Ik heb vandaag deze petrol kleurige jas gekocht. Wat voor kleur sjaal zouden jullie hierbij dragen? Bruin of zwart of juist een kleurtje zoals oker geel? Of iets met een printje?
Op het plaatje oogt de kleur donkerder. Dit is meer de kleur van de jas :
Als je voor wat neutraler wil gaan donker blauw of wijnrood/paarsig. ga je voor meer contrast (zou ik zelf doen) dan voor oker gaan. Of een pastelkleur. Petrol liefst, of roze Zelfs lila zou ik denk ik nog aandurven maar dat zou ik erbij moeten zien
Ik heb bruin haar, lichte huid en ik draag meestal blauwe jeans of een zwarte panty’s onder jurkjes. Ik neig naar een safe kleur zoals beige maar oker lijkt ook weer heel leuk. Roze is niet zo mijn kleur. Ik ga de site eens bekijken lisa00. Bedankt
Ik zou bij deze jas een sjaal in een panterprint doen. En dan een beetje een lichte, dus een met veel beige en oranje en cognactonen in de panterprint.
fashionvictim wijzigde dit bericht op 29-01-2021 22:02
Ik heb bruin haar, lichte huid en ik draag meestal blauwe jeans of een zwarte panty’s onder jurkjes. Ik neig naar een safe kleur zoals beige maar oker lijkt ook weer heel leuk. Roze is niet zo mijn kleur. Ik ga de site eens bekijken lisa00. Bedankt
En oud roze? Dat is een wat gedempte kleur.
Dit is een blok tekst dat toegevoegd kan worden aan de berichten die je maakt. Er is limiet van 255 tekens.