Singles Unite : deel 5!!! 😄

21-11-2020 11:01 3004 berichten
Alle reacties Link kopieren
En doorrrrrr met deel 5 ....

De dagelijkse beslommeringen van ons singles.
Fladder heb je nog iets gehoord van je scharrel? Of heb je hem direct bedankt en tot nooit meer ziens?

Hier is het nog steeds de Brothers en sisters marathon met tussendoor 3fm aan.
Ik ben klaar met de top 2000, hoor liever nummers die ik minder vaak gehoord heb.
tomcat schreef:
27-12-2020 16:38
npo3 zoiezo leuk vanavond zie ik..ook 1e deel van miniserie over Luther van Penoza, draadstaal, promenade jaaroverzicht, top2000 a gogo en concert van Prince..

Ik ga voor Luther vanavond of ik neem het op en kijk als het klaar is.
Is er nog iemand actief op datingsites of heeft iedereen alles on-hold gezet?
Vraag me af of er daar nu uberhaupt veel gebeurt?
Julus schreef:
27-12-2020 16:53

Totaal inactief hier. Alles weg.
Ik ook niet actief op dating sites. Alleen op facebook en twitter. Kan daar al genoeg dates krijgen. In afwachting van thuiskomst.

En luister naar de top 2000, de mijne heeft nog wel queen op 1. 9 jaar geleden gedownload, dus de top 2000 van 2011.

Daarom ook seizoen 2 van the Mandalorian ook nog niet gezien. Valt niks te streamen aan boord.
fietsen varen vrouwelijk doen
Julus schreef:
ontelbare matches maar allemaal van die futloze chats....het is duidelijk geen wandelweer..ik heb 2 of 3 potentiele wandeldates volgende week

kwam vandaag nog een profiel tegen dat 2 keuze's gaf.. 1 op 1 met haar of met haar en een goede vriend van haar met zijn drietjes...ok...die is duidelijk op zoek naar een serieuze relatie :rofl:
Ik weer of nog steeds. Want ze zegt wel elke keer dat ze er klaar mee is, maar ondertussen :whistle:
Voorlopig blijf ik nog even proberen, geef nog niet op.
Wel spijt van Lexa. Echt geen aanrader. Op Tinder zitten veel leukere mannen en ook wel serieus. De Nederlandse man is vast te krenterig om geld uit te geven haha.
we proberen in beeld te komen bij radio 2..maar enorme wachtrij
Julus schreef:
27-12-2020 16:51
Fladder heb je nog iets gehoord van je scharrel? Of heb je hem direct bedankt en tot nooit meer ziens?

Hier is het nog steeds de Brothers en sisters marathon met tussendoor 3fm aan.
Ik ben klaar met de top 2000, hoor liever nummers die ik minder vaak gehoord heb.
Hij heeft gisterochtend alleen geappt dat hij in slaap was gevallen om 19:00 uur
Ik heb niet gereageerd.
Pijnlijk detail nog dat ik gisteren jarig was
Fladder, gefeliciteerd!!
fladder schreef:
27-12-2020 17:27
Hij heeft gisterochtend alleen geappt dat hij in slaap was gevallen om 19:00 uur
Ik heb niet gereageerd.
Dan is het een dubbele loser. Nog gefeliciteerd!
Als iemand je heel graag ziet valt ie niet in slaap hoor. Al is een man nog zo moe of halfziek, dan nog zal hij alles aanpakken om je te kunnen zien. Deze wilde gewoon niet graag genoeg. Goed dat je niet meer gereageerd hebt. Ook niet doen als hij zich verveelt en jou weer gaat appen. Want dit soort mannen doet dat ( alleen appen als het hen uitkomt/, ze jeuk hebben).
Gefeliciteerd Fladder! 🥳
Julus schreef:
Ik chat nog wat, maar de meeste gesprekken voelen nogal futloos en voor trekken aan een dood paard pas ik, dus het meeste bloed vrij snel dood. Het niet-daten bevalt beter dan verwacht.
Dank voor de felicitaties!
Julus schreef:
Ja net weer aangemeld
Geen idee waarom 😬
Nog gefeliciteerd Fladder!

Hier nog soort van actief op datingsites maar gesprekken lopen in het algemeen gewoon meteen dood😂

Ik heb ooit een derde date met een jongen waar het ontzettend gezellig mee is. Nog onduidelijk of het meer gaat zijn dan vriendschap maar ach daar is daten voor.
fladder schreef:
27-12-2020 17:27
Ik heb niet gereageerd.
oooh..wat een enorme eikel is die gozer...

Gefeliciteerd Fladder!!
Nu een nieuw tv concept voor singles: benb. Kun je je voor aanmelden. Iets met een b&b in het buitenland.
Tom, jij bent van de datingshows op tv dus grijp je kans!
waar zie je dat dan?
tomcat schreef:
27-12-2020 21:29
oooh..wat een enorme eikel is die gozer...

Gefeliciteerd Fladder!!
Dank je

Het is eigenlijk echt geen eikel
Wel wat jong nog, in leeftijd maar ook in doen en laten

Maar misschien vind ik het ook geen eikel omdat het me niet zo veel doet.
Als je zonder afmelden niet langskomt bij je fwb met een lullig excuus over in slaap gevallen en dan ook nog op haar verjaardag dan ben je een enorme eikel en heb je heel wat goed te maken..

Ik zou mijn FWB verassen met een etentje ofzo op haar verjaardag..maar ja..FWB is een ruim begrip.
Julus schreef:
27-12-2020 21:37
Nu een nieuw tv concept voor singles: benb. Kun je je voor aanmelden. Iets met een b&b in het buitenland.
Deze? Soort boer zoekt vrouw.

Voor een nieuw tv-programma zijn wij op zoek naar single B&B-eigenaren in Nederland/Europa. Ken of ben jij een vrijgezel die een bed and breakfast runt? Lees dan snel verder; wie weet is dit de eerste stap naar een nieuwe liefde!
tomcat schreef:
27-12-2020 21:45
waar zie je dat dan?
Het was net op tv. Rtl8.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven