Mutsen

18-03-2009 16:34 5023 berichten
Alle reacties Link kopieren
Helemaal schoon en vers...
Gelukkig hebben wij die herinnering wel gehad, anders hadden we met hetzelfde probleem gezeten. Ik kon nl in 1e instantie niet de jaaropgave van de creche vinden (2007! was nogal niet lang geleden), maar bij de herinnering zag ik ineens het licht (en dus de jaaropgave)
ik ga trouwens aftaaien; welterusten!
Ik hoor regelmatig: RIJ NOU EENS DOOR! van de achterbank. Ik weet ook niet van wie ze dat hebben
quote:Pammie schreef op 15 mei 2009 @ 22:38:

Ik hoor regelmatig: RIJ NOU EENS DOOR! van de achterbank. Ik weet ook niet van wie ze dat hebben
Ik hoor altijd: Mama, hoe hard mag je hier eigenlijk? En dan gevolgd door: Weet je hoe hard je reed?
quote:sokje schreef op 15 mei 2009 @ 22:39:

[...]

jajajaja, offe, mama, is dat soms een bejaarde??
Welterusten (duimen jullie mee?)!
Ik duim Nip! Weltrusten.

Overigens, ik durf het bijna niet te schrijven.. Sinds Mannie zijn spokennachtlampje heeft, is hij niet meer 's nachts wakker geworden omdat hij bang is. Was ook het eerste wat hij zei, toen hij dat lampje zag: 'nu hoef ik niet meer bang te zijn!'. Ik ben wel erg blij dat het werkt.

Ik ga ook naar bed. Deze heel week was het steeds laat en weer heel vroeg. Morgenochtend ga ik met Mini naar zwemles en daarna gaan de dames stadten, een nieuwe spijkerbroek voor haar kopen.

Weltrusten
Nip, hoe is het eigenlijk afgelopen met die factuur van het gastouderbureau? Al iets meer bekend?

En Sok, waar ik je over mailde... ik weet nu hoe het zit. Ben er gister geweest en heb ze uitgehoord

Ik zit hier alleen maar nog omdat Pamman even alleen wilde rommelen boven. Maar nu ga ik echt.
Zucht, laptop heeft mijn post weer opgevreten. Enniewee, ik wilde zeggen dat ik voor Nippo zal duimen, en ook voor Anky, dat het mooi weer gaat worden komende week.

En Esmee, hoe was het nou met Mannie op school? Ben wel benieuwd.

Aardig van die klassenmoeder dat ze aan je dacht Pam

Verder had ik nog een heel verhaal getypt over dat ik best moe word van het feit dat het buurtgrut onevenredig vaak bij mij thuis de boel komt slopen. Ik zeur daar normaal over tegen mijn moeder, maar die is op vakantie

Spannend verhaal trouwens Remma.

Trusten!
Nog even blobben
En dan nog even een druif-actie van Koekerd om het kwartet compleet te maken. Hij had een paar extra avonddiensten in juli moeten nemen 'omdat niemand anders kon'. Ik zei nou da's goed, als het maar niet met meisjes verjaardag is. De rest kunnen jullie wel raden denk ik.
tjek

sufferd
.
Meuning.

Net naar zwemles. Was weer drama, kicking & screaming de auto ingedragen. Huilend afgeleverd bij de juf (wilde me niet loslaten). Ik stond te kijken en zag haar helemaal snikkend op de startblokken staan, en daar ging ze weer vanaf, snikkend bij de juf weer en uiteindelijk is juf met haar het water in gegaan. Ik stond bijna zelf te janken

Rest van de les ging goed en Mini was niet het enige kind wat moeite had, er waren meer 'huilers'.

Nu gaan we even snel een boterham eten en dan met z'n tweetjes de stad in. Ze is nu weer ontzettend lief en gezellig en kletserig.

Koek, wat een druivenactie weer. Zo heeft Pamman ooit het verjaardagscadeau voor Mini besteld en als afleverdatum 3 dagen ná haar verjaardag gekozen
Koekerd is wederom benoemd tot druif-van-de-dag. Knurft.

hier vanmorgen het hele spul geprepareerd voor zwemmen; ging het peuterzwemmen nit door en ik had er net zo'n zin in en volgende week komt het er ook niet van, want dan is Sokman weg. Nou ja tis niet anders
op de terugweg zat Slof heel raar in z'n stoeltje: zat zijn stoeltje los! kreeg toch een lichte hartverzakking; gelukkig kon ik hem overplanten in het achterzitje en heeft Sokman direct het steoltje gerepareerd.

en verder wilde Slof met poek en Sokman mee voetballen, maar hij moest ff binnenblijven (poek even 1-op-1 aandacht). Hij was zo kwaad, dat hij de telefoon van tafel smeet; batterijen eruit, onder de koelkast. Toen was ik ook kwaad.

Wat sneu, Pammie, van huilende mini. Zou ik ook verdrietig van worden, vooral dat intrieste sníkken.

enne: nu ben ik toch wel ff nieuwsgierig naar je uithooractie!

Nippo: beetje geslapen? Hope so!
Mini heeft weer één van haar befaamde buien en ik ben het zo vreselijk zat dat we niet meer naar de stad gaan. Eerst doet ze een half uur over heur haar. Dan moet ze andere kleren aan terwijl ik weg wil om vervolgens een half uur voor de kast te dralen en stommerd naar mij te roepen omdat ze haar meest zomerse outfit niet aan mag (wat ze overigens al wist). Ik ben er echt klaar mee. Maar ik vind het wel heel jammer want ik had net zo'n zin om iets gezelligs met haar te doen. Ze heeft de laatste tijd alleen een feilloos gevoel tot rellen op die momenten zodat alle lust je vergaat Wat is dat toch?
wat irritant, dat ze zo haar eigen glazen ingooit. en niet goed voor je humeur idd
Niet leuk Pam. Ik heb hier ook een rellert. Meisje is normaal best lief, maar ze heeft van die dagen dat ik haar echt achter het behang wil plakken. Ben vandaag alleenstaand en wilde eigenlijk naar de speeltuin, maar ik heb ook niet zo'n zin meer. Ze loopt me continu te commanderen en heeft me ook al geslagen. En ze heeft Kruimel uit zijn slaapje gehaald met haar geschreeuw. Ben het zat nu. Wel sneu van de zwemles. Bij jongetje op zwemles was laatst een kindje dat steeds aan zijn mama vroeg hoe lang het nog ging duren, en hoeveel tellen dat dan nog was. En hij bibberde ook nog heel erg. Zó zielig.

Dat is schrikken Sok, van het fietsstoeltje! Wat zat er los dan, dat blok waar het stoeltje in hangt zeg maar? Of het stoeltje zelf?

Op zich was het nog niet eens zo erg geweest als Koekerd op meisjes verjaardag zelf dienst had, want ze is op een vrijdag jarig en het bezoek komt toch in het weekend, maar hij had van woensdag t/m zaterdag diensten gepland nu, en dan moet hij om 4 uuur 's middags weg. Nou moet ie dus iemand anders zo gek krijgen dat die zijn dienst overneemt.

Ik ga nog even de buienradar checken (het wordt hier ineens nogal grijs) en dan straks maar even uitwaaien.
Hm, Kruimel staat aan de tv te knagen. Eerst maar even een boterham eten dan.
Na super drukke deadline week op werk ben ik er ook weer. Alles gehaald, dus voldaan (maar vermoeid) gevoel.

Wij moeten idd ook bezwaar maken bij belasting Pammie. Hier iets van 9.000 terug betalen of zo. Dacht het niet!

Es, ik mail je het adres door.

Dramaqueen verhalen komen bekend voor. Heb een duidelijke meid gebaard helaas. Soms weet ik het echt even niet met haar. Laat haar maar uitrazen dan.

Wennen op school was een dráma werkelijk. Twee ochtenden gillen bij afscheid nemen. Na de eerste ochtend vertelde hij thuis dat hij het toch wel leuk vond en de volgende ochtend zou hij niet gaan huilen. Dat pakte dus iets anders uit. Maar het was al minder hysterisch gelukkig. En hij had al meer meegedaan dan de eerste dag volgens juf. Op kdv afscheid gevierd. Poeh hé wat een grote zoon heb ik, morgen alweer 4 jaar...

Hij is verder vreselijk moe en gilt om van alles. Het is één en al spanning, dat mag duidelijk zijn.

Maandag werk ik vanuit huis en Esman is vrij. Hoeft Mannie nog niet over te blijven en naar de BSO.

Hier volgt Moppie het ritme van zijn naamgenoot. Heel voorzichtig rekt hij zijn nachten naar vijf/zes uur. Sinds we rijstebloem door zijn fles om elf uur doen. Verder loopt hij terug naar 4 voedingen en dat is ook errug prettig! Hij eet een stuk minder dan Nipje. Wel veel fruit, 1/2 tot 1 boterham en 'gewoon' avondeten.

Nu verder met taart maken voor morgen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven