Mode & Beauty alle pijlers

Moderator Mode & Beauty

26-05-2008 23:43 1056 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Hierbij een brandschoon en nieuw Moderator-topic voor het melden van bijzonderheden door en voor jullie. Gebruik deze pijler nog steeds niet voor off-topic berichten en discussies; deze zullen verwijderd worden.

Aangeraden wordt om ook even aandacht te besteden aan de forum-mededeling van Naomi m.b.t. het quoten van de openingspost van een topic!

Verzoeken/vragen e.d. kunnen ook nog steeds gemaild worden naar vivaangel3@gmail.com
Ok dank je wel, ga ik morgen doen
hai angel zou je To kunnen helpen met het veranderen van haar topicnaam, ze noemt daarin een dr.

[ Dr Hanssen - Wellnesskliniek

in het topic word ook verwezen naar een ander topic waar veel privenamen van doktoren schijnen genoemd te worden.

gr.

Sarah2ndlife
Dank je wel Sarah, ik heb het topic maar helemaal verwijderd, aangezien er al een lipo-topic is.

Dat topic zal ik ff onder de aandacht brengen van Three, ik heb zelf geen puf om dat topic te gaan scannen op namen...
astriddanklof post in drie topics driemaal hetzelfde nl een link naar een jurkensite. Ik voel aan mijn (vrucht)water dat dat spam is...

Herstel: al 4 (heeft ook een oud topic op L&L naar boven geschopt).

Kijk bv op HELP... Galajurk-topic.
http://www.viva.nl/ledenpagina?userid=astriddanklof

Wat tia zegt!
Mijn hemel, stop dat mens! Die Atsrid Danklof spamt de hele site onder met d'r jurkenhandel!!! AAARGHH!

Allemaal oude topics weer naar boven
Inderdaad, mega-irritant zeg, ze haalt álle oude topics over jurken omhoog. Al zijn die jurken van haar wel mooi en goedkoop.
Ann Liv *wijst beschuldigend vingertje*: sites van spammerTs zijn per definitie slecht en hun koophandel je reinste rotzooi! Als we het stiekem toch mooi vinden, laten we dat niet weten om die ellendelingen mooi dwars te zitten!

*jammer dat dat mens geen gastenboek heeft, en ik geen zin heb om het via de Hyves te doen... grrrr!!!!*
ahh spuit 11 ,, wilde net ook Astrid Danklof melden als spammer,,, zijn nu geloof ik al 8 topics waarin ze die site meld..
Ik ga de site stiekem wel opslaan van maat 34 tot 52!
Ach, nergens staat zwart op wit dat ik haar spul mooi vind.
quote:Moordwijf schreef op 20 juni 2009 @ 16:02:

Ik ga de site stiekem wel opslaan van maat 34 tot 52!Die lol gun ik zo'n spammert niet. Leuke jurken of niet. Ik heb echt een hekel aan dat soort mensen.
Ze spamt nu ook op lijf en lijn. Zucht.
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
t was me nog niet opgevallen maar door die mod topic ben ik toch op die site gekomen, is ook iets voor te zeggen.

staat er dus gewoon nog.

leuke jurken !!!
Die anoekdebont kan er ook wat van volgens mij. (Was opeens 'verdacht' omdat het ook voornaam-achternaam is en via vergrootglaasje heeft ze ook een stel tips die erg op elkaar lijken)
Angel,

Wil je mijn topic: kolomkast voor badkamer verplaatsen naar de juiste pijler? Ik heb hem per ongeluk hier gezet.
Het topic over Tri Aktiline is verwijderd, reclame. De postings mbt de jurkensite zijn inmiddels bewerkt door mijn collega nr. 4.
Hoi Viev,

Iemand die de voorwaarden niet gelezen heeft toen ze zich aanmeldde: topic om stemmen te krijgen
Hoi ,

Mag mijn topic " ik ben te huur " naar Overige ?

Mijn dank is verpletterend .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 24 juni 2009 @ 23:28:

Hoi ,

Mag mijn topic " ik ben te huur " naar Overige ?

Mijn dank is verpletterend .je bent verhuisd.
quote:Dushi74 schreef op 24 juni 2009 @ 23:06:

Hoi Viev,

Iemand die de voorwaarden niet gelezen heeft toen ze zich aanmeldde: topic om stemmen te krijgentopic is naar het prikbord.
Angel,

ik heb 2 namen geactiveerd, wil je er een weghalen? (degene waar ik nu ben ingelogd...... )

thanks
Done!

Oproep mbt de slechte ervaringen met een bepaalde winkel is verwijderd ivm de juridische aansprakelijkheid van Viva.
cheapchique in "KLEDING RUILEN TIJDENS CRISIS!"

Een spammert.
Ja, dat vind ik echt.
http://forum.viva.nl/forum/list_messages/50475

Ik vermoed dat hier reclame gemaakt wordt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven