Bh zonder beugel
dinsdag 5 januari 2021 om 14:47
Nu ik 51 ben ( en de overgang), merk ik dat mijn borsten veranderen.
Mijn beugelbh's zitten niet meer lekker.
Gisteren een aantal bh's zonder beugel bij een webshop besteld. Gepast, maar eigenlijk zijn het allemaal bh's die mijn borsten bij elkaar drukken. Waar ik met een beugelbh twee borsten heb, heb ik nu 1 groot blok.
Op de foto's van de webwinkel is dat niet zo. Daar heb je nog een soort tussenstukje naar je huid / borstbeen toe... (Haha, ik krijg t niet duidelijker uitgelegd)
Is dit altijd zo bij bh's zonder beugel?
Mijn beugelbh's zitten niet meer lekker.
Gisteren een aantal bh's zonder beugel bij een webshop besteld. Gepast, maar eigenlijk zijn het allemaal bh's die mijn borsten bij elkaar drukken. Waar ik met een beugelbh twee borsten heb, heb ik nu 1 groot blok.
Op de foto's van de webwinkel is dat niet zo. Daar heb je nog een soort tussenstukje naar je huid / borstbeen toe... (Haha, ik krijg t niet duidelijker uitgelegd)
Is dit altijd zo bij bh's zonder beugel?
dinsdag 5 januari 2021 om 14:48
dinsdag 5 januari 2021 om 15:14
Die zien er goed uit! Zie dat die er ook in een f cup is.Misschien is de cup idd te klein en krijg ik bij de goede maat wel 2 cups
dinsdag 5 januari 2021 om 16:18
Helemaal eens! Ik gebruik die dingen van de Hema als zwangerschaps BH. Eigenlijk de enige BH's die ik verdraag.dweedledee schreef: ↑05-01-2021 15:44Ik heb een grote cup, maar ik zweer bij de beugelloze bh’s van de Hema. Die zitten heel stevig, zonder dat irritante beugel-gevoel.
dinsdag 5 januari 2021 om 16:37
dinsdag 5 januari 2021 om 16:59
dinsdag 5 januari 2021 om 19:20
Ik voelde de beugels ook niet. Tot mijn lijf aan t veranderen ging. Dus misschien is een bezoek aan een goede lingerie winkel (na de lockdown) de beste keuze.
Ik vind een nieuwe bh uitzoeken altijd een drama.
Toen bedacht ik dat beugelloos misschien beter zou zitten. Maar het "blokeffect" had ik niet zo verwacht. Vandaar mijn vraag. Als ik de verkoopfotos zien, vind ik t mooi. In werkelijkheid is t minder.