het weer bijna voorbij is. Het was me weer een week. Heb echt even op de overlevingsstand gemoeten en nu ben ik echt even kapot. Lichaamlijk maar ook geestelijk.
Hopelijk komen er de komende maand nog wat zwangeren bij
Hier gaat het al beter en heb nu normale menstruatiepijn gelukkig. Ben de pillen ook weer aan het afbouwen. Blij dat het weer bijna voorbij is. Het was me weer een week. Heb echt even op de overlevingsstand gemoeten en nu ben ik echt even kapot. Lichaamlijk maar ook geestelijk.
zaterdag 5 december 2020 om 13:50
Fijn dat het weer wat beter gaat Nanku. Begrijpelijk dat je kapot bent na zoveel pijn, zorg goed voor jezelf
.
Ik zat mezelf gisteren enorm in de weg met het afwachten op de NIPT uitslag. Was zo bang dat hij nu weer niet zou lukken en dat we weer op verder onderzoek moesten wachten ofzo. Had mij er gisteravond op ingesteld dat de uitslag toch niet in het weekend zou komen. Zag ik net opeens een mail van de verloskundige, NIPT is nu wel gelukt en de uitslag is goed
. Ik moest gewoon huilen van opluchting, hormonen denk ik
Ik zat mezelf gisteren enorm in de weg met het afwachten op de NIPT uitslag. Was zo bang dat hij nu weer niet zou lukken en dat we weer op verder onderzoek moesten wachten ofzo. Had mij er gisteravond op ingesteld dat de uitslag toch niet in het weekend zou komen. Zag ik net opeens een mail van de verloskundige, NIPT is nu wel gelukt en de uitslag is goed
zondag 6 december 2020 om 13:11
Ben ik weer! Eindelijk weer even tijd om in te loggen.
Marhoo Van harte gefeliciteerd met de goede 20 weken echo, wat fijn dat alles goed is!
Nanku Ik heb aan je gedacht, wat rot dat je zo veel last weer hebt ervaren. Heb je al een afspraak staan bij het ziekenhuis inmiddels? En hoe voel je je nu?
Curly Wat ontzettend fijn dat de NIPT uitslag goed is!
Hier zit ik denk ik in mijn vruchtbare dagen (of ze zijn net voorbij). Weinig actie geweest hier, beide erg moe elke dag, ik door mijn nieuwe baan, man ook weer aan het werk dus ook weinig puf. Gisteren wel seks gehad, voor het eerst in 3 weken (oeps) maar ik weet niet of het op tijd was. Mijn gevoel zegt dat we net te laat waren (eergisteren krampen rondom eierstokken) maar misschien waren we wel juist precies op tijd... Ik gebruik lekker geen ovulatietesten deze ronde, dus ik zie het wel. Hoewel ik constant het idee heb gehad dat december onze maand zou worden, twijfel ik nu omdat ik dus denk dat we niet op tijd waren. Afijn, we shall see
Gelukkig heb ik door werk zo veel afleiding dat ik er helemaal niet meer zo erg mee bezig ben, wat dus ook wel weer erg meehelpt
Marhoo Van harte gefeliciteerd met de goede 20 weken echo, wat fijn dat alles goed is!
Nanku Ik heb aan je gedacht, wat rot dat je zo veel last weer hebt ervaren. Heb je al een afspraak staan bij het ziekenhuis inmiddels? En hoe voel je je nu?
Curly Wat ontzettend fijn dat de NIPT uitslag goed is!
Hier zit ik denk ik in mijn vruchtbare dagen (of ze zijn net voorbij). Weinig actie geweest hier, beide erg moe elke dag, ik door mijn nieuwe baan, man ook weer aan het werk dus ook weinig puf. Gisteren wel seks gehad, voor het eerst in 3 weken (oeps) maar ik weet niet of het op tijd was. Mijn gevoel zegt dat we net te laat waren (eergisteren krampen rondom eierstokken) maar misschien waren we wel juist precies op tijd... Ik gebruik lekker geen ovulatietesten deze ronde, dus ik zie het wel. Hoewel ik constant het idee heb gehad dat december onze maand zou worden, twijfel ik nu omdat ik dus denk dat we niet op tijd waren. Afijn, we shall see
zondag 6 december 2020 om 18:52
Marhoo, super dat de 20 weken echo goed was.
Lekker genieten nu.
Nanku, gelukkig is het ergste weer voorbij.
Gaan ze je nu helpen in het ziekenhuis? Die 2 maanden zijn voorbij toch?
Curly, fijn dat de nipt eindelijk gelukt is en ook nog eens helemaal goed is.
Had je met of zonder nevenbevindingen gedaan?
Paranoid, goed dat je even wat afleiding hebt door je nieuwe baan. Bevalt je nieuwe baan goed?
Hier gaat ook alles goed.
Merk wel dat bepaalde dingen wat moeizamer gaan, maar dat hoort er bij natuurlijk.
Maar ik mag echt niet klagen zo goed als ik me al de hele zwangerschap voel.
Kleine is ook flink aan het trappelen, erg apart gevoel, maar wel heel fijn.
Lekker genieten nu.
Nanku, gelukkig is het ergste weer voorbij.
Gaan ze je nu helpen in het ziekenhuis? Die 2 maanden zijn voorbij toch?
Curly, fijn dat de nipt eindelijk gelukt is en ook nog eens helemaal goed is.
Had je met of zonder nevenbevindingen gedaan?
Paranoid, goed dat je even wat afleiding hebt door je nieuwe baan. Bevalt je nieuwe baan goed?
Hier gaat ook alles goed.
Merk wel dat bepaalde dingen wat moeizamer gaan, maar dat hoort er bij natuurlijk.
Maar ik mag echt niet klagen zo goed als ik me al de hele zwangerschap voel.
Kleine is ook flink aan het trappelen, erg apart gevoel, maar wel heel fijn.
zondag 6 december 2020 om 20:52
Paranoid, fijn dat werk afleiding geeft. Al hoop ik natuurlijk voor jullie dat december toch nog jullie maand wordt.
Onzekermeisje, fijn het zo goed gaat! En dat de kleine zo bewegelijk is. Ben benieuwd wanneer ik de baby ga voelen, nu 15 weken dus kan nog even duren. We hebben met nevenbevindingen gedaan.
Onzekermeisje, fijn het zo goed gaat! En dat de kleine zo bewegelijk is. Ben benieuwd wanneer ik de baby ga voelen, nu 15 weken dus kan nog even duren. We hebben met nevenbevindingen gedaan.
maandag 7 december 2020 om 17:59
Curlynan geweldig!! Zoo blij voor je !
Paranoid, maar weer afwachten dus. Anders voor de zekerheid morgen nog eens seks hebben, misschien heb je alsnog een late eisprong. Je weet maar nooit. En niks forceren. Als je moe bent, ben je moe.
Ik heb tijdens de menstruatie een inwendige echo gehad nadat ik het ziekenhuis had gebeld. Ik krijg over 2 weken weer een ander soort echo en krijg nog een oproep voor een nieuwe MRI. In januari na de uitslagen gaan we bekijken wat er voor een actie komt.
Paranoid, maar weer afwachten dus. Anders voor de zekerheid morgen nog eens seks hebben, misschien heb je alsnog een late eisprong. Je weet maar nooit. En niks forceren. Als je moe bent, ben je moe.
Ik heb tijdens de menstruatie een inwendige echo gehad nadat ik het ziekenhuis had gebeld. Ik krijg over 2 weken weer een ander soort echo en krijg nog een oproep voor een nieuwe MRI. In januari na de uitslagen gaan we bekijken wat er voor een actie komt.
dinsdag 8 december 2020 om 12:16
@Curly, oh wat fijn, een goede NIPT en het hartje gehoord! Blij voor jullie!
@Nanku, afwachten nog dus tot januari. Of uitzitten is misschien een beter woord. Mogen jullie in de tussenliggende periode wel verder met jullie kinderwens? Weet niet of je bijvoorbeeld een MRI mag bij eventuele zwangerschap?
@Paranoid, wie weet, ik hoop dat december het wordt voor jullie!
@Nanku, afwachten nog dus tot januari. Of uitzitten is misschien een beter woord. Mogen jullie in de tussenliggende periode wel verder met jullie kinderwens? Weet niet of je bijvoorbeeld een MRI mag bij eventuele zwangerschap?
@Paranoid, wie weet, ik hoop dat december het wordt voor jullie!
donderdag 10 december 2020 om 08:13
Lizzie goede vraag.. daar hebben we het eigenlijk niet over gehad. Heb de oproep binnen en in theorie kan ik een week zwanger zijn bij de MRI. Ik zal na het inderdaad maar even navragen bij de echo volgende week. De echo vind plaats op de dag voor mijn vermoedelijke eisprong.. Haha dus dan komt ze vanalles tegen in mij, dus denk dat ik toch maar even moet bellen. En anders maar een maandje pauze. We zijn nog niet begonnen want ik ben een beetje aan het stuntelen met mijn gezondheid de laatste paar weken.
Hoe is het met jullie allemaal?
Hoe is het met jullie allemaal?
vrijdag 11 december 2020 om 17:39
zaterdag 12 december 2020 om 13:55
Follow Hele dikke
voor jou!
Nanku Inderdaad, forceren willen we zeker niet! Het is echt bij die ene keer gebleven, dus ik zie het wel. Ik voel in ieder geval nog niks.
Wat een lieve reacties hier toch elke keer weer
Ik heb verder niet zo veel te melden, nog ongeveer 8 dagen tot NOD maar ik voel me echt heel relaxed en ben er niet zo mee bezig.
Nanku Inderdaad, forceren willen we zeker niet! Het is echt bij die ene keer gebleven, dus ik zie het wel. Ik voel in ieder geval nog niks.
Wat een lieve reacties hier toch elke keer weer
dinsdag 15 december 2020 om 13:33
Ha allen!
Hoe is het met iedereen?
@Paranoid, nog steeds zo relaxed?
@Nanku, ik hoop zo dat je afspraken ed niet nog meer vertraging op gaan lopen door de nieuwe maatregelen!
Wb die nieuwe maatregelen, ik vind ze pittig hoor. Werk zelf in de zorg, maar nu is ons kleine ventje weer thuis en noodopvang wordt elders geregeld (dus vreemde gezichten/vreemde locatie). Daarbij nog niet duidelijk of nou 1 of 2 ouders een cruciaal beroep moeten hebben.. zucht. Kan het ook niet goed relativeren dit keer merk ik, dat zal de zwangerschap wel zijn. Hoe zijn jullie eronder?
Hoe is het met iedereen?
@Paranoid, nog steeds zo relaxed?
@Nanku, ik hoop zo dat je afspraken ed niet nog meer vertraging op gaan lopen door de nieuwe maatregelen!
Wb die nieuwe maatregelen, ik vind ze pittig hoor. Werk zelf in de zorg, maar nu is ons kleine ventje weer thuis en noodopvang wordt elders geregeld (dus vreemde gezichten/vreemde locatie). Daarbij nog niet duidelijk of nou 1 of 2 ouders een cruciaal beroep moeten hebben.. zucht. Kan het ook niet goed relativeren dit keer merk ik, dat zal de zwangerschap wel zijn. Hoe zijn jullie eronder?
dinsdag 15 december 2020 om 17:21
Balen Followthesun
Paranoid, fijn dat je relaxed bent
. Hopelijk is dat nu nog steeds zo haha.
Lizzie, maatregelen zijn ook pittig. Hopelijk wordt er snel meer duidelijk wat betreft opvang van je zoontje.
Ik werk vooral thuis en nog geen kinderen, dus dat is verder prima. Zeker nu in de winter mis ik wel echt onze gezellige vriendengroep. Normaal vieren we Sinterklaas, kerst en o&n met elkaar. Maar goed, dat zijn luxe problemen en volgend jaar weer een kans
. Ik hoop heel erg dat de maatregelen nu gaan helpen.
Hier gaat het verder goed. Nog 3 weken tot 20 weken echo, ik tel af haha. Buik begint sinds eind vorige week opeens goed te groeien haha. Wel fijn, dan groeit de baby vast ook goed
Paranoid, fijn dat je relaxed bent
Lizzie, maatregelen zijn ook pittig. Hopelijk wordt er snel meer duidelijk wat betreft opvang van je zoontje.
Ik werk vooral thuis en nog geen kinderen, dus dat is verder prima. Zeker nu in de winter mis ik wel echt onze gezellige vriendengroep. Normaal vieren we Sinterklaas, kerst en o&n met elkaar. Maar goed, dat zijn luxe problemen en volgend jaar weer een kans
Hier gaat het verder goed. Nog 3 weken tot 20 weken echo, ik tel af haha. Buik begint sinds eind vorige week opeens goed te groeien haha. Wel fijn, dan groeit de baby vast ook goed
woensdag 16 december 2020 om 06:43
Aan iedereen die het vroeg; heel af en toe heb ik ‘ik hoop het zo erg!’ Momentje maar verder ben ik nog steeds relaxed
Verder geen symptomen, behalve (zoals elke maand) vollere en gevoelige borsten (en jeukende tepels, super irritant haha). Nog 4 dagen, dus als het niet raak is verwacht ik vlak voor het weekend spotting en ben ik uit m’n ‘lijden’ verlost.
Lieve nanku, ik begrijp je gevoel heel goed en je gevoel mag er zijn!
Weet je vriendin van jouw moeilijkheden (om het maar even zo te noemen) af?
Lieve nanku, ik begrijp je gevoel heel goed en je gevoel mag er zijn!
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in