Good Luck 2

18-03-2009 16:58 5016 berichten
Alle reacties Link kopieren
nou, deel 2 dan maar

Dit is echt niet grappig heb ik een bericht van minimaal 20 minuten zitten typen, geeft ie wéér die foutmelding

Even overnieuw en dan maar zonder kleurtje, want daar ging het dus fout.
Goedemorgen,

Ik kom niet op pagina 107, mis dus gedeeltes tekst.

Compu, wij gaan naar Oost-Friesland, een uur bij Ris vandaan (uit privacy geen plaatsnamen).

Klinkt goed van het bungalowpark, lekker er even tussenuit.

Fijn dat het met je man beter gaat.

Succes bij de fysio zo meteen.

Wat je zegt over CG en buitenspelen: Lianne heeft dat ook. Is helemaal niet bezig met echte meisjesdingen. Loopt dan ook 9 van de 10 keer in een spijkerbroek buiten.

Bridges, hier ook een peuter die roept:"Nee mama/papa, dat moet zo!" Heel herkenbaar

Mal, wat grappig van Jonathan. Je hebt het al eerder geschreven dat hij actiever is als de medicatie is afgebouwd, denk je dat dit nu ook zo is?

Leuk van de glijbaan, heb je ook geen kind meer aan

CD, hoe gaat het?

Even ego over mijn prachtige kinderen. Lianne heeft nu weer 2 nachten zonder luier geslapen en is 's ochtends droog. Dan snel naar de wc want ze heeft dan "een héle grote plas" zoals ze zelf zegt. En dan dat trotse bekkie erbij, zo mooi.

Lachen met Tim gisteravond. Ik had hem op schoot, hij zat rechtop. Ik maak altijd lange klanken, van hoog en naar laag. Dat gaat hij nu nadoen. Gisteravond schudde ik met mijn hoofd heen en weer (schaterlachen) en even later deed hij het na .
Hi Naat, adem in adem uit.

Verder alles goed?
Mal, heftig allemaal voor jullie zeg Maar wel fijn dat Jonathan vooruit gaat! Sterkte vandaag.

Ris wat naar allemaal en dan lange wachten pff... sterke meis.

Bridges, hier ook een slechte eter. Alleen de pannenkoeken bij oma zijn lekker en hier brood en af en toe een appel, maar dan heb je het wel gehad. Vermoeiend!

Star, heeft Ceetje maat 24? Is dat klein dan? Tobias heeft maat 25. Buurjongetje van 3 maanden ouder heeft maat 27 maar ik dacht gewoon dat híj op grote voet leefde

Suze fijn dat de 2 weken echo goed is! Toch weer spannend! Hoe voel je je verder?

Compu, succes vandaag met CG met de test.

En fijn dat jij je vent doorhebt, zodat hij even een moment voor zichzelf kan nemen.

Zie je, nou weet ik het niet meer, wat ik geschreven had.
Ik geef het op. Ga alvast wat inpakken voor de vakantie en dan meisje weer halen van psz.
Hi Kokos, wat knap van Lianne dat ze s nachts nu zindelijk is! Grote meid!

Ik heb gewoon 2 ontstoken ogen. Bah! Mn ene oog zit half dicht en mn andere oog is helemaal rood, over de prut die eruit komt maar niet te spreken.

Robin heeft ook ontstoken ogen ( tja hoe kom ik er aan.. en is erg verkouden en wil niks eten. Echt elke keer als hij van het dagverblijf komt, is hij verkouden oid.

En Tobias heeft afgelopen maandag voor de laatste keer logopedie gehad. Tot de basisschool hoeft hij niet meer te komen en dan moeten zij maar kijken, of hij dan goed op nivo is en dan kan de school hem eventueel weer doorsturen.
Naatie, Goed zeg van Tobias!

Sterkte met de ontstoken oogjes van jou en Robin!

Kokos, leuk dat Tim nu al begint met die geluidjes, schattig hoor!
Stressed is just desserts spelled backwards
Urine was goed, geen spoor meer van ontsteking, dus we gaan bloed prikken voor allergie.

Mal, weer een beetje bijgekomen

Heb je overigens net een mailtje gestuurd.

Compu, leuk zo'n kleine bomenklimwildebras. Ceetje is ook net een halve jongen als het haar uitkomt. Gaat het liefst met de grotere jongens hier op het pleintje mee voetballen. Mag natuurlijk niet van ze

Heeft ze ook geen mitella meer? Da's wel fijn want leg dat maar eens uit aan zo'n kleintje.

Cee heeft gewoon altijd dezelfde kleren aan, ik heb niet echt buitenspeelkleren ofzo.
Mal, een hele dikke knuffel voor jou, jullie. Heb je verder vandaag een beetje rust? Misschien wat boodschapjes ofzo voor de afleiding...

En Ris, wat een verdrietige berichten voor jullie. Het zal vast wel logisch en redelijk zijn dat het zo veel tijd kost allemaal, maar voor jullie en andere familie haast onmenselijk dat de onduidelijkheid zo lang duurt.
Bam, ik ben helemaal vergeten je te feliciteren - schaam schaam.

En wilde me sowieso even verontschuldigen voor m'n "afwezigheid". Beetje met mezelf bezig, niet leuk.
Hel, logisch take your time!
Hè Mal, helemaal overstuur. Dikke

Hoe laat komt de uitslag?

Star, fijn dat de kweek goed was, maar wat nu?

Hoi Hel, neem je tijd! Zie je morgen, leuk!

Bridges, Laurens eet ook slecht s avonds. Maar gisteren at hij zomaar 2 stukken brocolli!!! Meestal moet hij het verdienen dat hij groente eet dat hij dan wat ketshup bij de aardappels krijgt ofzo. Ellende dat eten...0

Ik weet niet wie het vroeg, maar ik ben heel vaak in het weekend met Berend of Laurens alleen hoor. Dan gaat lief even naar de bouwmarkt (ik noem maar wat) en dan gaat L vaak mee. Degene die weg gaat in het weekend neemt Laurens vaak mee.

Maar dat is toch anders dan een hele ochtend alleen met Berend. Echt even genieten.

Oh, Laurens heeft een poepbroek (blèèègh) en wil op de pc een spelletje doen. Iemand nog tips waar leuke peuterspelletjes op het Net zijn?

Even tijd gehad met Tim samen, wel lekker dat Lianne dan naar psz is.

Naatie, vervelend van je ogen, heb je er wat voor of moet je het met lauw water schoon maken?

Geen logopodie meer, dat betekent dus vooruitgang?

Star, wanneer bloed prikken?

Nou.... dat Ceetje niet met grote jongens mag voetballen.... dat snap ik echt niet ;)

Hel, geen excuses joh. Je hebt op dit moment genoeg aan je hoofd.

Amaal, Lianne heeft laatst peuterspelletjes op de laptop gedaan. Je hebt er nu niks aan, want ik weet niet waar hij het vandaan heeft gehaald, maar ik zal het aan M. vragen.
Amalia, Tobias vindt kiznet.nl leuk. Daar heb je heel veel variatie. Een leuk spelletje van Lego: je moet passagiers ophalen met een trein, maar dan moet eerst de rails gemaakt worden enzo. En dan de standaard dingen van teletubbies, nijntje, zapp enz.

Vanavond misschien meer.

Ik ga even wandelen, met zonnebril op
Dinsdag even bloedprikken, want niet hier in het dorp mogelijk dus heb vervoer nodig.

Leuke peuterspelletjes? Hmmm, niet op de site van Zappelin/Ned. 3?

Lijkt me wijs Naat, van die zonnebril met die wind. Voor je het weet zit er nog meer troep in je ogen
En, helemaal gepakt Kokos?
MRI was goed. Dr B belde nét voor de auto kwam van de rijles. De verdeling van de witte stof (dwz de rijping/ontwikkeling van de hersenen) zag er beter uit dan de vorige keer, en de witte stipjes zijn er nog wel maar niet veranderd. Dr B denkt dat het mogelijk is dat die daar toch zitten door het gebruik van het medicijn Sabril (hij had laatst een onderzoek gelezen en daar was een MRI bij die leek op die van Jonathan, zat op dezelfde plek). Hij zei dat de MRI er goed uit zag!

Pffff opgelucht!!!!
Hè wat goed Mal! Gelukkig maar!!!
Fijn Mal!!!!!
Mal, wat een heerlijk nieuws. Ben je nu weer een beetje geruster? Pfff, ik kwam even kijken of je wat geschreven had, en ik ben blij voor jullie.

Compu, fijn dat het breukje weer geheeld is.

Kokos, klaar voor de trip?

Star, fijn dat het geen ontsteking is, maar wel vervelend dat er nog geen duidelijkheid is!
Wanneer gaan jullie bloedprikken Star? Arm Ceetje
O, ik ben net op de snelweg geweest voor het eerst, doodeng zeg!!!

Heb wel meteen 140 gereden met inhalen
Heej, da's fijn nieuws Mal!

Oehoe-oehoehoeeeerendhaaard....
Ik vraag me nu alleen wel af hoe Dr S het dan ziet, want die zei wel weer dat die vlekken passend zijn voor zijn ziekte... Anders moeten de beide heren maar samen in discussie gaan over wat het nu is. Belangrijkste is dat Jonathan in ieder geval vooruit gaat.
En zo is het maar net Mal. Enne, HAAAAAAAAAARD! Moet je hier eens rijden, nog veel HAAAAAAAAAAAAAAArder-:).

Hel, knuf voor jou.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven