Mode & Beauty alle pijlers

Parfumado ervaringen

05-01-2021 17:18 24 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey!

Ik zag het ergens anders op het forum voorbij komen, parfumado. Klonk interessant, een abonnement maar dan voor parfums. Het lijkt me leuk, omdat je dan sneller iets anders draagt.. maar voor dat ik overga op een abonnement ben ik toch wel benieuwd naar hoe het anderen is bevallen. Online vind ik vooral reviews met kortingscodes, wat ik dan weer een beetje shady vind overkomen.. wie weet is het wel helemaal niks.

Dus bij deze, heeft iemand van jullie hier een abonnement (gehad)? En hoe beviel het?
Het beviel mij erg goed. Alleen op een gegeven moment heb je even genoeg geurtjes :) Heb het zelf nu even stopgezet.
Beviel mij ook goed. Maar na een tijdje stopgezet omdat ik er te veel had.
Ik vond het heel leuk om even te doen. Nadruk op even. Heb het een jaar gehad geloof ik. Ik koos altijd geurtjes die ik nog niet kende en die ik ook niet kon testen bij de Douglas en helaas geen Bijenkorf (meer) in de buurt. Vaak een gok dus. Een aantal geurtjes gekocht die ik wel okay vond maar niet lekker genoeg voor herhaling.
Wij hebben een vriendin cadeau gedaan, voor 6 maanden. Ze vond de geurtjes niet allemaal lekker en er zat nogal verschil in de kwaliteit van de flesjes.
Wat anderen ook zeggen, leuk voor een tijdje.
Ik heb t ook, word er blij van om iedere maand eentje te ontvangen!

Maar ik denk ook dat ik na een jaar even pauzeer, ik gebruik ze niet op in een maand en de verzameling groeit :-D
Ik ben lid van FM Parfums.
De geuren kun je met korting kopen. Het zijn luxe geuren zonder naam, maar met een nummer.
Ook kun je de startermap kopen met 120 proefjes van vrouwen- en mannengeuren.
120 proefjes? Ik moet er niet aan denken zeg.
Je kan mij niet blijer maken...
120??? Oh, niks voor mij. Ik vond die 12 van Parfumado al overload. Maar goed, ik ben dan ook niet iemand die elke dag parfum op heeft. Ik heb heel vaak dat ik alleen even wat fabric spray van the Laundress op mijn trui spuit. Heel subtiel.
Emma95 schreef:
05-01-2021 18:37
Je kan mij niet blijer maken...
Ik ben al behoorlijk kieskeurig wat mijn geuren betreft, ik kan me niet voorstellen dat ik het merendeel lekker zou vinden. Als ik heel zelden bij Douglas kom geef ik het proefje ook altijd terug. Altijd van die commerciële geuren.
Hier zitten echt hele mooie geuren tussen.
Emma95 schreef:
05-01-2021 18:45
Hier zitten echt hele mooie geuren tussen.
Gelukkig maar! Ze zijn wel lekker goedkoop zo te zien.
Ik heb parfumado. Blij mee. Deze week komt er weer een nieuwe geur.

Daarna doe ik ff om de maand. Ik heb nu wel heel veel.
Als je besluit het te proberen zou ik zeker met zo'n code doen. Dan heb je de eerste keer voor €7,50
Zit voor jou geen addertje onder het gras. Blijft ook gewoon na die ene maand opzegbaar als je het niks vindt

Degene van wie je de code gebruikt krijgt de maand erop een verrassingsgeurtje of ook €7,50 korting of een extra tashouder.
Dwaler schreef:
05-01-2021 17:33
Wij hebben een vriendin cadeau gedaan, voor 6 maanden. Ze vond de geurtjes niet allemaal lekker en er zat nogal verschil in de kwaliteit van de flesjes.
Wat anderen ook zeggen, leuk voor een tijdje.

Kwaliteit van de flesjes? Zijn toch allemaal hetzelfde.

Ik had laatst ook een mwoa..geurtje gekozen. Maar meestal kies ik goed door te selecteren op favoriete geurtonen.
Vandaag weer 1 in de bus. Ik vind het erg leuk. Denk dat ik binnenkort een tijdje stop om even de voorraad weg te werken. Pas 1x gehad dat ik de geur echt niet lekker vond.
Ik heb het tien maanden gedaan. Nu even stop gezet omdat ik echt even voorzien ben, maar ik vond het echt ontzettend leuk! Elke maand een cadeautje. Ook ervaring met hun persoonlijke adviezen, die een paar keer spot on waren. En ja, soms valt een geur een beetje tegen, maar ik heb heel leuke ontdekkingen gedaan. Ik weet zeker dat het niet de laatste keer is geweest, ik ga zeker in de toekomst weer opnieuw meedoen!
novaviva schreef:
05-01-2021 18:44
Ik ben al behoorlijk kieskeurig wat mijn geuren betreft, ik kan me niet voorstellen dat ik het merendeel lekker zou vinden. Als ik heel zelden bij Douglas kom geef ik het proefje ook altijd terug. Altijd van die commerciële geuren.
Parfumado heeft ook veel niche geuren geuren die buiten de standaard om vallen. Ik heb echt bijzondere geuren ontdekt
Heb je dan een lijst met bekende merken waaruit je kunt kiezen? Ook de duurde merken, chanel etc?
het is zoals het is
dropsleutel schreef:
08-01-2021 16:34
Heb je dan een lijst met bekende merken waaruit je kunt kiezen? Ook de duurde merken, chanel etc?
Ja. Bekende en onbekende merken. Mainstream en meer niche. Ook dure merken. Alles dezelfde prijs. Chanel, Tom Ford, Essentric Molecule, noem maar op.
Jufjoke schreef:
08-01-2021 18:03
Ja. Bekende en onbekende merken. Mainstream en meer niche. Ook dure merken. Alles dezelfde prijs. Chanel, Tom Ford, Essentric Molecule, noem maar op.
Chanel niet hoor (bij mij iig niet). Is heel jammer.
Je hoeft niet altijd te geloven wat je denkt.
Ik heb een abonnementje, vind het heel fijn, weet aan de geurtonen redelijk te zeggen wat wel en wat niet.
Ik mis wel de grote merken, Chanel werd al genoemd, maar ook bijvoorbeeld YSL. Die zitten er niet bij en dat vind ik jammer.
Dank voor alle reacties! Klinkt wel heel leuk allemaal! Ik weet alleen dusdanig weinig van parfum af, dat ik het denk ik lastig vind om de juiste geurtonen te kiezen. Ik draag eigenlijk al sinds jaar en dag chanel mademoiselle (dus tijd voor wat afwisseling wel)
Gamuza schreef:
09-01-2021 11:42
Chanel niet hoor (bij mij iig niet). Is heel jammer.
Excuus, dan vergiste ik me daarin. Maar ze hebben wel degelijk hoogsegment merken. Maar geen Chanel dus, sorry, mijn fout.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven