Singles Unite : deel 5!!! 😄

21-11-2020 11:01 3004 berichten
Alle reacties Link kopieren
En doorrrrrr met deel 5 ....

De dagelijkse beslommeringen van ons singles.
Hier ook bezig met het huis, alles ben ik opnieuw wit aan het schilderen (huis is nog maar zes jaar oud, wel verder wat natuurlijke kleuren (licht grijs, zeeblauw). De kinderen hebben wel meer kleuren en een vrolijke inrichting. Ik zelf minimalistisch en strak. De zolder wil ik nu helemaal leeg hebben is wel al wit geschilderd en er ligt een donkergrijze laminaat vloer. Dit moet kantoor en rustruimte worden met een lange keukentafel en een bank, soort tweede huiskamer.

Ik besef mij wel dat hoe meer tijd en geld ik er in investeer, hoe lastiger/hoger de drempel zal worden weer samen te gaan wonen met iemand ergens anders en dit te verkopen. Het moet dan dus echt goed zitten.
Peertjes schreef:
28-12-2020 14:49
Plak je dat gewoon over je tegels?

Tijd terug was ik bij iemand en die had de tegels geverfd. Was heel netjes geworden.
Yep, zonder lijm. Je kan met witte achtergrond pakken of transparant.
Die laatste heb ik gekozen ivm kleurverschil witte achtergrond en witte tegel.
Maten van je tegel kan je opgeven.

https://www.alleenmaarstickers.nl/Marokko-18-grey

Deze heb ik. Transparant, statisch en rechthoekig.
Nat spuiten 😎 plakken en gaan.

Maar je hebt ook sets.
Gaaf hoor Julia!!
tomcat schreef:
28-12-2020 15:07
Eerlijk gezged komt die sex er vanzelf wel als je zoent en knuffelt en samen slaapt natuurlijk..maar het was een hypothese tegenover de variant waarin je niet slaapt en knuffelt maar wel sex hebt

zoen je wel dan trouwens qiyara? als je wel sex hebt maar niet knuffelt? zoenen is voor mij qua emotie wel wat heftiger dan knuffelen ook weer
Zonder zoenen kan ik geen seks hebben. Maar ik zoen alleen met dat doel, niet zomaar zoals in een relatie.

En nu klinkt het alsof mijn fwb heel gevoelloos en leeg was ofzo, maar ik heb ontzettende leuke, warme fwb relaties gehad. Waarin er gewoon een fijne, diepere verbinding was. Echt niet zomaar iemand. Ging er zelfs mee naar festivals. Dus er was gewoon een vriendschap. Zonder gevoel kan ik sowieso geen seks hebben met iemand.
Alleen knuffelen en het echte intieme deel is voor relaties. Anders is er toch geen onderscheid meer? Daar raak ik compleet in de war en dan ontstaat er gedoe.
Nu heb ik nooit gedoe gehad :)
Julia_20 schreef:
28-12-2020 15:13

Maar je hebt ook sets.
Dank je wel voor de tip, leuk!
Qiyara schreef:
28-12-2020 15:17
Zonder zoenen kan ik geen seks hebben. Maar ik zoen alleen met dat doel, niet zomaar zoals in een relatie.

Alleen knuffelen en het echte intieme deel is voor relaties. Anders is er toch geen onderscheid meer? Daar raak ik compleet in de war en dan ontstaat er gedoe.
ik snap er geen hol van, vive la difference :cheers:
Keuken hebben jullie inderdaad niet gezien, dat was ergens anders..toen ik hem nog moest gaan bestellen had ik wat plaatjes gedeeld.

wil hier ook best wat delen maar vind het qua herkenning wel een ding...weet ook niet hoe ik dan hier weer het beste een foto deel
tomcat schreef:
28-12-2020 15:26
ik snap er geen hol van, vive la difference :cheers:
Exact. Snap er andersom dus ook niks van 😁 Vind dat bijzonder grappig in dit topic iedere keer.
Zoveel andere gedachten, mensen, meningen bij elkaar.
Qiyara schreef:
28-12-2020 15:17

En nu klinkt het alsof mijn fwb heel gevoelloos en leeg was ofzo, maar ik heb ontzettende leuke, warme fwb relaties gehad. Waarin er gewoon een fijne, diepere verbinding was. Echt niet zomaar iemand. Ging er zelfs mee naar festivals. Dus er was gewoon een vriendschap. Zonder gevoel kan ik sowieso geen seks hebben met iemand.
Ik vind het nu al ingewikkeld. Met de FWB zoen je alleen om seks te hebben, maar alleen knuffelen en het echt intieme deel is voor relaties? Bij beide geef je toch gewoon het meest intieme wat je kan geven?
lacasa wijzigde dit bericht op 28-12-2020 15:40
0.11% gewijzigd
LaCasa, maar investeren in een koopwoning is toch altijd goed?

Ik weet niet hoe oud je kinderen zijn? Maar stel je krijgt een relatie, dan eerst het eerst toch wat jaren latten lijkt me ook met oog op de kinderen.

Dus hoeveel jaar ben je verder voordat je eens zou gaan samenwonen?
En tegen de tijd dat je zover bent dan vind je daarin wel de juiste weg samen. Misschien wil je helemaal niet meer samenwonen, of trekt zij bij jou in, is de markt niet gunstig om te verkopen en opnieuw te kopen,of noem maar op..
Ik heb wel eens zo'n 'relatie' zoals ik beschreef gehad. Maar we kwamen dus nooit bij elkaar thuis en deden alleen leuke dingen met elkaar in de stad. Knuffelen en soms aangeschoten zoenen bij het afscheid. Maar nooit met elkaar mee naar huis. Zagen elkaar 2 keer per maand of zo.

Mijn huis heeft trouwens iets van een spookhuis vinden sommigen. 150 jaar oud en vervallen maar op een fijne plek in de stad vind ik zelf. Alleenstaande mannen met een keurig en verzorgd huis zou ik nooit vertrouwen 😂. Net als een barman die zelf niet drinkt haha
Ik kan niet langer dan een paar uur in een na-oorlogs huis doorbrengen. Dan word ik depressief en onrustig :-D
anoniem_63ab5705e222a wijzigde dit bericht op 28-12-2020 15:59
1.29% gewijzigd
LaCasa schreef:
28-12-2020 15:39
Ik vind het nu al ingewikkeld. Met de FWB zoen je alleen om seks te hebben, maar alleen knuffelen en het echt intieme deel is voor relaties? Bij beide geef je toch gewoon het meest intieme wat je kan geven?
Ik probeer iets uit te leggen wat niet uit te leggen valt. Voor mij zit er gewoon een verschil tussen fwb en een echte relatie. En ik hou voor mijzelf afstand op emotioneel en intiem vlak. Denk dat een fwb dat niet merkt, maar ik wel :)
En intimiteit en seksualiteit is voor mij een wereld van verschil.

Nu ben ik echt klaar met dit onderwerp en reageer ik er niet meer op.
Antoon69 schreef:
28-12-2020 15:42
Ik heb wel eens zo'n 'relatie' zoals ik beschreef gehad. Maar we kwamen dus nooit bij elkaar thuis en deden alleen leuke dingen met elkaar in de stad. Knuffelen en soms aangeschoten zoenen. Maar nooit met elkaar mee naar huis. Zagen elkaar 2 keer per maand of zo.

Mijn huis heeft trouwens iets van een spookhuis vinden sommigen. 150 jaar oud en vervallen maar op een fijne plek in de stad vind ik zelf. Alleenstaande mannen met een keurig en verzorgd huis zou ik nooit vertrouwen 😂. Net als een barman die zelf niet drinkt haha
Ik kan niet langer dan een paar uur in een na-oorlogs huis doorbrengen. Dan word ik depressief en onrustig :-D
Haha, ik ben dus een onbetrouwbare man in jou ogen. :)
Qiyara schreef:
28-12-2020 15:48
Ik probeer iets uit te leggen wat niet uit te leggen valt. Voor mij zit er gewoon een verschil tussen fwb en een echte relatie. En ik hou voor mijzelf afstand op emotioneel en intiem vlak. Denk dat een fwb dat niet merkt, maar ik wel :)
En intimiteit en seksualiteit is voor mij een wereld van verschil.

Nu ben ik echt klaar met dit onderwerp en reageer ik er niet meer op.
Ik snap het, met de één is de seks rationeel en met de ander emotioneel in jouw hoofd.
Ik ben ook van de oude huizen. Hebben meer sfeer voor mijn gevoel.
Al hangt dat natuurlijk ook van de inrichting/indeling af.

Hiervoor in een jaren 30 (koop en zochten bewust oud) en jaren 50 huis gewoond.
Nu nieuwbouw uit jaren 60.

Maarja huurwoning en niet zoveel keuze dus.

Ooit ooit hoop ik....als ik een grote prijs win.
Maar voorlopig blijf ik hier 😂
LaCasa schreef:
28-12-2020 15:56
Haha, ik ben dus een onbetrouwbare man in jou ogen. :)

..
Het zijn ook maar onderbuikgevoelens die ik daarbij heb/had. Maar nu ik het in mijn hoofd eens na ga, heb ik inderdaad geen vrienden die in hun single-tijd een keurig VTwonen verzorgd huis hadden. Wel smaakvol en interessant (in mijn ogen), maar nooit 'verzorgd'. Die mensen vind ik denk ik minder interessant of zo. Ik heb het nu best netjes en gezellig hier maar als de kinderen hier niet zouden wonen zou mijn huis uiteindelijk een grote hobby ruimte worden.
Naar nu ze kinderen hebben is dat natuurlijk helemaal anders. Dan is je inrichting voornamelijk daarop gebaseerd.
Een VT wonen huis is gruwelijk.

Ik heb wel getwijfeld met de aankoop van dit huis. Ook gekeken naar huizen in het centrum. De sfeer is perfect, maar ik zag op tegen het onderhoud en evt gebreken met de jaren.

Hiervoor had ik een nieuwbouw woning. Het blijft op een bepaalde manier onaantrekkelijk. De isolatie oa ben ik in de jaren wel enorm gaan waarderen.

Nu ook een ouder huis. Het is meer gehorig. De kozijnen vind ik minder mooi en soms spijt ik geen nieuwe kozijnen heb laten plaatsen.
Peertjes schreef:
28-12-2020 16:41
Een VT wonen huis is gruwelijk.

Ik heb wel getwijfeld met de aankoop van dit huis. Ook gekeken naar huizen in het centrum. De sfeer is perfect, maar ik zag op tegen het onderhoud en evt gebreken met de jaren.

Hiervoor had ik een nieuwbouw woning. Het blijft op een bepaalde manier onaantrekkelijk. De isolatie oa ben ik in de jaren wel enorm gaan waarderen.

Nu ook een ouder huis. Het is meer gehorig. De kozijnen vind ik minder mooi en soms spijt ik geen nieuwe kozijnen heb laten plaatsen.
Mijn nieuwbouwwoning uit de jaren 60 ook.
Maar heel goed geïsoleerd. B geloof ik.

Ik die jaren 50 woning had ik op bepaald moment een electrische deken 😂 hoekhuis. Terwijl ik altijd zei... Electrische deken... Gekkies. 😎
Het comfort van een nieuw huis is fijn. Ik heb nu op alle drie de etages vloerverwarming en goede isolatie en ventilatie overal. Dit zou ik dus bij een oud huis ook altijd willen realiseren.
Julia_20 schreef:
28-12-2020 16:51
Mijn nieuwbouwwoning uit de jaren 60 ook.
Maar heel goed geïsoleerd. B geloof ik.

Ik die jaren 50 woning had ik op bepaald moment een electrische deken 😂 hoekhuis. Terwijl ik altijd zei... Electrische deken... Gekkies. 😎
Oh my, ja vooral als je dan op een hoek zit!

Ik moet zeggen dat ik een zeikerd ben daarin, het moet niet tochten enzo :-D
  • Dit huis is prima hoor wb warmte ed, maar in verhouding betaal ik echt wel behoorlijk meer in vergelijking met mijn vorige woning die veel groter was en ook nog een hoekwoning.
Ik zit op de eerste en de berging beneden mij is goed verwarmd dus ik zit er lekker warmpjes bij. Ik heb echt een hekel aan koud in mijn huis. Dus verwarming hier lekker aan. Nu geen discussie punt meer. Trouwens alleen in mijn huiskamer. Op de slaapkamers en keuken staat niks aan.

We krijgen deze zomer een nieuwe achterpui. Ik ben benieuwd.

Ik vind VT wonen huizen verschrikkelijk iedereen kan daar wonen totaal geen persoonlijkheid in.
Datertje, daar heb ik ook een enorme hekel aan! Soms kom je ergens thuis en dan de kilte van een niet verwarmd huis bah..

Wat wel aangenaam is , is met een leuke vent bij een openhaard met een warm kleed en wijn, beetje 'opwarmen'

Maar gezien wij hier single zijn is verwarming in huis een belangrijk punt :-D :-D
Julia_20 schreef:
28-12-2020 15:13

Maar je hebt ook sets.

Leuke site Julia, is een idee voor in de keuken bij mij.
wij slapen nooit.
Bridgerton serie van Netflix echt geweldig! Seks mooie kostuums en heerlijk verhaal. Echt een aanrader!!
Bijna door Luther heen, ga dan zeker eens kijken Datertje.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven