Singles Unite : deel 5!!! 😄

zondag 27 december 2020 om 16:52

zondag 27 december 2020 om 16:59
Ik ook niet actief op dating sites. Alleen op facebook en twitter. Kan daar al genoeg dates krijgen. In afwachting van thuiskomst.
En luister naar de top 2000, de mijne heeft nog wel queen op 1. 9 jaar geleden gedownload, dus de top 2000 van 2011.
Daarom ook seizoen 2 van the Mandalorian ook nog niet gezien. Valt niks te streamen aan boord.
En luister naar de top 2000, de mijne heeft nog wel queen op 1. 9 jaar geleden gedownload, dus de top 2000 van 2011.
Daarom ook seizoen 2 van the Mandalorian ook nog niet gezien. Valt niks te streamen aan boord.
fietsen varen vrouwelijk doen

zondag 27 december 2020 om 17:18
ontelbare matches maar allemaal van die futloze chats....het is duidelijk geen wandelweer..ik heb 2 of 3 potentiele wandeldates volgende week
kwam vandaag nog een profiel tegen dat 2 keuze's gaf.. 1 op 1 met haar of met haar en een goede vriend van haar met zijn drietjes...ok...die is duidelijk op zoek naar een serieuze relatie

zondag 27 december 2020 om 17:18
Ik weer of nog steeds. Want ze zegt wel elke keer dat ze er klaar mee is, maar ondertussen
Voorlopig blijf ik nog even proberen, geef nog niet op.
Wel spijt van Lexa. Echt geen aanrader. Op Tinder zitten veel leukere mannen en ook wel serieus. De Nederlandse man is vast te krenterig om geld uit te geven haha.

Voorlopig blijf ik nog even proberen, geef nog niet op.
Wel spijt van Lexa. Echt geen aanrader. Op Tinder zitten veel leukere mannen en ook wel serieus. De Nederlandse man is vast te krenterig om geld uit te geven haha.
zondag 27 december 2020 om 17:27
Hij heeft gisterochtend alleen geappt dat hij in slaap was gevallen om 19:00 uur
Ik heb niet gereageerd.
Pijnlijk detail nog dat ik gisteren jarig was

zondag 27 december 2020 om 17:47
Als iemand je heel graag ziet valt ie niet in slaap hoor. Al is een man nog zo moe of halfziek, dan nog zal hij alles aanpakken om je te kunnen zien. Deze wilde gewoon niet graag genoeg. Goed dat je niet meer gereageerd hebt. Ook niet doen als hij zich verveelt en jou weer gaat appen. Want dit soort mannen doet dat ( alleen appen als het hen uitkomt/, ze jeuk hebben).

zondag 27 december 2020 om 17:54
Ik chat nog wat, maar de meeste gesprekken voelen nogal futloos en voor trekken aan een dood paard pas ik, dus het meeste bloed vrij snel dood. Het niet-daten bevalt beter dan verwacht.
zondag 27 december 2020 om 19:05

zondag 27 december 2020 om 21:45

zondag 27 december 2020 om 21:47
zondag 27 december 2020 om 21:51
Deze? Soort boer zoekt vrouw.
Voor een nieuw tv-programma zijn wij op zoek naar single B&B-eigenaren in Nederland/Europa. Ken of ben jij een vrijgezel die een bed and breakfast runt? Lees dan snel verder; wie weet is dit de eerste stap naar een nieuwe liefde!