Goedmaken of niet met mn ex-vriendje?

05-05-2009 15:05 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal.

Ik heb 1 jaar een relatie gehad met een jongen maar dat is inmiddels 2 maanden uit. Hij heeft 1x met een ander meisje gezoend op vakantie, en hij heeft hier nog steeds ontzettend veel spijt van. Ik heb dit begrepen en we zijn verder gegaan. Het is uiteindelijk uit gegaan omdat bang was om hem kwijt te raken en me dus onzeker en wantrouwend ging gedragen tegenover hem.

We hadden nooit ruzie, konden altijd alles doen. En het was èchte liefde. Nu is het dus 2/3 maanden uit, maar ik mis hem nog iedere dag. En hij heeft afgelopen weekend met een ander meisje gezoend. Ik weet niet waarom, omdat hij nog steeds super verliefd is op me. En dat verteld hij me ook. Hij vertelde me dat hij namelijk het gevoel had dat over hem heen liep. En dat ik bijna over hem heen was. Hij komt zometeen hier om te praten, maar ik weet niet wat ik moet doen.... Het goedmaken of niet? Ik voel me echt zo beroerd over wat er dit weekend is gebeurd, dus aan de ene kant wil ik niet met hem zoenen zometeen. Maar ik wil hem ook echt niet kwijt raken. Ik ben verder nooit vreemdgegaan en ik heb na hem met niemand iets afgesproken/gezoend.

kan iemand mij tips geven? ik mis hem zo, but i just dont know what to do.

pleassee

Dank je wel, liefs Sanne!
Precies, wat Blog zegt dus!
Lekker eensgezind vandaag, Ring!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven