Moderator Mode & Beauty
maandag 26 mei 2008 om 23:43
Beste forummers,
Hierbij een brandschoon en nieuw Moderator-topic voor het melden van bijzonderheden door en voor jullie. Gebruik deze pijler nog steeds niet voor off-topic berichten en discussies; deze zullen verwijderd worden.
Aangeraden wordt om ook even aandacht te besteden aan de forum-mededeling van Naomi m.b.t. het quoten van de openingspost van een topic!
Verzoeken/vragen e.d. kunnen ook nog steeds gemaild worden naar vivaangel3@gmail.com
Hierbij een brandschoon en nieuw Moderator-topic voor het melden van bijzonderheden door en voor jullie. Gebruik deze pijler nog steeds niet voor off-topic berichten en discussies; deze zullen verwijderd worden.
Aangeraden wordt om ook even aandacht te besteden aan de forum-mededeling van Naomi m.b.t. het quoten van de openingspost van een topic!
Verzoeken/vragen e.d. kunnen ook nog steeds gemaild worden naar vivaangel3@gmail.com
E-mail | redactievivaforum@gmail.com
vrijdag 19 juni 2009 om 14:02
zaterdag 20 juni 2009 om 15:43
zaterdag 20 juni 2009 om 15:48
Ann Liv *wijst beschuldigend vingertje*: sites van spammerTs zijn per definitie slecht en hun koophandel je reinste rotzooi! Als we het stiekem toch mooi vinden, laten we dat niet weten om die ellendelingen mooi dwars te zitten!
*jammer dat dat mens geen gastenboek heeft, en ik geen zin heb om het via de Hyves te doen... grrrr!!!!*
*jammer dat dat mens geen gastenboek heeft, en ik geen zin heb om het via de Hyves te doen... grrrr!!!!*
zaterdag 20 juni 2009 om 19:19
dinsdag 23 juni 2009 om 00:07
Het topic over Tri Aktiline is verwijderd, reclame. De postings mbt de jurkensite zijn inmiddels bewerkt door mijn collega nr. 4.
donderdag 25 juni 2009 om 23:33
quote:blijfgewoonbianca schreef op 24 juni 2009 @ 23:28:
Hoi ,
Mag mijn topic " ik ben te huur " naar Overige ?
Mijn dank is verpletterend .je bent verhuisd.
Hoi ,
Mag mijn topic " ik ben te huur " naar Overige ?
Mijn dank is verpletterend .je bent verhuisd.
donderdag 25 juni 2009 om 23:34
quote:Dushi74 schreef op 24 juni 2009 @ 23:06:
Hoi Viev,
Iemand die de voorwaarden niet gelezen heeft toen ze zich aanmeldde: topic om stemmen te krijgentopic is naar het prikbord.
Hoi Viev,
Iemand die de voorwaarden niet gelezen heeft toen ze zich aanmeldde: topic om stemmen te krijgentopic is naar het prikbord.
zondag 28 juni 2009 om 17:07