Lush favorieten
donderdag 24 december 2020 om 21:12
Normaal gesproken ga ik rond deze tijd van het jaar een keer langs een lush winkel om te ruiken wat ik wil kopen haha.
Ik vind het heel moeilijk om van de site te kiezen en omdat de meeste producten wel lang mee gaan vind ik het zonde om helemaal blind te kiezen.
Waar ik altijd heel blij mee ben zijn de seanik, big, en intergallactic. Voorheen ook die witte massagebar en yuge, maar die zijn helaas beide uit de collectie.
Ik zoek gewoon een paar verwenitems, ik heb een bad. Dingen als showergel/zeep, scrub, graag. Lotions gebruik ik niet.
Dus roep maar! Wat zijn jullie favorieten?
Ik vind het heel moeilijk om van de site te kiezen en omdat de meeste producten wel lang mee gaan vind ik het zonde om helemaal blind te kiezen.
Waar ik altijd heel blij mee ben zijn de seanik, big, en intergallactic. Voorheen ook die witte massagebar en yuge, maar die zijn helaas beide uit de collectie.
Ik zoek gewoon een paar verwenitems, ik heb een bad. Dingen als showergel/zeep, scrub, graag. Lotions gebruik ik niet.
Dus roep maar! Wat zijn jullie favorieten?
donderdag 24 december 2020 om 21:27
Ik heb laatst crème gekocht voor mijn partner: sleepy (met lavendel). Die werkt heel fijn voor zijn droge huid, en ik vind de geur heel lekker kruidig en mild.
Maar ik trapte uiteraard in de 'nog 5 euro en je hebt gratis verzending' truc, dus voor de grap had ik er een klein flesje douchegeld bijgekocht: roasting chestnuts open fire. Ik vind 'm heel grappig. Eerst is het wat zoetig, en daarna komt er even zo'n rokerige geur vrij.
Mijn favoriet nu is: Boo!
De zwarte slijm-gelly van Halloween. Die ruikt heel lekker naar bloemen, maar ook kruidig.
Maar ik trapte uiteraard in de 'nog 5 euro en je hebt gratis verzending' truc, dus voor de grap had ik er een klein flesje douchegeld bijgekocht: roasting chestnuts open fire. Ik vind 'm heel grappig. Eerst is het wat zoetig, en daarna komt er even zo'n rokerige geur vrij.
Mijn favoriet nu is: Boo!
De zwarte slijm-gelly van Halloween. Die ruikt heel lekker naar bloemen, maar ook kruidig.
Je moet helemaal niks doen, en accepteren dat dat alles is wat je kan doen.
donderdag 24 december 2020 om 21:28
donderdag 24 december 2020 om 21:32
Lemony flutter. Alle andere producten vind ik erg sterk geuren, te zoet, te kauwgumballenachtig. Maar Lemony flutter werkt als een tierelier.
sweetfirefly wijzigde dit bericht op 24-12-2020 21:49
1.43% gewijzigd
Met deze temperaturen en harde ondergrond is het moeilijk voedsel vinden voor vogels en egels en eekhoorns. Voer ze bij met het juiste voer. Dank je wel.
donderdag 24 december 2020 om 22:24
Babyface, het creepy gezichtszeepje. Ik heb er nadat ze in de winkel allang niet meer te verkrijgen waren nog twee weten te scoren bij LushKitchen. Be-la-chelijk duur wel was dat, met de verzendkosten uit Engeland erbij, maar goed. 
https://uk.lush.com/products/babyface
Dit lijkt de opvolger te zijn: https://uk.lush.com/products/cleansers/sleepy-face
Benieuwd of die hier in de winkels ligt, ben er al ontzettend lang niet geweest. Hij lijkt me wel het proberen waard.
https://uk.lush.com/products/babyface
Dit lijkt de opvolger te zijn: https://uk.lush.com/products/cleansers/sleepy-face
Benieuwd of die hier in de winkels ligt, ben er al ontzettend lang niet geweest. Hij lijkt me wel het proberen waard.
oohboy wijzigde dit bericht op 24-12-2020 22:27
33.90% gewijzigd
donderdag 24 december 2020 om 22:24
GodivaBubblegum1 schreef: ↑24-12-2020 21:46Ik ben dol op het ronde gele shampooblokje. Geen idee hoe het heet.
vrijdag 25 december 2020 om 00:18
vrijdag 25 december 2020 om 00:25
Ook de Lemony Flutter, verder alles van de Avo Cowash serie, Calacas shower gel en bodycreme, Godiva Shampoo obar (helaas eruit), de solid bodyconditioners, de rozenzeep, de Ro’s Argan bodyconditioner, de gezichtsbars. Eigenlijk best veel. Al vind ik sommige geuren echt verschrikkelijk. Favoriet in de bodyspray is de Flying Fox.
Sinds een jaar of 2 helemaal verslingers aan de Lush. Er ligt voor mij een pakje onder de kerstboom van mijn schoondochter en zoon in de geur Twilight. Die ken ik nog niet dus ben erg nieuwsgierig.
Sinds een jaar of 2 helemaal verslingers aan de Lush. Er ligt voor mij een pakje onder de kerstboom van mijn schoondochter en zoon in de geur Twilight. Die ken ik nog niet dus ben erg nieuwsgierig.
vrijdag 25 december 2020 om 20:33
Hoe rozig is de Rose Jam? Want ik hield altijd erg van de mountain rose van de Body shop, die heeft ook wat musk erin. Ik ben bang dat de Rose jam vooral extreem zoet is (met die geranium erin).
Heb voor kerst een cadeaubon gekregen en wil niet tot het einde van de lockdown wachten tot ik iets koop. Maar het zou voor deze bedragen ook weer zonde zijn als ik een miskoop doe.
Heb voor kerst een cadeaubon gekregen en wil niet tot het einde van de lockdown wachten tot ik iets koop. Maar het zou voor deze bedragen ook weer zonde zijn als ik een miskoop doe.