Parfumado ervaringen
dinsdag 5 januari 2021 om 17:18
Hey!
Ik zag het ergens anders op het forum voorbij komen, parfumado. Klonk interessant, een abonnement maar dan voor parfums. Het lijkt me leuk, omdat je dan sneller iets anders draagt.. maar voor dat ik overga op een abonnement ben ik toch wel benieuwd naar hoe het anderen is bevallen. Online vind ik vooral reviews met kortingscodes, wat ik dan weer een beetje shady vind overkomen.. wie weet is het wel helemaal niks.
Dus bij deze, heeft iemand van jullie hier een abonnement (gehad)? En hoe beviel het?
Ik zag het ergens anders op het forum voorbij komen, parfumado. Klonk interessant, een abonnement maar dan voor parfums. Het lijkt me leuk, omdat je dan sneller iets anders draagt.. maar voor dat ik overga op een abonnement ben ik toch wel benieuwd naar hoe het anderen is bevallen. Online vind ik vooral reviews met kortingscodes, wat ik dan weer een beetje shady vind overkomen.. wie weet is het wel helemaal niks.
Dus bij deze, heeft iemand van jullie hier een abonnement (gehad)? En hoe beviel het?
dinsdag 5 januari 2021 om 17:29
Ik vond het heel leuk om even te doen. Nadruk op even. Heb het een jaar gehad geloof ik. Ik koos altijd geurtjes die ik nog niet kende en die ik ook niet kon testen bij de Douglas en helaas geen Bijenkorf (meer) in de buurt. Vaak een gok dus. Een aantal geurtjes gekocht die ik wel okay vond maar niet lekker genoeg voor herhaling.
dinsdag 5 januari 2021 om 18:43
dinsdag 5 januari 2021 om 18:44
dinsdag 5 januari 2021 om 18:57
Ik heb parfumado. Blij mee. Deze week komt er weer een nieuwe geur.
Daarna doe ik ff om de maand. Ik heb nu wel heel veel.
Als je besluit het te proberen zou ik zeker met zo'n code doen. Dan heb je de eerste keer voor €7,50
Zit voor jou geen addertje onder het gras. Blijft ook gewoon na die ene maand opzegbaar als je het niks vindt
Degene van wie je de code gebruikt krijgt de maand erop een verrassingsgeurtje of ook €7,50 korting of een extra tashouder.
Daarna doe ik ff om de maand. Ik heb nu wel heel veel.
Als je besluit het te proberen zou ik zeker met zo'n code doen. Dan heb je de eerste keer voor €7,50
Zit voor jou geen addertje onder het gras. Blijft ook gewoon na die ene maand opzegbaar als je het niks vindt
Degene van wie je de code gebruikt krijgt de maand erop een verrassingsgeurtje of ook €7,50 korting of een extra tashouder.
dinsdag 5 januari 2021 om 19:00
Kwaliteit van de flesjes? Zijn toch allemaal hetzelfde.
Ik had laatst ook een mwoa..geurtje gekozen. Maar meestal kies ik goed door te selecteren op favoriete geurtonen.
dinsdag 5 januari 2021 om 19:19
Ik heb het tien maanden gedaan. Nu even stop gezet omdat ik echt even voorzien ben, maar ik vond het echt ontzettend leuk! Elke maand een cadeautje. Ook ervaring met hun persoonlijke adviezen, die een paar keer spot on waren.
En ja, soms valt een geur een beetje tegen, maar ik heb heel leuke ontdekkingen gedaan. Ik weet zeker dat het niet de laatste keer is geweest, ik ga zeker in de toekomst weer opnieuw meedoen!
dinsdag 5 januari 2021 om 19:21
Parfumado heeft ook veel niche geuren geuren die buiten de standaard om vallen. Ik heb echt bijzondere geuren ontdekt
vrijdag 8 januari 2021 om 18:03
Ja. Bekende en onbekende merken. Mainstream en meer niche. Ook dure merken. Alles dezelfde prijs. Chanel, Tom Ford, Essentric Molecule, noem maar op.dropsleutel schreef: ↑08-01-2021 16:34Heb je dan een lijst met bekende merken waaruit je kunt kiezen? Ook de duurde merken, chanel etc?
zaterdag 9 januari 2021 om 11:42
zaterdag 9 januari 2021 om 12:23