Speeddaten

07-05-2009 20:25 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey dames hier aanwezig, ik ga volgende week vrijdag speeddaten voor het eerst. Wie heeft er ervaring, tips, goede openingszinnen?

Tell me
Volgens mij is de tip: trek iets roods aan. Dat schijnt goed te werken voor je aantrekkelijkheid.

Voor de rest ben ik erg benieuwd naar je ervaringen. Het lijkt mij iets wat ik graag nog wil doen in mijn single-schap. Wil het niet alleen doen, maar krijg niemand mee!

Verder zou ik op een rijtje zetten wat je precies wilt weten van een man. Wat vind jij belangrijk?

Stel anders een vraag als: Kan je jezelf in 3 woorden omschrijven? En dan kan je ingaan op waarom hij die woorden voor zichzelf kiest.
pop1980 wijzigde dit bericht op 07-05-2009 21:24
Reden: aanvullinkje
% gewijzigd
dat is een goeie die 3 woorden, ga ik zeker gebruiken. 3 minuten is zo ontzettend kort, tnx
Heb wel eens gespeeddate. Was best leuk. Ik zou zelf niet gaan voor zo'n drie-woorden-vraag. De kans is groot dat hij dan 3 minuten moet nadenken. Vraag iets als: wat vind je leuk om te doen in je vakantie, of wat was je mooiste vakantie tot nu toe. Niet dat vakanties erg van belang zijn, maar je wil iemand aan het praten krijgen over zichzelf zonder dat je een examen afneemt.

En vooral: veel plezier die avond!
Nou, wees vooral jezelf, dat helpt altijd en zal goed uitpakken of juist niet.

Succes in ieder geval

Motormuis89
Iets aantrekken met een enorm decolleté....Werkt gegarandeerd!
gisteravond was het zover en ik heb genoten. Zeer laag kneuzen gehalte en er zaten zowaar leuke mannen bij. Naast mij zat een dame met een hele lijst aan vragen, ik heb het maar een beetje over me heen laten komen.

Ik heb echt een onwijs leuke avond gehad en zit nu te wachten op de mail met eventuele matches. Ikzelf heb 2x een ja aangekruisd over totaal 10 mannen dus dat is te doen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven