Moderator Mode & Beauty
maandag 26 mei 2008 om 23:43
Beste forummers,
Hierbij een brandschoon en nieuw Moderator-topic voor het melden van bijzonderheden door en voor jullie. Gebruik deze pijler nog steeds niet voor off-topic berichten en discussies; deze zullen verwijderd worden.
Aangeraden wordt om ook even aandacht te besteden aan de forum-mededeling van Naomi m.b.t. het quoten van de openingspost van een topic!
Verzoeken/vragen e.d. kunnen ook nog steeds gemaild worden naar vivaangel3@gmail.com
Hierbij een brandschoon en nieuw Moderator-topic voor het melden van bijzonderheden door en voor jullie. Gebruik deze pijler nog steeds niet voor off-topic berichten en discussies; deze zullen verwijderd worden.
Aangeraden wordt om ook even aandacht te besteden aan de forum-mededeling van Naomi m.b.t. het quoten van de openingspost van een topic!
Verzoeken/vragen e.d. kunnen ook nog steeds gemaild worden naar vivaangel3@gmail.com
E-mail | redactievivaforum@gmail.com
zaterdag 9 mei 2009 om 18:58
dinsdag 12 mei 2009 om 00:36
De huiswerk-opdracht 'Adidas vragen' is verplaatst naar het prikbord.
woensdag 13 mei 2009 om 22:55
Het topic 'Visagie modellen gezocht' is verplaatst naar het prikbord.
woensdag 13 mei 2009 om 23:30
Ambrosia, ik heb de topics samengevoegd.
Mamalief, inderdaad, ik heb de postings verwijderd.
Mamalief, inderdaad, ik heb de postings verwijderd.
vrijdag 15 mei 2009 om 16:31
zondag 17 mei 2009 om 22:47
quote:BosAap schreef op 15 mei 2009 @ 11:20:
Linge noemt in drie verschillende topics (Vindt jij merkkleding belangrijk / waar kopen jullie goedzittende en mooi ondergoed/ spannende lingerie voor man[sekspijler]) dezelfde website. Riekt naar reclame...
Dank je, Linge is geblokkeerd wegens spam.
quote:zusenzo schreef op 15 mei 2009 @ 16:31:
Lolittaa kan in haar topic bh loze dag 26 juni, wie doet ermee, er niet zo goed tegen dat de meeste toch liever wel bh's dragen en die dames ( ik ook) worden nu domme snollen genoemd, nu ben ik al niet te aardig geweest voor mijn doen dus ga ik bij deze op mijn handen zitten....
Ik heb actie ondernomen! Bedankt voor het melden.
quote:GeorgieBrown schreef op 17 mei 2009 @ 12:36:
Ontwerp je eigen jurk
Imho = ReclameInderdaad, daarom is TO ook geblokkeerd. Thanx!
Linge noemt in drie verschillende topics (Vindt jij merkkleding belangrijk / waar kopen jullie goedzittende en mooi ondergoed/ spannende lingerie voor man[sekspijler]) dezelfde website. Riekt naar reclame...
Dank je, Linge is geblokkeerd wegens spam.
quote:zusenzo schreef op 15 mei 2009 @ 16:31:
Lolittaa kan in haar topic bh loze dag 26 juni, wie doet ermee, er niet zo goed tegen dat de meeste toch liever wel bh's dragen en die dames ( ik ook) worden nu domme snollen genoemd, nu ben ik al niet te aardig geweest voor mijn doen dus ga ik bij deze op mijn handen zitten....
Ik heb actie ondernomen! Bedankt voor het melden.
quote:GeorgieBrown schreef op 17 mei 2009 @ 12:36:
Ontwerp je eigen jurk
Imho = ReclameInderdaad, daarom is TO ook geblokkeerd. Thanx!
donderdag 21 mei 2009 om 20:40
Onderzoekje over zonnebanken is verplaatst naar het prikbord.
donderdag 21 mei 2009 om 20:42
Thx kip, de reclameposting is verwijderd!
vrijdag 22 mei 2009 om 17:35
Mijn vraag is hoe ik mijn verzonden berichten kan zien naar een mede forummer, dus als ik iemand als vriend heb toegevoegd en dan kan je iemand een mail sturen, nu heeft diegene( Livre) mijn mail niet gehad en ik had er een hele mooie mail van gemaakt terwijl er bij mij duidelijk stond : verstuurd...nu kan ik die mail niet meer herroepen en opnieuw sturen, iemand een oplossing hiervoor of zie ik iets over het hoofd?
Alvast mijn dank.
Alvast mijn dank.
vrijdag 22 mei 2009 om 22:58
quote:GeorgieBrown schreef op 22 mei 2009 @ 10:06:
Ik vraag me toch af of Twannie nou echt op zoek is naar styling advies
Panty ja of nee
Geloof dat het topic al is verwijderd
quote:smelly schreef op 22 mei 2009 @ 17:35:
Mijn vraag is hoe ik mijn verzonden berichten kan zien naar een mede forummer, dus als ik iemand als vriend heb toegevoegd en dan kan je iemand een mail sturen, nu heeft diegene( Livre) mijn mail niet gehad en ik had er een hele mooie mail van gemaakt terwijl er bij mij duidelijk stond : verstuurd...nu kan ik die mail niet meer herroepen en opnieuw sturen, iemand een oplossing hiervoor of zie ik iets over het hoofd?
Alvast mijn dank.
Eeeh ik geloof dat je dat niet kan zien Er zitten nog bugs in het vriendensysteem, dus het zou best kunnen dat je er mee te maken hebt gehad. Je kan het beste gewoon via de eigen mailadressen emailen en niet via de vriendenfunctie. Wanneer er emailadressen uitgewisseld moeten/mogen worden, dan kun je één van de Angels mailen
quote:misschicken schreef op 22 mei 2009 @ 20:58:
schoenen kleding boeken te koop nav voorjaarsopruiming
Ik ben sprakeloos...Tsja.... Topic is verwijderd, bedankt voor je melding
Ik vraag me toch af of Twannie nou echt op zoek is naar styling advies
Panty ja of nee
Geloof dat het topic al is verwijderd
quote:smelly schreef op 22 mei 2009 @ 17:35:
Alvast mijn dank.
Eeeh ik geloof dat je dat niet kan zien Er zitten nog bugs in het vriendensysteem, dus het zou best kunnen dat je er mee te maken hebt gehad. Je kan het beste gewoon via de eigen mailadressen emailen en niet via de vriendenfunctie. Wanneer er emailadressen uitgewisseld moeten/mogen worden, dan kun je één van de Angels mailen
quote:misschicken schreef op 22 mei 2009 @ 20:58:
schoenen kleding boeken te koop nav voorjaarsopruiming
Ik ben sprakeloos...Tsja.... Topic is verwijderd, bedankt voor je melding
maandag 25 mei 2009 om 15:02
maandag 25 mei 2009 om 23:21
Bedankt voor je melding, BosAap (goeie foto trouwens)! Het topic dateert al van een jaar geleden en een aantal reacties waar je op doelt ook, heb het topic dan ook verwijderd zonder verder te blokkeren oid, leek me een beetje mosterd.