Singles Unite : deel 5!!! 😄

21-11-2020 11:01 3004 berichten
Alle reacties Link kopieren
En doorrrrrr met deel 5 ....

De dagelijkse beslommeringen van ons singles.
Alle reacties Link kopieren
RedRoseThorn schreef:
27-12-2020 19:05
(...)
Ik heb ooit een derde date met een jongen waar het ontzettend gezellig mee is. Nog onduidelijk of het meer gaat zijn dan vriendschap maar ach daar is daten voor.
Een vriendschap is ook al heel leuk! Hoe gaat met met je ademhalingsklachten trouwens?

Fladder, nog gefeliciteerd met je verjaardag.
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
Julus schreef:
27-12-2020 22:01
Het is nu trouwens precies 2 jaar geleden dat ik er mee stopte. Ik mailde dat ik het erbij wilde laten en heb nooit meer iets gehoord. Dat deed best zeer, dat hij niet eens een berichtje terug stuurde. We gingen heel respectvol met elkaar om, en de communicatie was goed. Dit viel me zo enorm tegen en ik wist dat ik de juiste keuze had gemaakt. Het deed hem gewoon niks.
Vreselijk.
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
alongwiththesunshine schreef:
28-12-2020 21:40
Een vriendschap is ook al heel leuk! Hoe gaat met met je ademhalingsklachten trouwens?

Fladder, nog gefeliciteerd met je verjaardag.
Wel nog benauwd en verkouden maar geen corona gelukkig. Afgelopen dagen bijna alleen maar geslapen en vandaag was ik weer semi normaal gelukkig!
Nog gefeliciteerd Fladder!

Ondanks wat felle kleuren op de muur is mijn huis ook wel een beetje een mancave, opgeruimd en schoon maar niet veel opsmuk. Eens met Tomcat dat zonder vrouwelijke hand het toch niet gauw sfeervol wordt, ondanks dat die behoefte er misschien wel is.

FWB; alles uitgeprobeerd. Geen moeite met knuffelen, overnachten etc. Wel altijd direct er een einde aan gemaakt wanneer van haar of mijn kant we gevoelens voor elkaar kregen of het duidelijk werd dat het asymetrisch was. Het helpt denk ik wanneer je voor jezelf een duidelijk grens hebt en daar niet overheen gaat. Daten (met als uitgangspunt een relatie) voelt zoveel intiemer dan een FWB..
anoniem_649de519a95b1 wijzigde dit bericht op 29-12-2020 21:58
1.03% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Zo, jullie gaan echt hard! Loop gewoon 2 delen achter :shame:

Moet zeggen dat de afgelopen tijd wel enorm hectisch was qua werk/privé balans, corona en wat persoonlijke drama's.. Dus even een beetje overleven..

Maar. Wel.. een huis :cheer2:

Wel leuk om te lezen hoe iedereen bezig is met zn huis inrichting!
Verder nog date nieuws? Is dat überhaupt nog mogelijk nu met de lockdown?

Hier nog niet echt aan toe.
En voor mij ook fwb.
Alle reacties Link kopieren
Datertje schreef:
28-12-2020 18:20
Bridgerton serie van Netflix echt geweldig! Seks mooie kostuums en heerlijk verhaal. Echt een aanrader!!
Net 1 aflevering gekeken
Leuk inderdaad. Dynasty in de 19e eeuw
Vind de muziek heel grappig. Liedjes van nu in een ouderwets jasje.
Zou dit normaal heel kitscherig vinden ( en volledig anachronistisch) maar het werkt wel
Alle reacties Link kopieren
RedRoseThorn schreef:
28-12-2020 21:55
Wel nog benauwd en verkouden maar geen corona gelukkig. Afgelopen dagen bijna alleen maar geslapen en vandaag was ik weer semi normaal gelukkig!
Fijn!!
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
chesta schreef:
28-12-2020 21:58
Felle kleuren op de muur (oranje+geel)
Interessante keuze
alongwiththesunshine wijzigde dit bericht op 28-12-2020 23:52
7.19% gewijzigd
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
Antoon69 schreef:
28-12-2020 15:42
spookhuis
Leuke woningen hebben jullie allemaal
wij slapen nooit.
alongwiththesunshine schreef:
28-12-2020 23:51
Leuke woningen hebben jullie allemaal

Sommige anderen zeggen wel eens spookhuis. Ik vind het zelf juist gezellig. Het is wel wat bouwvallig maar noodreparaties doe ik wel. Verder is het droog, warm, groot en heeft glasvezel. Ooit ga ik het wel een keer renoveren of verbouwen.
Alle reacties Link kopieren
Antoon69 schreef:
28-12-2020 23:58
Sommige anderen zeggen wel eens spookhuis. Ik vind het zelf juist gezellig. Het is wel wat bouwvallig maar noodreparaties doe ik wel. Verder is het droog, warm, groot en heeft glasvezel. Ooit ga ik het wel een keer renoveren of verbouwen.
Ok.
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
Antoon69 schreef:
28-12-2020 23:58
Sommige anderen zeggen wel eens spookhuis. Ik vind het zelf juist gezellig. Het is wel wat bouwvallig maar noodreparaties doe ik wel. Verder is het droog, warm, groot en heeft glasvezel. Ooit ga ik het wel een keer renoveren of verbouwen.
Goedemorgen allen.

Oei dat is zo'n dingetje altijd van ooit ga ik dit dat doen. Ik weet het niet zeker, mijn gevoel is dan altijd van ooit wordt nooit. Iets met budget, auto in de prak, oe maar even niet. En voor je het weet zegt je vrouw opeens "ik wil scheiden" en staat je huis zonder de verbeteringen te koop.

Ohw dat was ikzelf 1 jaar geleden.

Nog 1 maand en dan jippie weer mijn eigen huis ergens anders, 2003, energie A. Heb 4 Feb wel een bed,maar verder nog totaal geen meubels.
fietsen varen vrouwelijk doen
Hahaha fietser geweldig hoe je dat schrijft.

Ben je de haven al in?

Goedemorgen allemaal!

Het is lekker buiten. Vandaag boodschappen doen. Vanavond komt mijn vriendin eten. Ik zag dat de tuincentra open zijn. Misschien even een mooie grote plant scoren.
Hier regent het behoorlijk hard. Jij woont aan een goede kant van NL dus momenteel.

Klinkt weer fijn Datertje. Ik ga even kijken of de praxis open is. Ik wil m'n keuken muren verven. Paar maanden geleden een oker gele kleur gegeven en dat was geen succes. Nu weer een klein beetje zin om het over te doen, dus gelijk gebruik van maken.
Bouwmarkten zijn niet open.

Het wordt steeds grijzer hier.

Ik mis de horeca en de winkels.

Welke kleur ga je het nu doen?
Zwart, ook een uit probeersel waar ik al die tijd over na heb gedacht en uitgeprobeerd met een stukje karton en zwart erop. M'n keuken gaat er daardoor ontzettend gaaf uit springen.

Heb er zin in, zeker als het er zo uit gaat zien als in m'n gedachten.

Hier kan ik online bestellen zag ik en na 2 uur bij de winkel ophalen. Dus zo even de website checken.
Qiyara schreef:
29-12-2020 09:24
Zwart, ook een uit probeersel waar ik al die tijd over na heb gedacht en uitgeprobeerd met een stukje karton en zwart erop. M'n keuken gaat er daardoor ontzettend gaaf uit springen.

Heb er zin in, zeker als het er zo uit gaat zien als in m'n gedachten.

Hier kan ik online bestellen zag ik en na 2 uur bij de winkel ophalen. Dus zo even de website checken.
Dat is handig dat wist ik niet!
Dan kan je vandaag nog beginnen top.

Mijn kapstok is echt een verbetering samen met het schoenenrek. De plankjes staan ook leuk. Langzaam aan wordt het wel wat.
Het is hier nu ook koud brrr
Qiyara schreef:
29-12-2020 08:21
Hier regent het behoorlijk hard. Jij woont aan een goede kant van NL dus momenteel.

Klinkt weer fijn Datertje. Ik ga even kijken of de praxis open is. Ik wil m'n keuken muren verven. Paar maanden geleden een oker gele kleur gegeven en dat was geen succes. Nu weer een klein beetje zin om het over te doen, dus gelijk gebruik van maken.
Misschien handig; via flexa.nl kun je heel goed kleuren uitzoeken en online bestellen. Als jij rood mooi vindt is de kleurencollectie plum iets voor jou?
Maar als je via flexa rood selecteert krijg je alle toonsoorten.
https://www.flexa.nl/nl/kleur-informati ... gJ_pfD_BwE
Ik heb de plum in een paar tinten, gecombineerd met chocolate

https://www.flexa.nl/nl/zoekresultaten?search=Plum
Qiyara schreef:
29-12-2020 09:24
Zwart, ook een uit probeersel waar ik al die tijd over na heb gedacht en uitgeprobeerd met een stukje karton en zwart erop. M'n keuken gaat er daardoor ontzettend gaaf uit springen.

Heb er zin in, zeker als het er zo uit gaat zien als in m'n gedachten.

Hier kan ik online bestellen zag ik en na 2 uur bij de winkel ophalen. Dus zo even de website checken.
O ik ben mosterd :-D
Datertje schreef:
29-12-2020 09:57
Dat is handig dat wist ik niet!
Dan kan je vandaag nog beginnen top.

Mijn kapstok is echt een verbetering samen met het schoenenrek. De plankjes staan ook leuk. Langzaam aan wordt het wel wat.
Het is hier nu ook koud brrr
Leuk, elke kleine aanpassing kan al veel verschil maken
Nou heb het inmiddels opgegeven, online bestellen van verf en benodigdheden is niks voor mij.
Ik wil het zien, meerdere kleuren naast elkaar kunnen zetten. Heen en weer kunnen lopen en nadenken. Nog eens zien etc etc.. Ik wacht wel tot het weer open is.
Hahaha dat heb ik dus ook. Ik moet gewoon lekker door een winkel kuieren. Inderdaad dingen vergelijken en naast elkaar zetten.
Nog drie weken volhouden en dan mag je los.

Ik ga naar de winkel blehhh zo geen zin in.
Alle reacties Link kopieren
Leuk om de woning(inrichtingen) hier te lezen.
Ik heb het advies gekregen om te verhuizen als ik optimaal gebruik wil maken van de mogelijkheden.
Heb dit huis een paar jaar terug in gedateerde staat gekocht en alles aangepakt en voorzien van gemakken als vloerverwarming, haard enzz
Ik hou van strak en modern en industrieel maar heel toevallig een heel leuk ‘grachtenpand’ gezien in mijn woonplaats waar ik morgen een bezichtiging heb!
Grappig ook omdat hier geen grachten zijn en ik nooit interesse had voor dit soort panden.
Het kan verkeren 🙂 :-D

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven