Date met collega, wel of niet doen?
woensdag 9 december 2020 om 16:11
Ik werk geregeld samen met een erg mooie vrouw. We lachen veel en sinds twee maanden wordt er ook goed geflirt. Ze appt me vanochtend met de vraag of ik komende zaterdag bij haar kom eten. Omdat er voldoende wijn bij zal komen kijken, biedt ze direct aan dat ik kan blijven slapen. Ik weet genoeg
Ik val primair op mannen, heb van alles meegemaakt en heb in een trio ook wel eens wat gerommeld met een vrouw, maar ben nog nooit echt alleen geweest met een vrouw. Dat staat hoog op mijn wensenlijstje en met haar zie ik dat wel zitten. Heel spannend.
Maarrrrr
Ik werk met haar samen. Zij werkt bij een klant. Zij is geen beslisser of directe opdrachtgever, maar uitvoerend projectmanager. Hier wringt de laars-met-hoge-hak: Als ik niet op deze uitnodiging in ga, sla ik mij later voor mijn kop. En dat geflirt en gedraai om elkaar heen zal blijven spelen. Als ik zaterdag wel in een sexy jurkje bij haar voor deur sta, met een leuke nacht als gevolg, dan ben ik heel benieuwd hoe dit onze 'relatie' beïnvloedt. Onze werkafspraken kunnen er nog leuker op worden, nu we een geheim delen. Maar ben ook bang dat het uiteindelijk uitloopt op gezeik en gezeur: vrouwen onderling geeft nu eenmaal vaak gezeik en gezeur.
What to do? Heeft iemand een soortelijke ervaring?

Ik val primair op mannen, heb van alles meegemaakt en heb in een trio ook wel eens wat gerommeld met een vrouw, maar ben nog nooit echt alleen geweest met een vrouw. Dat staat hoog op mijn wensenlijstje en met haar zie ik dat wel zitten. Heel spannend.
Maarrrrr
Ik werk met haar samen. Zij werkt bij een klant. Zij is geen beslisser of directe opdrachtgever, maar uitvoerend projectmanager. Hier wringt de laars-met-hoge-hak: Als ik niet op deze uitnodiging in ga, sla ik mij later voor mijn kop. En dat geflirt en gedraai om elkaar heen zal blijven spelen. Als ik zaterdag wel in een sexy jurkje bij haar voor deur sta, met een leuke nacht als gevolg, dan ben ik heel benieuwd hoe dit onze 'relatie' beïnvloedt. Onze werkafspraken kunnen er nog leuker op worden, nu we een geheim delen. Maar ben ook bang dat het uiteindelijk uitloopt op gezeik en gezeur: vrouwen onderling geeft nu eenmaal vaak gezeik en gezeur.
What to do? Heeft iemand een soortelijke ervaring?
zondag 13 december 2020 om 21:35
zondag 13 december 2020 om 21:39
Dit.
Als zij verliefd is wordt het wel gezeik. Als ze er net zoals jij instaat dan is het leuk toch? Daarna in quarantaine

They call me the Wild Rose, but my name was Elisa Day
Why they call me it I do not know, for my name was Elisa Day
zondag 13 december 2020 om 21:41
Da's toch alleen in geval van belangenverstrengeling of als er sprake van een hierarchische relatie is? Ik ken best wat stellen die elkaar op het werk hebben ontmoet.
zondag 13 december 2020 om 21:42
Tampon eruit? Check